Hyi *ittu mikä ilma ulkona. En mene ulos tänäänkään
Inhottava aurinko valuu maiseman yli kuin rasvainen voisula. Ei tuulen virettäkään. Mikään ei liiku ulkona. Täysin elotonta. Edes linnut eivät ääntele.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
+32 astetta varjossa olevan mittarin mukaan Savossa. Kiva ola kesälomalla, kun joutuu viettämään sen sisällä, kun taaperokin saa ulkona lämpöhalvauksen.
Ei saa, kun pistät vatiin viileää vettä ja teet siitä taaperolla kylpyaltaan.
Täyttä mielikuvituksettomuutta tuollainen.
Eniten säälittää eläimet tällä helteellä. Ihmiset nyt aina voi vaikuttaa omaan tilanteeseensa, mutta lemmikki- ja tuotantoeläimet ovat täysin ihmisten armoilla. Luonnon eläimetkin kärsivät kuivuudesta, joten niillekin vesikupin vieminen pihalle ei ole iso vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisin Espanjassa. Siellä ihan joka talossa, bussissa ja luukussa on ilmastointi, mutta paskasuomessa ei ole ilmastointia missään. Espanjassa tämä sää on ihana ja mukava, Suomen takapajulassa tämä on sietämätön pätsi.
Kauppakeskuksissa on. Ja toimistoissa.
Onhan täälläkin monissa kaupoissa viileää. Kumma jos ei löydy varjoisia paikkoja huilaamiseen.
Ei hätää, poikani heitti tänään kylmän kiven järveen.
Tuo! Niin p*rseestä kun se omalla kohdallani katsottiin minun syyksi. Olen laiminlyövä hirviö joka ei vie hentoa vanhusta edes suihkuun.
Sama ruuan kanssa. Jos laitoin ruuan eteen niin ei syönyt. Pullaa ja karkkia olisi pitänyt olla. Sitten myöhemmin ruikutus kun on nälkä!
Olen kumminkin oikeastaan onnekas että välit vanhempiin olivat niin etäiset ja kurjat kuin olivat. Jos oikeasti rakastaa/rakastanut sitä ihmistä niin silloin tuo olisi varmasti ollut vielä kuluttavampaa.