Paino ei putoa millään! Tsemppiä ja neuvoja?
Olen nyt 2viikkoa ollut samassa painossa. Paino ei vaan tipu. Ei millään.
Olen urheillut hulluna. Syönyt tosi kurinalaisesti.
Paino heiluu vaan 118kg. Olen niin masentunut. Tekisi mieli vetää överit, mutta en vedä. Lähden urheilemaan.
Minulla on Ryaltris lääke käytössä 3mg. Pitäisikö sitä nostaa? En napostele, herkuttele tai syö liikaa.
Auttakaa epätoivoista!
Olen pudottanut jo 130kg oli alkupaino. Nyt sakkaa.
Kommentit (52)
Lopeta pehmeiden rasvojen käyttö, laihtuminen alkaa.
Oikein hyllyvän löllyvän lällyvän hytkyvän rasvaisen ihraista sunnuntaita ap:lle : D
Sipsipussi - suklaalevy - sipsipussi - suklaalevy - sipsipussi - suklaalevy.....
Jaa a. Vähän sama vika, olen kesäkuun alusta liikkunut paljon ja katsonut mitä suuhun laitan mutta paino mennyt alas vain vajaa pari kiloa. Mittanauhankin lukemat pysyneet lähes samoina.
Syöt liikaa.Tähtää noin 300 kcal per annos, niin paino putoaa. Majoneesikastikkeissa on hurja määrä kaloreita, voi olla 700 kcal desissä. Jos et osaa arvioida kaloreitasi, ota käyttööne esim MyFitnessPal -appi.
Naurattaa, kun te ihralöllykät ette sitten tajua mitään, vaikka netti pullollaan ohjeita laihduttamiseen ja kirjastoissa ja kirjakaupoissa aiheesta lukuisia kirjoja ja lehtiosastollakin usein myynnissä laihdutuslehtiä XD
Noista ruokavalion ruuista voi tulla helposti liikaa kaloreita. Tiputtaisin ehkä osan leivästä pois, leipä täytteineen voi olla kaloripommi.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, kun te ihralöllykät ette sitten tajua mitään, vaikka netti pullollaan ohjeita laihduttamiseen ja kirjastoissa ja kirjakaupoissa aiheesta lukuisia kirjoja ja lehtiosastollakin usein myynnissä laihdutuslehtiä XD
Mutta mistäpä teille löllyttelijöille saataisiinkaan yhtään aivotoimintaa?
Majoneesia ja fetajuustoa kittaat ja sitten ihmettelet, kun et laihdu XD
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRÖRRÖRRÖRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuolla lähtöpainolla ruoka max 1500kcal ja liikuntaa lisäksi. Oikeaa ruokaa! Aamupala, lounas, päivällinen, pieni iltapala. Saa syödä todella hyvin. Jokainen suupala vaikka yasioon, annosklko voi yllättää
Sitten kun jämähtää alennat taas -100kcal päivässä
Lopeta se vaakan kyttääminen ja keskity siihen onko sulla hyvä olo kaikin puolin. Oikeesti.
Anestesialääkäri tarvitsee nukutettavan painon, eipä juuri muuten kukaan mitään tiedolla mitään tee. Ihan muut indikaattorit kertoo terveydestä ja hyvinvoinnista.
Mulla kädet ja naama "laihtuu" mutta maha pysyy samanlaisena.
Liian vähän syöminen aiheuttaa myös lihoamista tai paino pysyy samana jotenkin pitäisi saada selville mikä on oikea määrä ruokaa.
Liian vähän syöminen laihdutuksen yhteydessä voi olla haitallista ja johtaa säästöliekkiin, jolloin keho hidastaa aineenvaihduntaa ja alkaa varastoida energiaa rasvana. Tämä voi aiheuttaa sen, että painonpudotus pysähtyy ja voi jopa johtaa painonnousuun.
Vierailija kirjoitti:
Eilen söin
Sitkas ruisleivät, alentaja. Keittokinkkua, kurkku, kahvi, mehu.
fetasalaatti, vesimelonia, sitkas ruisleipä ja alentaja.
lohimedaljonki, peruna, salaattia, vesimelonia. Rkl kermaviili/majoneesikastiketta.
smoothie, mangoa, rahkaa, banaania, raejuustoa, proteiinijauhoa.
mitä sanotte?
kävin 1,5h salilla.
Ap
Lohi on rasvaista, majoneesi on rasvaista. Mango ja banaani ovat sokerisia ja proteiinijauho on painonlisääjille. Ei ihme että et laihdu.
Itsekin laihdutan ja söin eilen kaurapuuroa ja marjoja ja vettä, 2 perunaa ja 3 pientä palaa sipulisilliä, vihersalaattia. Vettä join 2,5 litraa. Paino on mennyt tasaisesti alas 400-500 g viikossa. En käy salilla, joogasin 2 tuntia ja tein 25 km lenkin aamuyöstä. Lähtöpainoa en kehtaa sanoa, mutta 80 kg raja meni juuri rikki alaspäin.
Miksi liian vähän syöminen on haitallista laihdutuksessa?
Aineenvaihdunnan hidastuminen:
Kun keho saa liian vähän energiaa, se pyrkii säästämään energiaa ja hidastaa aineenvaihduntaa, mikä vaikeuttaa painonpudotusta.
Lihasmassan menetys:
Liian vähäinen syöminen voi johtaa lihasmassan menetykseen, mikä edelleen hidastaa aineenvaihduntaa ja vaikeuttaa painonpudotusta.
Nälän ja himojen lisääntyminen:
Liian vähäinen syöminen voi aiheuttaa voimakasta nälkää ja himoja, mikä tekee laihduttamisesta vaikeampaa ja lisää riskiä repsahtaa.
Energian puute ja väsymys:
Liian vähän syöminen voi johtaa energian puutteeseen, väsymykseen ja heikentyneeseen suorituskykyyn.
Vierailija kirjoitti:
Eilen söin
lohimedaljonki, peruna, salaattia, vesimelonia. Rkl kermaviili/majoneesikastiketta.
mitä sanotte?
kävin 1,5h salilla.
Ap
Niin, aika vaikea sanoa, kun ei tiedä kuinka paljon söit?
Eilen söin
mitä sanotte?
kävin 1,5h salilla.
Ap