Olin tulla 22v vammaisen lapsen äidiksi. Tein abortin. Vasta nyt ajattelen että olisi ollut täydellistä tulla äidiksi tuossa iässä.
Jäin lapsettomaksi ja niin on parasta. Lääkärit sanoivat että teette uuden lapsen mutta suhteemme meni täysin paskaksi ja itse en ole pystynyt koskaan saamaan uutta rakkaussuhdetta. Jotakin miehiä on kyllä ollut tarjolla aviomieskandidaatteina mutta ei ketään toista johon olisin pystynyt panostamaan 100 % ja jos olisin hyväksynyt heistä jonkun uuden lapseni isäksi olisin tuntenut varastaneeni mieheltä elämän koska joku toinen nainen saattaisi voida panostaa juuri häneen 100 %:sti.
Kommentit (25)
Sain itse ekan lapsen päälle parikymppisenä. Nuorena jaksoi muksujen kanssa. Nyt kunnon isoäiti huomaa kuinka raskasta lastenhoito on näin 50+. Silti moni tekee 40+ lapsensa. En olisi jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Sain itse ekan lapsen päälle parikymppisenä. Nuorena jaksoi muksujen kanssa. Nyt kunnon isoäiti huomaa kuinka raskasta lastenhoito on näin 50+. Silti moni tekee 40+ lapsensa. En olisi jaksanut.
Sait ilmeisesti terveen lapsen? Se on eri asia kuin vammaisesta lapsesta luopuminen.
Vierailija kirjoitti:
Se oli m urha
Se oli mu rha vain sinun suppean moraalikäsityksesi mukaan, ei lain mukaan.
Ap on kylläkin selkeästi mies joka moralisoi ja fantasioi ihan keskenänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait ilmeisesti terveen lapsen? Se on eri asia kuin vammaisesta lapsesta luopuminen.
Kyllä. Vastasin ikäpohdintaan, joka oli aloituksen aihe.
Olit järkevä sen abortin suhteen. Mutta idiootti siinä toisessa asiassa. Ei sen lasten isän tarvitse olla kaikkein paras lasten hankkimiseen. B-luokan parisuhde ja lapsetkin on parempi kuin ei parisuhdetta ja lapsia ollenkaan. Luulisi jokaisen kolmekymppisen jo tämän tajuavan.
Mäkin tulin 22- vuotiaana äidiksi. Lapsi lähti maailmalle kun olin 40. Nuoruuden B-luokan parisuhde päivittyi A-luokan parisuhteeksi kun olin 26, ja sillä tiellä ollaan edelleen. Lisää lapsia en tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olit järkevä sen abortin suhteen. Mutta idiootti siinä toisessa asiassa. Ei sen lasten isän tarvitse olla kaikkein paras lasten hankkimiseen. B-luokan parisuhde ja lapsetkin on parempi kuin ei parisuhdetta ja lapsia ollenkaan. Luulisi jokaisen kolmekymppisen jo tämän tajuavan.
Ei ne lapset ole mikään autuaaksi tekevä asia. Erään tuttuni nyt jo edesmennyt aikuinen poika kävi pummaamassa äidiltään rahaa huumepäissään ja kerran hänet vietiin miekkataksilla valtion majoitukseen kädet ja jalat raudoitettuna. Oli kuulemma ollut äärimmäisenn uhkaava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei päde minuun. Lasten isän pitää todellakin olla se paras minulle. Tiedän sen nyt kun olen jo iäkkäämpi. Mutta jos kertoisin teille mitä olen kokenut niin ette edes uskoisi. Olen sitä mieltä että lapsi jonka vanhemmat eivät ole rakkaussuhteessa ei saa rakkautta niin kuin kuuluu ja tälle saattaa tulla ongelmaa myöhemmin elämässä.
Otsikko?
Miten voit tulla 22 vuotiaan äidiksi? Aikuisen lapsen adoptio?
Vai tarkoititko, että olit itse tuolloin 22 vuotias?
Oliko miehellä kookas, missä asennossa teitte lapsen, saiko hän sinut tulemaan, kuppikokosi ja oliko jompikumpi teistä toiselle ensimmäinen kokemus?
Täh? 22 vuotiaan "lapsen" äidiksi? Tapoitko sen 22 vuotiaan?
Jos olisit saanut sen vammaisen lapsen, niin mies olisi pakannut kimpsut ja kampsut pikavauhtia. Eli se sun suhde olis päättynyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko?
Miten 22 - vuotias abortoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Otsikko?
Kiitos kivasta huomatutuksesta. Siis olin itse 22v. Alkanut nyppiä nämä lyhennyksen vuosi-sanasta ja olin vain 'laiska' kirjoittamaan vuotiaana ja siis koko sanan auki. Luulisi että ihmiset tajuavat mutta ehkä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Otsikko?
Kiitos kivasta huomatutuksesta. Siis olin itse 22v. Alkanut nyppiä nämä lyhennyksen vuosi-sanasta ja olin vain 'laiska' kirjoittamaan vuotiaana ja siis koko sanan auki. Luulisi että ihmiset tajuavat mutta ehkä eivät.
Kuppikokosi :)
Vierailija kirjoitti:
Se oli m urha
Tosta siittiösolu murhasta ,. Lue nyt kerran se MOSHE KITUVIM kirjasto niin että otat sieltä ne profeetat JA MONTAKO KERTAA YHWH JAHVE KESKETYTTI RASKAUDET TAI TULI KESKENMENOJA TAI LAPSI KUOLI MIEHEN SYNNIN TÄHDEN TAI NAINEN EI TULLUT RASKAAKSI MILLÄÄN KOSKA JAHVE EI AVANNUT KOHTUA SATUJA. JA MONTAKO KUOLI SYNNYTYKSEEN JA MONIKO NAINEN KIROSI LAPSEN KIPUJEN TÄHDEN. UKKOJEN SATUKIRJASTO KERTOO KUULE TARINAA MITEN ORJIA OLI ABRAHAMILLA JA MITEN NIITÄ NAITIIN TAI KUINKA JUUTALAINEN SYNNYTTI KAKSOSET JOISTA TOINEN OLI RUSKEA TUMMA JA TOINEN VALKOINEN. ET SÄ OLE MIKÄÄN JUMALA SUN SATUKIRJAT KERTOO TARINAA MENNEISTÄ AJOISTA HISTORIAA JA KUVITELMIA. MUTTA SÄ OLET JUURI SE JOKA SEN SYNNIN TEKEE ETTÄ MUITA SYYTTÄÄ TAI TUOMITSEE KUN ET OLE JUMALA ETKÄ TUNNE KIRJOITUKSIA ETKÄ OSAA OLLA VARASTAMATTA SYYTTÄMÄTTÄ MUITA JOTEN TUOMITSET YHWH JAHVEA KOKOAJAN SIKSI MOOSES KUOLI KUN SYYTTI JEHOVAJAHVEA OMISTA SYNNEISTÄÄN KUIN MUIDEN KUN ET ÄLYÄ ETTÄ SE ON LUOJA JOKA MÄÄRÄÄ KUKA KUOLEE ET SINÄ. KUKA JÄÄ ELOON KUKA JA MIKÄ ON SYNTIÄ MIKÄ EI . ÄLKÄÄ TUOMITKO ETTEI TEITÄ KUN TUOMITSET TUOMITSET LUOJAA JA ITSESI. RAKEL ITKEE LAPSIAAN KUN EI NIITÄ ENÄÄ OLE JÄIKÖ TÄMÄKIN LUKEMATTA RAAMATUSTA ETKÖ OLEKAAN LUKENUT. PELLE SE MUITA TUOMITSEE TIETÄMÄTTÄ ETTÄ YHWH JAHVE PÄÄTTÄÄ TÄÄLLÄ.
Kyllä epämuodostuneena ei kukaan halua syntyä tänne se on selvä . Kärsimyksiä on muutkin taudit sairaudet. Vitsaukset. Syytätte aina muita ette huomaa omaa osuutta synteihinne. Jos olisit itse vaikeasti vammainen luvuissa ja vaipoissa et pystyisi puhumaan miten suhtautuisit asiaan ?
Teit ihan oikein.