Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän nuo Supermarketin Superpäivien tarjoukset oo enää mitään halpoja tarjouksia

Vierailija
10.06.2023 |

Fazerin suklaa 4kpl/9€ esimerkiksi. Halvemmallakin on joskus saanut kun oli niitä 5kpl/10 eurolla tarjouksia.

Tarjoushinnatkaan ei oo enää nykyisin mistään kotoisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne on nykyään "tarjouksia".

Vierailija
2/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Otin juuri kilon sokeripakkauksen ruokakomerosta. Olin ostanut sen vuosi sitten keväällä. Hinnan olin kirjoittanut kylkeen 0.79€. Katsoin että kilon paketteja jäi n 20 kpl, halvimmat niistä olivat maksaneet 0.69€.

Nykyään sokeri maksaa 1.59€ kilo Lidlissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on uus normaali valitettavasti.

Vierailija
4/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on halpa vieläkin.

Vierailija
5/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän k-kaupassa ei edes huomaa koko superpäivää muusta kuin parista näyttötaulusta. Jos siellä on jotain supertarjouksia niin ainakaan niitä ei ole merkattu näkyvästi.

Toisaalta tuo uusi kauppias on muutenkin aika flegmaattinen. Edellinen kasasi esim. nää euron hedelmät samaan paikkaan toistensa viereen että oli helppo löytää. Tää uusi pitää hedelmät siellä missä ne sattuu olemaan ja asiakas hakekoot tarjouksia jos on niistä kiinnostunut. Eikä niitä ole ekana tarjouspäivänä välttämättä edes merkattu ennen kuin joskus iltaan mennessä. 

Vierailija
6/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Otin juuri kilon sokeripakkauksen ruokakomerosta. Olin ostanut sen vuosi sitten keväällä. Hinnan olin kirjoittanut kylkeen 0.79€. Katsoin että kilon paketteja jäi n 20 kpl, halvimmat niistä olivat maksaneet 0.69€.

Mitä mä just luin

Vierailija
7/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin

Joku on ostanut halvalla ettei tarvitse vuosiin ostaa kalliilla.

Vierailija
8/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis noiden hinnan nousujen johdosta tehdä kuukauden / kahden kampanja ettei ostais sokeria, kalaa, lihaa yms. Esim jossain tietyssä kaupassa tai kaupungissa ja suuri joukko saada mukaan samaan aikaan. Helposti onnistuisi jos haluaisi tuota suurta hinnan nousua vastustaa. Jäisi lihat aleen tai myymättä. Sitä kautta kiertäen eri tuotteita boikottiin. Voisi vaikuttaakin. Ei kai koskaan ole ostolakkoa käytetty. 👍🏻

Vierailija
9/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on halpa vieläkin.

Jaa, missäs päin?

Vierailija
10/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä superin historian surkeimmat alekampanjat ja arpavoittokin pienenee vuosi vuodelta. Jokunen vuosi sitten oli voittona henkilöauto. Hainkin ruokani s marketista. Asiakkaat menee hinnan perässä.

Vierailija
11/11 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama euron hevipäivien tarjonnan kanssa; eurolla saa ehkä 1,19e arvoisia tuotteita, ja nekin vain murto-osa valikoimaltaan siitä, mitä oli vielä 10 vuotta sitten. Ennen oli marjoja laidasta laitaan, nyt ehkä niitä kirpeitä karhunvatukoita ja ananaskirsikoita. Omenat on puolalaisia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi