Täydellinen karsintakysymys deittailussa: mikä kirja sinulla on kesken?
Jos ei ole kirjaa kesken, ei jatkoon. Jos on kesken, jatkoon. Tällä saa helposti karsittua tyhmemmät naiset. -m
Kommentit (80)
moneenko kulttuuriin sinulla on käytännön kytköksiä? lähdetään kolmesta. siitä alkaa perspektiivi kehittyä.
Mä kysyn aina ekaksi, että onko sulla:
Mt ongelmia
Ylipainoa
Tatuointeja?
Rauhassa saa elellä kun nuo karsii 99% suominaisista
Vierailija kirjoitti:
voi teitä. mitähän tälläisella kysymyksellä saatte selville. paitsi jos vastaajan vastaus miellyttää, varmaankin samanlaiset 'kultturellit' arvot.
terveisin: todella paljon lukenut
Tämä on ensimmäinen karsintakysymys, jolla saadaan paljon epäsopivia karsittua kerralla. Tässä vaiheessa mikä tahansa lukeminen on valintaetu. ap
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin aina, onko kirjoittanut pitkän matikan.
Koska moni valehteli, kysyin jatkokysymyksen, jonka vain pitkän matikan lukeneet tiesi.
olet kyllä todella mielenkiintoinen spede.
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kaikki kyselijät dettailussa vaihtoon.
Oikein 👍
Kuinka monta tyhmää naista olet tähän mennessä karsimaan?
Tyhmät ja läskit vaihtoon. Mulla on myös sellainen valintakoesysteemi.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Onneksi mun mies lukee kirjoja.
Sun mies? Ällöttävää kun joku sanoo mun mies. Hittoako sä olet kenenkään omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu miesten kanssa. Ja silläkin on väliä mikä kirja on kyseessä. Jos lukee jotain sontaa, niin luiskaan vaan.
N
No se on sitten hienosäätöä, mutta lukeminen ylipäätään kertoo paljon. Nykyään. ap
Kertoo siitä että elää kasarilla. Vanhempani ovat ihan kauhuissaan kun z-polvi ei enää lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mies? Ällöttävää kun joku sanoo mun mies. Hittoako sä olet kenenkään omistaja.
Tuota noin niin... MieheNI, puolisoNI, kumppaniNI kaikki sisältää omistusmuodon. Eli mitä pitää sanoa? "Mies jonka kanssa seurustelen/olen aviossa"?
Vierailija kirjoitti:
Käykö Raamattu?
Käy. Raamatusta voi halutessaan kertoa, mikä kirja siitä on kesken. Kelpuutan kuitenkin tässä kysymyksessä Raamatun kaltaiset kokoelmatkin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi sanoa esimerkiksi, että mies jonka kanssa olen naimisissa, lukee kirjoja?
Minusta tuo kysymys kielii enemmän ajanviettomieltymyksistä kuin älystä ja niistäkin aika heikosti.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tyhmää naista olet tähän mennessä karsimaan?
Tällä kysymyksellä en vielä yhtään. Paljon vaivaa olisi säästynyt, jos olisin tajunnut käyttää tätä aiemmin. ap
Mikä kirja sinulla on kesken, ap?
Vierailija kirjoitti:
Käykö parapsykologia, rajatiede?
Mikä tahansa kirja käy. ap
Onhan noita kaikenlaisia. Yhden naisen luona kerran odottelin että laittaa itsensä valmiiksi ja siinä odotellessani tutkailin kirjahyllyä. En kuollaksenikaan keksinyt että mikä se punainen lanka häen kirjavalikoimassaan on, ja kun myöhemmin asiaa ääneen ihmettelin niin paljastui että oli hankkinut kirjat divarista hyllyn täytteeksi lähinnä ulkoasun perusteella eikä lukenut niistä ensimmäistäkään.