Asiakkaita pyydetään näyttämään kassit kassalla - näin perustelee kauppias
https://www.tyrvaansanomat.fi/uutiset/art-2000011382105.html
"Yleensä asiakkaat suhtautuvat pyyntöön hyvin, mutta eivät aina. Osa närkästyy ja pitää tilannetta nolona."
Kommentit (509)
Wokettajat raivostuu kun tämä(kin) pakottaminen räjähtää silmille, spruits!
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan ruuan verkkokauppoja ? miksi kukaan enää käy tavan kaupassa?
niinpä
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, mikä vähemmistövaltuutettujen kuoro olisi ulisemassa, jos olisi kaupassa kyltti, että näyttäkää kassalla avatut kassit ja nostakaa hameen helmat.
Laittaisi siihen kassan eteen maahan ylöspäin kuvaavan valvontakameran...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämies ilahtuu tuosta pyynnöstä
🤣🤣🤣Olipa hauska juttu. Miehillä se jaksaa vaan olla muna ja kivekset aina mielessä.
No sori neiti tiukkapipo. Nauratti. N34
Vierailija kirjoitti:
En kävisi kaupassa, jossa asiakkaaseen suhtaudutaan varkaana.
Tämä.
Miksei sitten samantien pyydettäisi vaikka katevarausta sisääntuloportilla, muuten et pääse sisään?
Ihan periaatteesta en näyttäisi omaa kassiani. Itsekin olen kaupassa töissä, eikä meillä onneksi ole vielä tuollaista vaadittu. Päinvastoin, vartijan saa kutsua vasta sitten, kun on varmasti nähnyt jonkun näpistelevän.
Vierailija kirjoitti:
En kävisi kaupassa, jossa asiakkaaseen suhtaudutaan varkaana.
Arvostan koska me muut maksamme varastetut tavarat.Miksi nauutte että kaikki niin kallista jos hyväksytte varkaudet.
Kauniille kassaneidolle voin näyttää hyvin sheivatut kassini.
Vierailija kirjoitti:
Näytin kassit kassatsirbulalle ja se kutsui vartijan. Naisia ei koskaan pysty miellyttämään.
- Hopis tyköistuvassa farmariasussa
Tsirbula 😀😄🤣
Hyväksyn tarkastukset ja valvonnan, vaikka se kohdistuisi minuun itseeni.
Jotta kauppa, tulli, poliisi etc. voi valvoa myös tiettyjä vähemmistöjä, on näiden osoitettava että valvovat muitakin. Kunhan en joudu yhdenkään miehen käpälöimäksi. M51
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan ruuan verkkokauppoja ? miksi kukaan enää käy tavan kaupassa?
Mun mielestä kaupassa on mukava käydä, ei tulis mieleenkään tilata jostain verkkokaupasta. Bongailen tarjouksia, katson mitä on poistohyllyissä, ostelen heräteostoksia... saan myös aina tarkastettua laadun ja päiväykset. Saan sopivan kypsiä tai raakoja hevi-tuotteita.
En ymmärrä miksi joku tuosta pahastuu. Näytän laukkuni vapaaehtoisesti jos olen käynyt ensin jossain toisessa liikkeessä.
Siuntion S Marketissa lähtökohtaisesti kaikki nuoret ovat varkaita.
Aulassa on useampi lappu, missä nuoria kehotetaan jättämään laukut (likaiselle) lattialle. Päivisin on ihan vartija valvomassa että näin tapahtuu.
Palautteesta huolimatta ei kauppa ole muuttanut tätä syrjintää harjoittavaa, laitonta toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisomaisuuttaan ei tarvitse esitellä yhtään kenellekään. Piste.
Ja kun ei ole varastanut mitään, niin ei voi olla silminnäkijää tai valvontakameran kuvaa, minkä perusteella voisi pitää odottamassa poliisia tarkistamaan tavarat.
Edes vartijalla ei ole oikeutta penkoa kenenkään kasseja tai taskuja. Saati jollain kassatädillä.
Vierailija kirjoitti:
Minua pyydettiin avaamaan kassi ja näyttämään sen sisältö, joten ryhdyin hyvin hitaasti ja huolelellisesti tyhjentämään käsilaukun tavaroita liukuhihnalle. Oli passi (vastahaettu), nenäliinoja, joku mainos, kynsiviila, pienet sakset jne. eli sitä tavallista roinaa, mitä laukkuun kertyy. Myyjä sanoi, että ei tarvitse, mutta minä intin, että totta kai tämä nyt kaikki katsotaan ja lopuksi ojensin tyhjän laukun hänelle varmistettavaksi. Aikaa kului ja jono kasvoi, sieltä jo huudeltiin, että mikä kestää. Minä vastasin, että tarkistetaan laukkua sen varalta, että olen unohtanut sinne jotain maksamatonta. Ei rehellisyyden varmistaminen kovin äkkiä käy.
Itse teen kassalla toimimisesta "taidetta" aina, kun ei ole kiire. Lasken kolikoita, unohdan pullokuitin, ostan unohtuneen muovikassin erikseen jne. Myös bonukset saattavat unohtua "vahingossa" ja kuitti pitää korjata. No lähismarketissa myyjät tuntevat minut, niin huomauttavat jo, että ota bonukset, jos meinaan "unohtaa". Kaverin lapsi on siellä töissä, silloin tällöin kuulee, kuinka mulle on taas naurettu kahvihuoneessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta tehdään kehitysmaata 😞
mitä horiset
Tarkoitetaan varmaan sitä, että kaikkiin suhtaudutaan ensisijaisesti varkaina. Syyttömyys pitää todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn tarkastukset ja valvonnan, vaikka se kohdistuisi minuun itseeni.
Jotta kauppa, tulli, poliisi etc. voi valvoa myös tiettyjä vähemmistöjä, on näiden osoitettava että valvovat muitakin. Kunhan en joudu yhdenkään miehen käpälöimäksi. M51
Ahdistavan heteronormatiivinen toive, 🤮🤢🤮
Käpälöijä voi olla vaikka muunsukupuolinen aseksuaali, joka puhtaasti vain suorittaa työtään!
Itse aina tyhjennän taskutkin kassalle, nostan paitaa ja hattua, ja kengät otan jalasta ja nostan kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Minua pyydettiin avaamaan kassi ja näyttämään sen sisältö, joten ryhdyin hyvin hitaasti ja huolelellisesti tyhjentämään käsilaukun tavaroita liukuhihnalle. Oli passi (vastahaettu), nenäliinoja, joku mainos, kynsiviila, pienet sakset jne. eli sitä tavallista roinaa, mitä laukkuun kertyy. Myyjä sanoi, että ei tarvitse, mutta minä intin, että totta kai tämä nyt kaikki katsotaan ja lopuksi ojensin tyhjän laukun hänelle varmistettavaksi. Aikaa kului ja jono kasvoi, sieltä jo huudeltiin, että mikä kestää. Minä vastasin, että tarkistetaan laukkua sen varalta, että olen unohtanut sinne jotain maksamatonta. Ei rehellisyyden varmistaminen kovin äkkiä käy.
Tollo.
Näytin kassit kassatsirbulalle ja se kutsui vartijan. Naisia ei koskaan pysty miellyttämään.
- Hopis tyköistuvassa farmariasussa