Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jonka mielestä suomalainen musiikki on umpisurkeaa ja täyttä roskaa nykyään

Vierailija
26.07.2025 |

Tusinarallatuksia, autotuneulinaa, lyriikat tyylin mukanokkelaa ja syvällistä tyyliin ala-asteen ainekirjoitukset. Nykyään kun se ulina alkaa, jos vain mahdollista vaihtuu kanava ja musiikki välittömästi.

Olen toki avoin sille ehdotukselle, että hyvää musiikkia löytyy ns. valtavirran ulkopuolelta mitä meille pusketaan. Mutta tuo radiossa soiva ja spotifyssa mainostettu musiikki aivan järkyttävää paskaa.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut paskaa, ellei metalia lasketa.

Vierailija
102/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä ennenkin paskaa suollettu: Egotripin Matkustaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aikuisuuden merkki, kun alkaa puhua nykymusiikista ja siitä, miten se on niin huonoa eikä enää osata tehdä edes kunnollista musiikkia. Joka sukupolvella on tämä sama, että uudemman sukupolven musa on kamalaa. Mutta kattokaas, kun sille uudelle sukupolvelle tehdään heidän musiikkia, eikä kaikkea ole tarkoitettukaan juuri teille. Ja kun enää ei olla pelkästään radion ja musiikki-tv:n valikoiman vankeja, joskin radiokanaviakin on joka lähtöön, niin jokainen voi tehdä itselleen valitsemastaan musiikkisovelluksesta sellaiset soittolistat, joista itse pitää.

Vierailija
104/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suht kaikki ruokainen musiikin suhteen ja kuuntelen mikä tuntuu omaan korvaan hyvältä, mutta ainoa genre mikä saisi kadota maan päältä, niin se on räppi.

En vaan pysty ymmärtämään tämän genren suosiota ja näiden keikkumista listojen kärkipäässä.

Vierailija
105/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tasoa on ulkomainenkin musiikki nykyään.

Vierailija
106/107 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen suht kaikki ruokainen musiikin suhteen ja kuuntelen mikä tuntuu omaan korvaan hyvältä, mutta ainoa genre mikä saisi kadota maan päältä, niin se on räppi.

En vaan pysty ymmärtämään tämän genren suosiota ja näiden keikkumista listojen kärkipäässä.

Miksi haluat poistaa muilta asian, josta sinä et pidä, mutta he pitävät? Sinun ei tarvitse ymmärtää. Voit suhtautua räppiin täysin neutraalisti. Se on olemassa, se ei ole sun juttu. Ei mitään sen ihmeellisempää.

Vierailija
107/107 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon diggaillu pelkkää housea 90-luvun alusta asti ja tämä ei tule muuttumaan. Ihan hemmetisti tulee uutta matskua joka päivä. Tarttee vaan olla tarpeeksi rohkea ja itsenäinen, jotta pääsee irti valtavirta-skeidasta. 

Jos tykkäät housesta, niin kaikin mokomin. Minä en. Ei minun tarvitse kerätä mitään rohkeutta, että uskallan hypätä house-junaan. Ei. House on minulle pääsääntöisesti yhdentekevää.

Noh, sä kuuntelet ulinan perusteella pelkkää valtavirtaa (?) ja se on mulle sitten taas täysin yhdentekevää. Ei kiinnosta pennin vertaa. Ja mitä tuohon "rohkeuteen" tulee, niin se oli lähinnä heitto siitä, kun massat just kuuntelee sitä valtavirtaa kun kaveritkin kuuntelee ja perus spottari-"hittilistat" soi alla ja mitään uutta ei kuunnella ja jos kuuntelee, niin se on heti yök. 

Mut jatkoja sulle, vaikka koititkin turhaan provota typerästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi