Täydellinen karsintakysymys deittailussa: mikä kirja sinulla on kesken?
Jos ei ole kirjaa kesken, ei jatkoon. Jos on kesken, jatkoon. Tällä saa helposti karsittua tyhmemmät naiset. -m
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos lukee yhden kirjan 2 vuodessa on "fiksu"? Ei sillä, että muuttuisi fiksuksi vaikka lukisi kirjan viikossa.
Mulla on ollut kirja kesken yläasteelta lähtien, tosin en ole ihan varma missä se nyt on edes. Olen siis fiksu ja kelpaisin ap:lle! JEEEEE!!
Tämä on ensimmäinen karsintakysymys, jolla saadaan paljon epäsopivia karsittua kerralla. Tämänkin jälkeen karsitaan. ap
Parempi: montako lasta haluat saada elämässäsi?
Jos itse haluaa nolla, ja toinen ei sano suoraan nolla, tietää heti ettei suhde toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kaikki kyselijät dettailussa vaihtoon.
Jännä vettä olet sinkku!
Jännävesi uusi palstatyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn aina ekaksi, että onko sulla:
Mt ongelmia
Ylipainoa
Tatuointeja?
Rauhassa saa elellä kun nuo karsii 99% suominaisista
Naiset taas yleensä arvostaa miehiä, jotka osaavat kirjoittaa oikein.
(Rautalangasta: et kuulu siihen joukkoon)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos lukee yhden kirjan 2 vuodessa on "fiksu"? Ei sillä, että muuttuisi fiksuksi vaikka lukisi kirjan viikossa.
Mulla on ollut kirja kesken yläasteelta lähtien, tosin en ole ihan varma missä se nyt on edes. Olen siis fiksu ja kelpaisin ap:lle! JEEEEE!!
Tämä on ensimmäinen karsintakysymys, jolla saadaan paljon epäsopivia karsittua kerralla. Tämänkin jälkeen karsitaan. ap
Minä luen paljon kirjoja mutta kuitenkin minua pidetään tyhmänä. Etenkin duuunaripiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita kaikenlaisia. Yhden naisen luona kerran odottelin että laittaa itsensä valmiiksi ja siinä odotellessani tutkailin kirjahyllyä. En kuollaksenikaan keksinyt että mikä se punainen lanka häen kirjavalikoimassaan on, ja kun myöhemmin asiaa ääneen ihmettelin niin paljastui että oli hankkinut kirjat divarista hyllyn täytteeksi lähinnä ulkoasun perusteella eikä lukenut niistä ensimmäistäkään.
Miksi kirjahyllyn kirjoilla pitäisi olla punainen lanka? Eikö tuo ole sama, juttelet serkun lapsen rippijuhlissa enon uudesta ruohonleikkurista ja koko interwebbisi on täynnä ruohonleikkureita seuraavat kaksi viikkoa, siis jos luet vain jonkun punaisen langan mukaan kirjoja, aika yksipuolista.
Ei ole minun kirjahyllyssäni punaista lankaa, löytyy harlekiinikirjoja ja Koraanin selityksiä ja mitä tulee kesken olevaan kirjaan, on ollut kesken viimeiset 2,5v
Vierailija kirjoitti:
Roope Ankka - Elämä ja Teot
Tää on laatuteos. Mullakin kirjahyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja sinulla on kesken, ap?
Minuakin kiinnostaa!
Kerrankin palstalla on mies jolla riittää naisia, kum karsintaakin pitää suorittaa oikein "rankalla kädellä".
Entä, jos ei muista kirjan tai nimeä? Minulla on aina joku kirja kesken. Maanantaina hain 4 kirjaa kirjastosta, mutta yhdenkään nimeä en osaisi lunttaamatta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt ongelmia
Ylipainoa
Tatuointeja?
Se on "arvostavat", sorkoupotettuna.
Vastaan tähän aina, että Kekkosen muistelmat. Jostain syystä kysyjä ei koskaan pyydä tarkennusta, että mikä osa kyseistä kirjasarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita kaikenlaisia. Yhden naisen luona kerran odottelin että laittaa itsensä valmiiksi ja siinä odotellessani tutkailin kirjahyllyä. En kuollaksenikaan keksinyt että mikä se punainen lanka häen kirjavalikoimassaan on, ja kun myöhemmin asiaa ääneen ihmettelin niin paljastui että oli hankkinut kirjat divarista hyllyn täytteeksi lähinnä ulkoasun perusteella eikä lukenut niistä ensimmäistäkään.
Miksi kirjahyllyn kirjoilla pitäisi olla punainen lanka? Eikö tuo ole sama, juttelet serkun lapsen rippijuhlissa enon uudesta ruohonleikkurista ja koko interwebbisi on täynnä ruohonleikkureita seuraavat kaksi viikkoa, siis jos luet vain jonkun punaisen langan mukaan kirjoja, aika yksipuolista.
Ei ole minun kirjahyllyssäni punaista lankaa, löytyy harlekiinikirjoja ja Koraanin selityksiä ja mitä tulee kesken olevaan kirjaan, on ollut kesken viimeiset 2,5v <
Ei pidäkään, mutta joskus kirjaihylly kertoo paljonkin omistajastaan ja polusta jonka tämä on elämänsä aikana kulkenut. Monihan säästää hyllyynsä nimenomaan sellaiset kirjat jotka on kokenut merkitykselliseksi itselleen. Ei se tarkoita sitä että niillä kirjoilla olisi muuta yhteyistä kuin omistajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt ongelmia
Ylipainoa
Tatuointeja?
Se on "arvostavat", sorkoupotettuna.
Yleispuhekielessä (varsinkin Etelä- ja Länsi-Suomessa) monikon kolmannen persoonan verbiä ei taivuteta vaan käytetään yksikkömuotoa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin palstalla on mies jolla riittää naisia, kum karsintaakin pitää suorittaa oikein "rankalla kädellä".
Olisiko nämä mielikuvitusnaisia Mikä-mikä maasta?
Tykkään lukea teoreettista filosofiaa ja treffien sekä keskustelujen jälkeen on alkanut tuntua, että tämä karkoittaa naiset.
Olenkin alkanut vakavissaan miettimään, kerronko lukevani vanhoja Tex Willereitä ja Korkeajännitys-sarjakuvia, ihan vain kokeillakseni, mitä reaktioita nämä sitten aiheuttavat?
M48
Ala-asteelta seutsemän veljästä ja ylä-asteelta tuntematon sotilas on kesken. sain arvosteluista kympin.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lukea teoreettista filosofiaa ja treffien sekä keskustelujen jälkeen on alkanut tuntua, että tämä karkoittaa naiset.
Olenkin alkanut vakavissaan miettimään, kerronko lukevani vanhoja Tex Willereitä ja Korkeajännitys-sarjakuvia, ihan vain kokeillakseni, mitä reaktioita nämä sitten aiheuttavat?
M48
Jos Hegel tai Kierkegaard eivät ole tuttuja, pyyhkäise suosiolla suoraan vasempaan.
Luen paljon ja kaikenlaista. Erityisesti tunnen kuitenkin kiinnostusta sotahistoriaa kohtaan, mikä erään tapaamani miehen mukaan kuulemma kertoo siitä, että olen pahasti häiriintynyt ihminen.
N57