Miksi en saisi olla työtön
Ei kiireitä eikä stressiä mistään rahaa tulee riittävästi elämiseen. Suosittelen
Kommentit (91)
Ole vaan mut loisi omilla rahoillas! Ei kiinnosta elättää pummeja!
Ole vaan jos itse edes asumisesi maksat. Olen ollut itsekkin kahteen otteeseen, läksin töihin kun ansiosidonnainen loppui. Hyvin pärjäsin rahallisesti, en mitään tukia tarvinnut.
Pitääkö asumisesta jotain maksaakin tai sähköistä
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli kun saan sinulta rahaa. Sitäpaitsi täällä ulkomailla on ihan kivaa
Veronmaksajat maksaa elämisen ja olemisen
Olin nuoresta lähtien 35v asti töissä, vain kesälomat, sitten muutoksia työpaikalla, olin tyytyväinen kun minut vähennettiin sieltä, sain olla laiskana hetken ja sain muita työpaikkoja joissa määräaikaisia työsopimuksia jotka oli muutenkin mukavampia työpaikkoja, ajoittain ansiosidonnaisella päivärahalla.Olin kodinhoito vapaallakin 3v 39v alkaen. Kyllä työttömyydestä voi nauttia elämässään. Olen itse yksin maksanut asumiseni ym.
Ei yhteiskunnalla (lue töissä olevilla veronmaksajilla) ole varaa elättää lähes puolen miljoonan ihmisen laumaa, jotka vain kotisohvalla makoilevat.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät eivät ole pummeja, työtön työnhakija saa päivärahaa, maksaa jäsenmaksut jos on liitossa ja myös 20% verot.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä tulee jatkuvasti lisää.
Tämä. Ihmisiä on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhteiskunnalla (lue töissä olevilla veronmaksajilla) ole varaa elättää lähes puolen miljoonan ihmisen laumaa, jotka vain kotisohvalla makoilevat.
Moni mensi töihin jos niitä olisi tarjolla mutta kun ei ole. Jatkuvasti kuulee kun työntekijöitä irtisanotaan.
Kela maksaa asumiseni ja elämisen. En pidä työnteosta.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuoresta lähtien 35v asti töissä, vain kesälomat, sitten muutoksia työpaikalla, olin tyytyväinen kun minut vähennettiin sieltä, sain olla laiskana hetken ja sain muita työpaikkoja joissa määräaikaisia työsopimuksia jotka oli muutenkin mukavampia työpaikkoja, ajoittain ansiosidonnaisella päivärahalla.Olin kodinhoito vapaallakin 3v 39v alkaen. Kyllä työttömyydestä voi nauttia elämässään. Olen itse yksin maksanut asumiseni ym.
Et varmaan huomaa edes paradoksia. Kodinhoitovapaalla ja ansiosidonnaisella, me veronmaksajat maksamme silloin asumisesi ja ruokasi.
Vierailija kirjoitti:
No ei maksa. Minulla on velaton asunto, josta ei mene kuin 220 euron hoitovastike, netti, sähkö ja vesi yhteensä 72 euroa kuussa. Ruokaan menee max 400 euroa kuussa. Saan pääomatuloja nettona noin 22000 euroa vuodessa. Se riittää mulle oikein hyvin. En ole menossa töihin enkä ole ilmoittautunut työnhakijaksi enkä saa tukia. Pärjään ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihmisiä on liikaa.
Tulevia eläkemaksajia syntyy liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa asumiseni ja elämisen. En pidä työnteosta.
Hirmu kiva. Onko sinulla loma-asuntoa eteläisessä Ranskassa kuten minulla? Kivaa taloa Suomessa? Lennätkö paljon nähdäksesi maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työttömilläkin on varallisuutta ja maksavat veronsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihmisiä on liikaa.
Tulevia eläkemaksajia syntyy liian vähän.
Tämä. Työttömiä on jo nyt puoli miljoonaa.
Ajattelin olla itsekin hetken aikaa loppuvuodesta.