Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ei putoa millään! Tsemppiä ja neuvoja?

Vierailija
27.07.2025 |

Olen nyt 2viikkoa ollut samassa painossa. Paino ei vaan tipu. Ei millään. 

Olen urheillut hulluna. Syönyt tosi kurinalaisesti. 

Paino heiluu vaan 118kg. Olen niin masentunut. Tekisi mieli vetää överit, mutta en vedä. Lähden urheilemaan.

Minulla on Ryaltris lääke käytössä 3mg. Pitäisikö sitä nostaa? En napostele, herkuttele tai syö liikaa. 

Auttakaa epätoivoista! 

Olen pudottanut jo 130kg oli alkupaino. Nyt sakkaa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla lähtöpainolla ruoka max 1500kcal ja liikuntaa lisäksi. Oikeaa ruokaa! Aamupala, lounas, päivällinen, pieni iltapala. Saa syödä todella hyvin. Jokainen suupala vaikka yasioon, annosklko voi yllättää

Sitten kun jämähtää alennat taas -100kcal päivässä

Ite sanoisin että joo 1500 kaloria päivässä ok. Mut tuo että liikuntaa lisäksi on vähän huono neuvo kun liikuntahan lisää ruokahalua niin silloin on vaikea pysyä tuossa kalorimäärässä. 

Mun neuvo olisi että lopettaa salin ja keskittyy vain tuohon että kalorimäärä pysyy tuossa 1500 joka päivä. Ehkä kerran viikossa yhtenä päivänä voisi syödä 2000 jos haluaa välillä antaa itselleen armoa. Sali on huono kun voimalajit lisää ruokahalua eikä tuollaisia jaksa jos ei syö kunnolla. Mutta jos haluaa laihtua niin ei silloin voi syödä kunnolla. Jotain kevyttäliikuntaa korkeintaan esim kävelyä voisi harrastaa.

Laihduttaja tuntee itsensä vähäenergiseksi ja se pitäisi vaan hyväksyä. Sellaista se on kun keho saa liian vähän kaloreita. Mutta jos haluaa laihtua niin se on välttämätöntä. Ei kannata ottaa liian montaa tavoitetta kuten aloittajalla nyt on päällä. Hän haluaa sekä laihtua että kehittyä saliharrastuksessaan. Tuo on liian vaikea kombo. Sali pois niin sitten pystyy helpommin laittaa kalorimäärät kunnolla alas ja laihtuminen onnistuu.

Vierailija
42/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt suurinpiirtein näin ja paino on pudonnut vähintään kilon viikossa.

Aamupala:Noin 300kcal. Kahvi maidolla, profeel -mango vanilja rahka, yksi viipale ruisleipää kurkulla ja kananmunalla

Päivällinen: noin 300-400 kcal lounas. esim. 300g hernekeittoa tai salaattia ja n. 100g lihaa/kalaa ja jälkkäriksi kahvi maidolla

Illallinen: Noin 300-400 kcal kulhosalaatti, jossa vaihtelevasti salaattia, pinaatinlehtiä, tomaattia, kurkkua, galia tai cantaloupe melonia, paahdettuja kasviksia, edamamepapuja, kaalia, oliiveja, suolakurkkua jne ja 100-150 grammaa lihaa tai kalaa. Vaihtoehtoisesti kuumalla proteiinin osuutena 2 viipaletta ruisleipää ja graavilohta.  Lisäksi kahvi maidolla.

Välipala, jos tarvetta: N 50-100kcal esim tuoreita marjoja, rahka tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti jätä salia. 

Ap

Vierailija
44/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen syömiset vielä vaikuta vaan viikon takaiset jotka eivät näkyneet vaa'alla, ne realisoituu jälkijunassa nyt. Jotta kerropa ne.

Vierailija
45/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan yhteyttä kokeneeseen rasvanpolton asiantuntijaan, joka laatii sinulle henkilökohtaisen treeni- ja ruokasuunnitelman. Netistä löytyvät ohjeet ovat yleensä huonoja, koska ne on tehty vain tietyntyyppiselle henkilölle, eivätkä sovi sellaisenaan juuri kenellekään. Jotta rasvanpolttosuunnitelma toimisi optimaalisesti, niin siinä tulisi huomioida yksilöity kalorikulutus, tarkat proteiini&hiilarimäärät, ikä, paino, sukupuoli jne.

Toki tämä maksaa vähän (100-200 euroa), mutta jos oikeasti haluat tuloksia, niin hinta kannattaa maksaa. Luulisi pienen maksun antavan vähän motivaatiotakin. Selvästi et myöskään osaa itse asiaa hoitaa, joten kannattaa olla yhteydessä henkilöön, joka tietää rasvanpoltosta enemmän kuin yksikään tälle palstalle kirjoittava henkilö.

En nyt viitsi suositella yksittäistä pt:tä, vaikka todella hyviä tuloksia aikaansaavan pt:n tiedänkin, mutta googlaa vaikka rasvanpoltto valmennus, niin tällä löytyy varmasti hyviä asiantuntijoita.

Vierailija
46/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että saan syödä vain yhden palan ruisleipää päällysteillä päivässä. Jos syön toisen paino ei putoa ja jos kolmannen niin paino voi nousta.

Helvetin tarkkaa on, jos mielii painon laskevan. 1600 kalorissa pitäisi pysytellä. Jonain päivänä alle, kun jonain päivänä menee yli.

Näin kuumalla tuntuu turpoavan, vaikkei söisi mitään. 

Vierailija
47/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä taas klassikko: Massakaudella vaa'alla ei ole käyty vuosiin, laihiksella sillä käydään 5 kertaa päivässä ja painon muutoksia seurataan gramman tarkkuudella :D 

Vierailija
48/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti jätä salia. 

Ap

Älä sitten. Etsi muu keino laihtua, olet vapaa.

Vierailija
49/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti jätä salia. 

Ap

Treenit aiheuttavat lihasten kasvua, jos treenaat oikein. Ja tämä voi lisätä painoa.

Vierailija
50/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lihaa ja eläinrasvaa niin alkaa paino tippumaan. Siis rasvaista lihaa, vettä ja suolaa - ei muuta.

Vierailija
51/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea  sanoa mutta laihduin itse 30 kg 5 kuukaudessa.

Vierailija
52/52 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salia kannatakaan jättää sillä lihaskuntotreeni nostaa kalorinkulutusta pidemmäksikin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi