Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi *ittu mikä ilma ulkona. En mene ulos tänäänkään

Vierailija
25.07.2025 |

Inhottava aurinko valuu maiseman yli kuin rasvainen voisula. Ei tuulen virettäkään. Mikään ei liiku ulkona. Täysin elotonta. Edes linnut eivät ääntele. 

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa voisin kitua helteen takia yksin kaikessa rauhassa mutta ei, muistisairas äitini sekoiluineen vie mun mielenterveyden vielä pahemmin kuin kuumuus.

Vielä kun lisää omat esivaihtarit, migreenin ja sopivasti helteellä alkaneet megamenkat tuohon comboon niin ei enää sitten niin kovin ihmettelekään sitä, että henkirikoksia tapahtuu.

Vaihdevuodet mulla on jo ja aivan sairas hikoilu. Mieliala kuin vuoristorata.

Olen koko aamupäivän seisonut eteisessä estäen äitini lähdön "pankkiin"

Kiukuttelee kuin uhmaikäinen ja haisee koska ei halua mennä suihkuun

Tuo! Niin p*rseestä kun se omalla kohdallani katsottiin minun syyksi. Olen laiminlyövä hirviö joka ei vie hentoa vanhusta edes suihkuun.

Sama ruuan kanssa. Jos laitoin ruuan eteen niin ei syönyt. Pullaa ja karkkia olisi pitänyt olla. Sitten myöhemmin ruikutus kun on nälkä! 

Olen kumminkin oikeastaan onnekas että välit vanhempiin olivat niin etäiset ja kurjat kuin olivat. Jos oikeasti rakastaa/rakastanut sitä ihmistä niin silloin tuo olisi varmasti ollut vielä kuluttavampaa. 

Vierailija
142/145 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+32 astetta varjossa olevan mittarin mukaan Savossa. Kiva ola kesälomalla, kun joutuu viettämään sen sisällä, kun taaperokin saa ulkona lämpöhalvauksen. 

Ei saa, kun pistät vatiin viileää vettä ja teet siitä taaperolla kylpyaltaan.

Täyttä mielikuvituksettomuutta tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten säälittää eläimet tällä helteellä. Ihmiset nyt aina voi vaikuttaa omaan tilanteeseensa, mutta lemmikki- ja tuotantoeläimet ovat täysin ihmisten armoilla. Luonnon eläimetkin kärsivät kuivuudesta, joten niillekin vesikupin vieminen pihalle ei ole iso vaiva.

Vierailija
144/145 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisin Espanjassa. Siellä ihan joka talossa, bussissa ja luukussa on ilmastointi, mutta paskasuomessa ei ole ilmastointia missään. Espanjassa tämä sää on ihana ja mukava, Suomen takapajulassa tämä on sietämätön pätsi.

Kauppakeskuksissa on. Ja toimistoissa.

Onhan täälläkin monissa kaupoissa viileää. Kumma jos ei löydy varjoisia paikkoja huilaamiseen.

Vierailija
145/145 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, poikani heitti tänään kylmän kiven järveen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän