Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstamiehet tuntuvat vihaavan kahviloita, ravintoloita ja matkustelua?

Vierailija
25.07.2025 |

Miten jokin niin tavallinen ja lähtökohtaisesti miellyttävä asia kuin hyvä ruoka ja juoma tai uusien paikkojen näkeminen voi herättää niin paljon ärtymystä? Miksi ette halua  nauttia hetkistä hyvässä seurassa hyvän ruuan ja juoman äärellä ja eikö teistä ole antoisaa nähdä uusia maisemia, tutustua vieraisiin kulttuureihin, maistaa erilaisia ruokia ja ylipäätään kokea jotain uutta? Puhumattakaan siitä, miten tärkeää on joskus vain irtautua arjesta ja rentoutua.

Kommentit (1070)

Vierailija
921/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa olen entistä onnellisempi omasta miehestä joka tykkää käydä siellä ravintoloissa, kahviloissa ja matkustellakin yhdessä. Hyvä mies on :)

Vierailija
922/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa olen entistä onnellisempi omasta miehestä joka tykkää käydä siellä ravintoloissa, kahviloissa ja matkustellakin yhdessä. Hyvä mies on :)

Sama täällä. 😊

Mun mies haluaa lomille ja herkuttelemaan sopivin väliajoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 😊

Myös! Ihana mies on! 😍

Ja tuo viikonloppuisin aamiaisen sänkyyn kun tarvii vähemmän unta!

Vierailija
924/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän näiden joidenkin ketjujen lukeminen nostaa sitä oman miehen arvostusta ihan taivaisiin! Palstalla on joitain mt-hulluja jotkut, toki ihan fiksujakin mahtuu mukaan onneksi varmaan enemmän kuin näitä spämmääjiå. Nämä valitettavasti vain ovat täällä harmillisen näkyviä ja ihnat miehet jää näiden varjoon...

Haleja kaikille ihanille miehille!

Vierailija
925/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vihaan tai no en tykkää koska olen köyhä ja totaaliyksinäinen ja olen nainen. Kahviloissa aniharvain, Ei tee mieli maksaa pienestä kakku palasta 8 euroa. 

Vierailija
926/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas miehenä olen todella tyytyväinen, ettei vaimoni ole täysin kajahtanut palstamamma. Meillä on tapana elää suht säästeliäästi ja kerran vuodessa sitten olemmekin n. kuukauden ressussa ulkomailla perheen kanssa. Paljon kokemusrikkaampaa, kuin katselisimme suomalaisia taikinanaamoja jossain kahviloissa.

Vierailija
927/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 😊

Myös! Ihana mies on! 😍

Ja tuo viikonloppuisin aamiaisen sänkyyn kun tarvii vähemmän unta!

"Miehenne" ovat varmasti aika yksinäisiä, kun itse olette palstalla aamusta iltaan, joka päivä.

Vierailija
928/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllähän näiden joidenkin ketjujen lukeminen nostaa sitä oman miehen arvostusta ihan taivaisiin! Palstalla on joitain mt-hulluja jotkut, toki ihan fiksujakin mahtuu mukaan onneksi varmaan enemmän kuin näitä spämmääjiå. Nämä valitettavasti vain ovat täällä harmillisen näkyviä ja ihnat miehet jää näiden varjoon...

Et uskalla edes kuvitella miten korkealle miehet arvostavatkaan aasialaisia naisiaan luettuaan tätä palstaa.

Vierailija
929/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et uskalla edes kuvitella miten korkealle miehet arvostavatkaan aasialaisia naisiaan luettuaan tätä palstaa.

Tai naisettomuuttaan

Sitä ei nimittäin "itketä" vaan juhlitaan

Vierailija
930/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna siis ryyppäätte joka viikonloppu ja käytte äitienpäivänä ABC:lla. Matkustatte linja-autolla yhdessä viinakauppaan muutaman kerran viikossa.

Vierailija
931/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai naisettomuuttaan

Sitä ei nimittäin "itketä" vaan juhlitaan

Totta varmasti tuokin. Nämä lihavat ja epäsiistit pieruperseet ihan oikeasti kuvittelevat, että ovat menetys kenelle tahansa miehelle.

Vierailija
932/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisille palstoille on tyypillistä, että mt-ongelmaiset naiset valtaavat ne. Nämä vihaavat sekä miehiä, että itseään kauniimpia, nuorempia ja fiksumpia naisia.

Vierailija
933/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kanssa kumppaniehdokasta valitessa on aivan ehdotonta, että tykkää yllämainituista asioista. Eipä olisi paljon yhteistä sellaisen henkilön kanssa, joka ei nauti matkailusta tai haluaisi kokeilla erilaisia keittiöitä. 'Kauhukumppani' olisi sellainen, joka ei ikinä halua kokeilla mitään uutta. Oma maailmankatsomukseni kun on varsin seikkailunhaluinen ja avoin uusille kokemuksille.

Vierailija
934/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas miehenä olen todella tyytyväinen, ettei vaimoni ole täysin kajahtanut palstamamma. Meillä on tapana elää suht säästeliäästi ja kerran vuodessa sitten olemmekin n. kuukauden ressussa ulkomailla perheen kanssa. Paljon kokemusrikkaampaa, kuin katselisimme suomalaisia taikinanaamoja jossain kahviloissa.

Mekin reissaamme yleensä pidempään kuin pari viikkoa, useana vuotena ollaan oltu 2kk ihan vuokralla ulkomailla ja väliin pistoksia lähikyliin ja siellä hotelleissa. Ei palstamammuus sulje pidempiä reissuja ulos, ja näköjään ei myöskään palstapappuus. Myöskään kahvillla käyminen ei reissuja ulos sulje 😁

Vierailija
935/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kanssa kumppaniehdokasta valitessa on aivan ehdotonta, että tykkää yllämainituista asioista. Eipä olisi paljon yhteistä sellaisen henkilön kanssa, joka ei nauti matkailusta tai haluaisi kokeilla erilaisia keittiöitä. 'Kauhukumppani' olisi sellainen, joka ei ikinä halua kokeilla mitään uutta. Oma maailmankatsomukseni kun on varsin seikkailunhaluinen ja avoin uusille kokemuksille.

Ja miestä ei ole vieläkään löytynyt. Mikähän siinä...

Vierailija
936/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, olettaen että vastaukset olisivat suht kielteisiä, että menisikö se mun kanssa kahvilaan? Yllätyin kun sanoi että toki, ihan mielellään ja heti perään että haluanko johonkin tiettyyn kahvilaan treffeille. :o 

Sanoin että öö en oikeastaan, entäs menisitkö mun kanssa ravintolaan? Mies sanoi että riippuu aika paljon ravintolasta, että ei mihinkään mihin hänen pitäisi säästää rahaa kauheasti, se ei olisi fiksua, mutta että vie kyllä minut mielellään sellaiseen ravintolaan missä hyvää ruokaa ja sellainen tunnelma että siellä viihtyy. 

Kysyin että entäs matkustelu, kotimaassa tai ulkomailla. Vastasi välittömästi että toki. Lisäsi että jos ulkomaanreissu niin meidän pitää vaan sitten molempien osallistua kuluihin ja katsoa koiralle hoitaja. Ja odotti selvästi jatkokysymyksiä. Selitin vain että vauvapalstajuttuja ja luin ketjua hänelle. 

Ollaan miehen kanssa molemmat työttömiä tällä hetkellä ja mies on voimakkaasti introvertti ja hyvin älykäs, vähän jäyhä tyyppi jonka parhaat vaatteet on farkut ja siisti musta t-paita. Ei hänellä ole mitään vihamielistä suhtautumista siihen että hemmottelisi minua. Omaisuutta hänellä on vanha talo, vanha auto, joitain työkoneita, siinä se. 

Toki en itsekään tuntisi oloani kotoisaksi missään luksuslomalla tai kalleimmissa hittiravintoloissa. Mutta jos haluan herkkukahvin tai jätskille niin mies vie ja tarjoaa. Minulle on tärkeää ettei hän ole pihi eikä puhu alentuvasti minun mielenkiinnon kohteistani. En minäkään pilkkaa hänelle tärkeitä asioita vaan menen niihin mukaan vähintään kiinnostumalla. 

Juuri äsken kun tuo tuli autokorjaamolta kotio niin toi mulle vähän arvokkaamman herkun kaupasta ja myöhemmin tänään mennään maisema-ajelulle.<3

Ei siis oikein kumpikaan tajuta mistä tällainen joidenkin miesten vihamielisyys noihin aktiviteetteihin kumpuaa? Tai jos ei ole varaa tietynlaiseen elämäntyyliin tai ei tykkää ikäänkuin pintaliidosta niin miksi tavoittelee naisia jotka laittautuvat, tekevät somea ja haluavat koko ajan paljon uusia kokemuksia ja arjen luksusta? Olisiko siis toiveissa sellainen huoliteltu akateeminen somenainen mutta vain ulkonäön ja varallisuuden osalta ja hänen pitäisi olla luonteeltaan kuitenkin aivan paradoksaalinen ja vain kotona miehen Ilona laittautuneena ja treenattuna. 

Vierailija
937/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltäni, olettaen että vastaukset olisivat suht kielteisiä, että menisikö se mun kanssa kahvilaan? Yllätyin kun sanoi että toki, ihan mielellään ja heti perään että haluanko johonkin tiettyyn kahvilaan treffeille. :o 

Sanoin että öö en oikeastaan, entäs menisitkö mun kanssa ravintolaan? Mies sanoi että riippuu aika paljon ravintolasta, että ei mihinkään mihin hänen pitäisi säästää rahaa kauheasti, se ei olisi fiksua, mutta että vie kyllä minut mielellään sellaiseen ravintolaan missä hyvää ruokaa ja sellainen tunnelma että siellä viihtyy. 

Kysyin että entäs matkustelu, kotimaassa tai ulkomailla. Vastasi välittömästi että toki. Lisäsi että jos ulkomaanreissu niin meidän pitää vaan sitten molempien osallistua kuluihin ja katsoa koiralle hoitaja. Ja odotti selvästi jatkokysymyksiä. Selitin vain että vauvapalstajuttuja ja luin ketjua hänelle. 

Ollaan miehen kanssa molemmat työttömi

Saanen huomauttaa, että se mainittu "vihaaminen" on naisten omaa keksintöä. Täällä taitaa jatkuvasti olla ketjuja, jotka on keksimällä keksitty, että typerä kanalauma pääsee mielipuuhaansa, eli mollaamaan miehiä täysin keksityillä jutuilla.

Vierailija
938/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan miehen kanssa molemmat työttömiä tällä hetkellä ja mies on voimakkaasti introvertti ja hyvin älykäs, vähän jäyhä tyyppi jonka parhaat vaatteet on farkut ja siisti musta t-paita. Ei hänellä ole mitään vihamielistä suhtautumista siihen että hemmottelisi minua. Omaisuutta hänellä on vanha talo, vanha auto, joitain työkoneita, siinä se. 

Toki en itsekään tuntisi oloani kotoisaksi missään luksuslomalla tai kalleimmissa hittiravintoloissa. Mutta jos haluan herkkukahvin tai jätskille niin mies vie ja tarjoaa. Minulle on tärkeää ettei hän ole pihi eikä puhu alentuvasti minun mielenkiinnon kohteistani. En minäkään pilkkaa hänelle tärkeitä asioita vaan menen niihin mukaan vähintään kiinnostumalla. 

Juuri äsken kun tuo tuli autokorjaamolta kotio niin toi mulle vähän arvokkaamman herkun kaupasta ja myöhemmin tänään mennään maisema-ajelulle.<3

Ei siis oikein kumpikaan tajuta mistä tällainen joidenkin miesten vihamielisyys noihin aktiviteetteihin kumpuaa? Tai jos ei ole varaa tietynlaiseen elämäntyyliin tai ei tykkää ikäänkuin pintaliidosta niin miksi tavoittelee naisia jotka laittautuvat, tekevät somea ja haluavat koko ajan paljon uusia kokemuksia ja arjen luksusta? Olisiko siis toiveissa sellainen huoliteltu akateeminen somenainen mutta vain ulkonäön ja varallisuuden osalta ja hänen pitäisi olla luonteeltaan kuitenkin aivan paradoksaalinen ja vain kotona miehen Ilona laittautuneena ja treenattuna. 

Kertoo oikeasti aika paljon sinusta "ettet tajua" naisten keksivän valheita miehistä joita te alatte sitten myllyttämään totuutena.

Vähän sama kun tekisi tänne ketjun "miksi palstanaiset ovat miehiä vihaavia spermaviemäreitä" ja keskustelu käytäisiin vain keksien syitä sille miksi olette sellaisia.

Vierailija
939/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin että entäs matkustelu, kotimaassa tai ulkomailla. Vastasi välittömästi että toki. Lisäsi että jos ulkomaanreissu niin meidän pitää vaan sitten molempien osallistua kuluihin ja katsoa koiralle hoitaja. Ja odotti selvästi jatkokysymyksiä. Selitin vain että vauvapalstajuttuja ja luin ketjua hänelle.&nbsp

Saanen huomauttaa, että se mainittu "vihaaminen" on naisten omaa keksintöä. Täällä taitaa jatkuvasti olla ketjuja, jotka on keksimällä keksitty, että typerä kanalauma pääsee mielipuuhaansa, eli mollaamaan miehiä täysin keksityillä jutuilla.

Huomaatko parilla ensimmäisellä sivulla tykkäysten määrät? Mitä enemmän jossain viestissä haukutaan miehiä, sen enemmän näillä valuu mahla reisiä pitkin

Vierailija
940/1070 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miestä ei ole vieläkään löytynyt. Mikähän siinä...

rakasti matkustamista ja ravintoloita, ja oli käynyt useammassa maassa kuin minä ennen kuin tapasimme. Suhde kaatui kuitenkin aivan muihin asioihin. En etsi aktiivisesti miestä tällä hetkellä, mutta itsetuntoni on sen verran hyvä, etten kelpuuta ihan ketä tahansa miestä, ja nautin myös omasta seurastani, joten ei ole mikään ongelma olla sinkku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme