Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäätkö hiuksiasi, miksi tai miksi et?

Vierailija
05.06.2024 |

Pidätkö omasta luonnollisesta väristä vai värjäätkö hiuksiasi? Mulla on maantienharmaat hiukset ja värjään vaaleanruskealla, koska oma väri on kamala 😆

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. tykkään omasta väristäni 

Vierailija
2/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pärjännyt hiuksiani, ei ole ollut tarvetta. Nyt on hopeisia raitoja, nekin ovat ihan aidot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, minulla on kaunis valkoinen tukka. Nuorena oli tumma tukka, sitten harmaa ja nyt paras väri.

Vierailija
4/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole värjännyt ikuisuuksiin.

Koska aito värini on nätti. Toki minulla on myös ikivanhaa, aitoon väriini sulautunutta hiusväriä jäljellä. Mutta tyvikasvua ei edes erota.

Vierailija
5/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään. Olen ollut blondi, musta, punainen, ruskea,mustan liila, oranssi. Nyt on vaalean ruskea kausi. Harmaata alkaa olemaan ohimoilla, siihen en ole vielä valmis. Pitäs taas käydä ostaa väri, ties mikä tarttuu mukaan vai jatkuuko vaalean ruskea kausi. 

Vierailija
6/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on hiustenväri maantienharmaat, mutta en pidä niistä yhtään. Näyttää jotenkin niin....harmaalta. Siksi värjään blondiksi.

Vierailija
7/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, vaikka moni niin luuleekin. Olen luonnostaan punapää, enkä muuta voi.

Vierailija
8/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kun rupes tulee kauheita patteja päähän ja korvien taakse niin että korvat höröttivät.;) Nyt olen osin oma ruskea ja harmaita hapsia. Ei haittaa.

Vierailija
9/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään tummanruskealla koska oma väri punertavan ruskea ja tulee myös jo nyt (35 v iässä) hitosti valkoisia hiuksia :(

Vierailija
10/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on hiustenväri maantienharmaat, mutta en pidä niistä yhtään. Näyttää jotenkin niin....harmaalta. Siksi värjään blondiksi.

Sama!

Vierailija
11/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalju.

Vierailija
12/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri on ihan ok, harmaaksihan tuo nyt on alkanut muuttumaan. Saapa nähdä tuleeko minustakin hopeakettu, joka seikkailee stadissa kokovalkoisissaan.

Vierailija
13/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Juurikasvu näkyy nopeasti ja pitäisi pian värjätä uudestaan. Värjääminen kotona on prosessina tylsä, kampaajalla lisäksi maksaa paljon. Värit ovat aikamoista myrkkyä ja muutenkin itsestä tuntuisi värjääminen nykyään ihan luonnottomalta. Ja puhun siis vain omista hiuksistani, muiden värjäämiseen ei ole kommentoitavaa.

Vierailija
14/14 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joskus raitoja kampaajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi