Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakkaita pyydetään näyttämään kassit kassalla - näin perustelee kauppias

Vierailija
24.07.2025 |

https://www.tyrvaansanomat.fi/uutiset/art-2000011382105.html

"Yleensä asiakkaat suhtautuvat pyyntöön hyvin, mutta eivät aina. Osa närkästyy ja pitää tilannetta nolona."

Kommentit (509)

Vierailija
61/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytin kassit kassatsirbulalle ja se kutsui vartijan. Naisia ei koskaan pysty miellyttämään.

- Hopis tyköistuvassa farmariasussa

Oliko valkoinen? Bootsit jalassa ja lierihattu päässä?

Vierailija
62/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa aina olen mennyt repun kanssa kauppaan ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tosin en ole räplännyt sitä reppua kaupan sisällä kuin vasta avannut kassalla että saa ruuat kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kassalle sepalus auki ja antaa kassatädin tarkastaa kassit. Kesko kyllä rikkoo rajoja vihervasemmistoakin enemmän. Asiakasviestintäkin vallankumouksellista.

Vierailija
64/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydettiin avaamaan kassi ja näyttämään sen sisältö, joten ryhdyin hyvin hitaasti ja huolelellisesti tyhjentämään käsilaukun tavaroita liukuhihnalle. Oli passi (vastahaettu), nenäliinoja, joku mainos, kynsiviila, pienet sakset jne. eli sitä tavallista roinaa, mitä laukkuun kertyy. Myyjä sanoi, että ei tarvitse, mutta minä intin, että totta kai tämä nyt kaikki katsotaan ja lopuksi ojensin tyhjän laukun hänelle varmistettavaksi. Aikaa kului ja jono kasvoi, sieltä jo huudeltiin, että mikä kestää. Minä vastasin, että tarkistetaan laukkua sen varalta, että olen unohtanut sinne jotain maksamatonta. Ei rehellisyyden varmistaminen kovin äkkiä käy.

Vilautus sisällöstä riittää.

Vierailija
65/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies ilahtuu tuosta pyynnöstä

No just meinasin kysyä että onko joku näyttänyt jo ihan oikeat kassit?

Oliko ne sisältä löytyneet munat omia vai kaupan hyllystä vohkittu?

Miten senkin todistaa, onko omat vai kauppiaan munat?🤭

Vierailija
66/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaan ruuan verkkokauppoja ? miksi kukaan enää käy tavan kaupassa?

Ei ole meillä mahdollista.

Vierailija
67/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan periaatteesta en näyttäisi omaa kassiani. Itsekin olen kaupassa töissä, eikä meillä onneksi ole vielä tuollaista vaadittu. Päinvastoin, vartijan saa kutsua vasta sitten, kun on varmasti nähnyt jonkun näpistelevän.

Taitaa se laki niin mennäkin, että vain jos on oikea epäilys (eli on nähty sullovan tavaraa kassiin), niin voidaan tutkia.

Vierailija
68/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydettiin avaamaan kassi ja näyttämään sen sisältö, joten ryhdyin hyvin hitaasti ja huolelellisesti tyhjentämään käsilaukun tavaroita liukuhihnalle. Oli passi (vastahaettu), nenäliinoja, joku mainos, kynsiviila, pienet sakset jne. eli sitä tavallista roinaa, mitä laukkuun kertyy. Myyjä sanoi, että ei tarvitse, mutta minä intin, että totta kai tämä nyt kaikki katsotaan ja lopuksi ojensin tyhjän laukun hänelle varmistettavaksi. Aikaa kului ja jono kasvoi, sieltä jo huudeltiin, että mikä kestää. Minä vastasin, että tarkistetaan laukkua sen varalta, että olen unohtanut sinne jotain maksamatonta. Ei rehellisyyden varmistaminen kovin äkkiä käy.

Näin minäkin tekisin. Jos epäillään rehellistä ihmistä varkaaksi, tarkistetaan sitten ihan kunnolla. Itse asiassa vaatisin itse kauppiaan paikalle. 

Vierailija
69/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo.

Hei Tollo, hauska tavata. Minä olen Salla. Mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
70/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juuri kävin Stockalla haistelemassa uutuustuoksuja ja sain kenties jonkun myymäläetsivän kintereilleni kun joku outo vanha mies tuli siihen ihan kylkeen suihkimaan tuoksuja ympärilleen. Siis monia eri tuoksuja :o

Mulla ihan parasta seppälää päällä, jopa Marimekon laukku, pellavahousut ym etten nyt ihan näin keski-ikäisenä enää mistään varastelevasta teinistäkään menisi.

Oli pakko poistua paikalta kun oli niin silmiinpistävä tempaus.

Vierailija
71/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkös kassit vaan vilauttaa, mutta jos pyytävät nähdä niiden sisällön, menee hankalammaksi. Jokseenkin noloa alkaa venputtaa kaikkien edessä ja tuleminen voi kestää. Tai no riippuu kassahenkilöstä.

Vierailija
72/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Kukaan ei ole niin ääliö, että jättää varastetun tavaran päällimmäiseksi. Siksi tyhjennän koko repun. 

Eri

Vierailija
73/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kassalle sepalus auki ja antaa kassatädin tarkastaa kassit. Kesko kyllä rikkoo rajoja vihervasemmistoakin enemmän. Asiakasviestintäkin vallankumouksellista.

NE ON KIVEKSET, IDIOOTTI.

Vierailija
74/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siitä tietää, varastinko jotain vai en? Kukaan niin tyhmä ole, että jättää varastetut tavarat näkyville, kyllä ne on siellä pohjalla nenäliinaruttujen ja kierrätykseen meneviä paristoja täynnä olevan muovipussin alla.

Lisäksi minusta on outoa, että kaapuja ei mitenkään tarkisteta. 

Vierailija
75/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollanpa sitä nyt niin pikkusieluja ja närkästytään tyhjästä. Rehellisellä asiakkaalla ei ole mitään hävettävää, koska uteliaat kanssaostoksilla olevat jäävät kyllä toljottamaan tapahtumaa ja näkevät myös sen ettei varastettua tavaraa ollut. Itseltäni kerran pyydetty kassi näyttämään kun mukana oli toisesta kaupastakin ostettuja tavaroita ja lauma kokoontui toljottaa. Totesin reippaalla äänellä, jotta tulkaahan lähemmäs niin näätte paremmin, mutta varautukaa pettymykseen. Kuitit oli tallessa ja erittäin kohtelias oli nuori mies ja teki vain työtään, mistä palkka maksetaan. Puolin jos toisin toivotettiin hyvät päivän jatkot ja sillä siisti, ei jäänyt asia kaivelemaan.

Vierailija
76/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassini tarkastetaan vain kuolleen ruumiini yli. Siin kuoloo muutama ukko ensittäi.

Vierailija
77/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu.

Vierailija
78/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs shoppailuhameet? Niitten alle taitaa sujahtaa paljon enemmän

Kassien 🤭 avaamiseen taitaa kohta olla velvoitettu vain kantasuomalainen väestö. Ihmetellään sitten, kun hävikkiä vain tulee.

Vierailija
79/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lentokentän läpivalaisua ei näytetä enää matkustajille. Ennen näki naapurin repun hieromasauvat ja anaalitapit.

Vierailija
80/509 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti se reagoi. Ei taida olla ihan rehellinen.