Suomessa kadonnut kampaaja Birgitta Silander. Onko mitään vinkkejä tullut hänestä, että missä olisi ollut? Outoa, että ihminen katosi Helsin
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Katoamisilmoituksen 10 ajaksi määrätty salausaika on päättymässä.
Eipä poliisi silti julkaise henkilötietoja kuin omaisille, hänet vaan julistetaan kuolleeksi. Et sinä voi kenenkään kuolleen terveystietoja kysellä. Tai voit, mutta ei sulle vastata.
Voihan tuonikäisellä olla jo vakavia sairauksia, ja ilmeisesti poliisi uskoo vapaaehtoiseen katoamiseen. Eläkkeelle siirtyminen voi aiheuttaa alakuloa ja ilmeisesti ne suunnitelmat muutosta etelään eivät olleet menneet toisen osapuolen kanssa putkeen. tosin nämä ovat netistä luettua joten mistä niiden totuuden tietää. Mutta hieman ihmetyttää, että nainen joka on vuosikymmeniä ollut sidottu aikatauluun asiakkaidensa kanssa katoaisi ennen tapaamista ja on selkeästi vielä matkakortin mukaan lähtenyt siihen ajoissa. SItten vetääkin hihnat kiinni ja lähtiisikin tekemään itsemurhaa? Tosin katosihan se Mira vähän samalla tavalla, sopi äitinsä kanssa illalla saunaan menon, katosi vaikka selkeästi oli jo ratikassa, mutta meni väärään suuntaan ja löytyi puolen vuoden päästä hukkuneena. Kauppakassikin oli jäänyt eteiseen.
Vierailija kirjoitti:
EN kyllä ymmärrä miksi joku käyttäisi Birgitan matkakorttia koska sehän olisi jäänyt samantien kameroihin. Helsingin busseissa on usein kamerat, tosin en ymmärrä, miksei kamerakuvia nyt löytynyt. Olisiko se että poliisi on liian myöhään liikenteessä ja niitä kuvia ei enää löytynyt. Mutta lähtisittekö itse murhaamanne uhrinne matkakortin kanssa leimailemaan ette varmaan lähtisi.
Eihän edes tiedetä ketä niiltä kameroilta etsitään joten hyvin on onnistunut tuo huijaus tappajalta. Jos Birgitta olisi itse tuolloin matkustanut niin jossain kamerassa hänen täytyisi näkyä. Näin ei ole kuitenkaan käynyt joten yksinkertaisin selitys on ettei Birgitta itse matkustanut tuolloin. Ja tosiaan, jos Matti Virtanen on tappaja niin eihän kukaan osaa häntä niistä kuvista etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoamisilmoituksen 10 ajaksi määrätty salausaika on päättymässä.
Eipä poliisi silti julkaise henkilötietoja kuin omaisille, hänet vaan julistetaan kuolleeksi. Et sinä voi kenenkään kuolleen terveystietoja kysellä. Tai voit, mutta ei sulle vastata.
Tietenkin ilmoituksen kohdat, joissa käsitellään terveystietoja, pysyvät salaisina, muut siinä asiakijassa on myös julkiset osat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN kyllä ymmärrä miksi joku käyttäisi Birgitan matkakorttia koska sehän olisi jäänyt samantien kameroihin. Helsingin busseissa on usein kamerat, tosin en ymmärrä, miksei kamerakuvia nyt löytynyt. Olisiko se että poliisi on liian myöhään liikenteessä ja niitä kuvia ei enää löytynyt. Mutta lähtisittekö itse murhaamanne uhrinne matkakortin kanssa leimailemaan ette varmaan lähtisi.
Eihän edes tiedetä ketä niiltä kameroilta etsitään joten hyvin on onnistunut tuo huijaus tappajalta. Jos Birgitta olisi itse tuolloin matkustanut niin jossain kamerassa hänen täytyisi näkyä. Näin ei ole kuitenkaan käynyt joten yksinkertaisin selitys on ettei Birgitta itse matkustanut tuolloin. Ja tosiaan, jos Matti Virtanen on tappaja niin eihän kukaan osaa häntä niistä kuvista etsiä.
Mutta miesystävää osattaisiin etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miesystävää o
Ei näy miesystävää eikä Birgittaa. Kuka sitten matkusti?
Kollega varmaan tappoi. Sai jonkun avuksi ruumiin hävittämiseen ja alibiksi. Kollegaa meni tapaamaan.
Tämä on kyllä todella erikoinen tapaus. En usko mihinkään vapaaehtoiseen katoamiseen. Joko Birgitta meni keskustaan ja jotain tapahtui siellä kampaamolla, tai sitten Birgitta ei koskaan edes mennyt keskustaan vaan joku muu käytti matkakorttia ja nakkasi puhelimen sinne mistä se löytyi.
Tutkittiinko asuntoa ja kampaamoa milloinkaan kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä todella erikoinen tapaus. En usko mihinkään vapaaehtoiseen katoamiseen. Joko Birgitta meni keskustaan ja jotain tapahtui siellä kampaamolla, tai sitten Birgitta ei koskaan edes mennyt keskustaan vaan joku muu käytti matkakorttia ja nakkasi puhelimen sinne mistä se löytyi.
Tutkittiinko asuntoa ja kampaamoa milloinkaan kunnolla?Nythän kaikkien tutkintatoimien tulisi olla julkiset, kun salausaika on päättynyt. Sieltä katoamisilmoituksen asiakirjoista se tieto pitäisi olla luettavissa.
Näin hänet aikoinaan Black bird ravintolassa. Ja pyysi minut mukaan heidän kanssaan yhteiseen pöytään. Menin ja puhuimme mukavia yhdessä ja hän näytti todella upeita maalauksia, mitä oli tehnyt. Murhaaja löytyy tästä ehkä Black bird seurasta, jos katsoo heidän seuruetta. Se murhaaja löytyy tästä seurasta, että yksi heistä murhasi tämän naisen. Tapasin tämän naisen vain kaksi kertaa. Mutta sain viestin tältä Birgitalta joka on kuollut, että se murhaaja istui samassa pöydässä hänen kanssaan. Minulle tuli viesti, että hänen murhaaja oli lakimies, joka istui samassa pöydässä. Aina mukamas kehui tytärtä, mutta ei koskaan mennyt yhtään mihinkään, kun alna oli se alko tärkein. Poliisit, katsokaa sitä Balck Bird ihmisiä kameroista, kun heistä yksi ehkä murhasi tämän naisen.
Täällä on mielenkiintoisia juttuja. Myös tuo Silander.
Mikä voi selittää sen, ettei kukaan tunnu kaipaavan häntä?
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻💗
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä niin omituinen tapaus; kuukausi sitten oli mennyt naimisiin, työpaikalla joku oli ottanut puheenaiheeksi itsemurhan ja Nela oli sanonut että se on turhinta mitä ihminen voi tehdä.
Ihan tyyppillistä reagoida tolleen, minä juttelin paria päivää ennen autokoulun opettajani kanssa niitä näitä, tästä pian sama tyyppi mies oli tehnyt itsemurhan, ampui itsensä keskellä metsää. Huhua oli sivusuhteiluista nuorempien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä niin omituinen tapaus; kuukausi sitten oli mennyt naimisiin, työpaikalla joku oli ottanut puheenaiheeksi itsemurhan ja Nela oli sanonut että se on turhinta mitä ihminen voi tehdä.
Ihan tyyppillistä reagoida tolleen, minä juttelin paria päivää ennen autokoulun opettajani kanssa niitä näitä, tästä pian sama tyyppi mies oli tehnyt itsemurhan, ampui itsensä keskellä metsää. Huhua oli sivusuhteiluista nu
Onhan se mahdollista, että on tehnyt itsarin, mutta todwnnäköisyys ei käsittääkseni ole suurempi, kuin väestöllä keskimäärin.
Sinne kampaamoon päättyi Birgitan elämä.
Occamin partaveitsi.