Tässäkö se nyt on? Tekee kaiken hyvin elämässä ja jää ilman muijaa.
Hanki hyvä koulutus ja hyvä työpaikka. Käy salilla. Kyllä sitten saat hyvän naisen. V- ttu mikä kusetus.
Kommentit (195)
Ap ei pääsisi minun kanssani treffeille pelkästään otsikon perusteella. Jos muijittelee naisia niin se kyllä tiputtaa jo 90% naisista, ja 100% fiksuista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooksä ap istunut vaikka ostoshelvetin kahvilassa viikonloppuna, ja seurannut minkä näköisiä äijiä siellä pyörii niiden vaimojensa kantajina? Ei ne ole mitään saliheeboja. Päin vastoin. Semmoisia Sulo Vilen- tyyppisiä römppömassuja. Iso vatsa roikkuu halpisfarkkujen vyötärön yli, tai salihousujen. Perseensilmä vilkkuu takapuolella. Jokin amislippis päässä. Ja viikset. Viikset pitää olla. Ja vyölaukku. Että semmoisilla spekseillä ne äijät on purjehtineet avioliiton satamaan. Vaikka täällä naiset julkaisee pitkiä listauksia, mitä pitää olla ja mitä ei saa olla, niin katukuvassa 99% on tuota.
Ongelma on se että ap taitaa havitella luonnonkaunista 25v tytyä
Yliksellä näitä tytyjä kaipaillaan. Ei naisia vasn tytyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oksetus t ulee aina miehistä jotka muijittelee naisia. Kerran oli jossain kurssilla yks poika "mun muija sitä ja tätä, mun muija". Hyi hitto!
Se on osassa Suomea ihan vaan sana jolla ei ole mitään negatiivista painoa, vertaa sanaan emäntä, sä olet vaan paskan tärkeä muija <3
Emäntä on aivan yhtä karsea. Tuollaisella kielenkäytöllä saat jonkun pubiruusun. Sinulla ilmeisesti on naisviha niin syvään juurtunut ettet edes ymmärrä nuiden sanojen alentavaa sävyä. Siksi et itsellesi kumppania löydä.
No ainakin noilla spekseillä voi tehdä elämästä (yksin) suht siedettävää.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei pääsisi minun kanssani treffeille pelkästään otsikon perusteella. Jos muijittelee naisia niin se kyllä tiputtaa jo 90% naisista, ja 100% fiksuista naisista.
Niinpä. Sen kun muijittelette ("en tarkoita pahaa"), mutta muijittelette yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ja paffffgaAAAAA. Et tunne omia tunteitasi va+an luulet toimivasi älykään filmaattisen järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän oli joku aika ketju asiasta kun nuoret miehet ei saa mitä on luvattu. Tää on nyt varmaan sille jatkumoa, mutta edelleenkään kukaan ei varmaankaan tiedä kuka näitä asioita on kenellekään muka luvannut.
Näille on luvattu kauniit nuoret naiset joka ikiselle.
Lupaaja on ollut yhteiskunta, valtio tai äiti. Lupauksen antajasta ei ole todisteita, muita kuin äiti, mutta luvattu on kuulemma. On se uskottava, kun joka päivä joku sen kertoo.
Kyllä, siinä se on. Ei kannata uskoa ns. vanhan kansan "viisauksia". Ne on syystäkin vanhentuneita ohjeita.
Naiset hunttaa miehiä jotka eiväT ajattele penikselänsä.
Ap: lla oli uskomus.
Ihmisten ja valtion syöttämät uskomukset ovat pelkkiä uskomuksia jolla ei välttämättä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Älä usko uskomuksiin.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin noilla spekseillä voi tehdä elämästä (yksin) suht siedettä
---
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, minä olen käyttänyt molempia sanoja koko ikäni ja aina kiehnännyt naiset kimpussa, se että sinulla on joku autistinen ongelma tiettyjen sanojen kanssa ei ole mikään universaali sääntö, lähinnä se kertoo sinun ahdasmielisyydestä, ikinä en ole kutsunut ketään muijaksi tai emännäksi pahalla, se oletus asuu, elää ja voi huonosti teidän muijien korvien välissä. :' D
Noinhan se just menee, ite viljelen sanaa muija filtterinä takakireille omien pierujen haistelijoille ja ei ole kyl ikinä ollut pulaa seurasta.
Tiedä sitten mitä tästä pitäis ajatella vai pitäiskö vaan hyväksyä tietyt tosi asiat. On muuten monesti nämä "muija" sanasta allergisen kohtauksen saavat semmosia kitkeriä ikisinkkuja itse joten en ynmärrä miten ne kehtaa nokitella yksinäisille miehille.
#naisvihanäkyväksi
Joku ADHD-Veeti taputtaa karvaisia käsiään, kun trollaus keski-ikäisten naisten palstalle onnistui! Nyt ADHD-Veeti on sigma rizz!
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä tee kaikkea elämässä hyvin. Jos olet luonteeltasi mulkero, ihan sama käytkö salilla ja onko sinulla hyvä työpaikka ja palkka.
Niinkuin tästkin viestistä näet misevihalle et mitään voi siihen et pysty mitenkään vaikuttamaan. Muuta kuin kohdatessasi feministejä vastustamalla. Hyvä ei ole riittävästi pitää olla supermenestyjä julkkis tai roisto tai sitten kuranaama.
Mistä lähtien "muijia" on jaettu palkinnoksi jostain? Jännää että näitä harhoja on vain miespuolisilla. "Prinssi sai palkkioksi puoli valtakuntaa ja prinsessan "
Mitä prinsessa sai? Menetti perintönsä ja joutui raiskattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän oli joku aika ketju asiasta kun nuoret miehet ei saa mitä on luvattu. Tää on nyt varmaan sille jatkumoa, mutta edelleenkään kukaan ei varmaankaan tiedä kuka näitä asioita on kenellekään muka luvannut.
Näille on luvattu kauniit nuoret naiset joka ikiselle.
Lupaaja on ollut yhteiskunta, valtio tai äiti. Lupauksen antajasta ei ole todisteita, muita kuin äiti, mutta luvattu on kuulemma. On se uskottava, kun joka päivä joku sen kertoo.
Miksi äiti tuollaista lupaisi? Pelosta, että poika tai sen isä vetää turpiin?
Peilissä vastaus, syytä geenejäsi.
"Yhyyyy, olen 60-vuotias lihava nainen ja tehnyt elämässä kaiken oikein, mutta en ole saanut sitä mulle luvattua nuorta kollia. Mua on kusetettu!"
Jos nainen näin tyhmästi ajattelisi, olisi helppo tajuta, että kusettaja on hän itse.
Kuten ap:tä kusetti vain hän itse.
N60
Kovin lapsellinen maailmankuva.
Minäkin tein kaiken oikein ja loistavasti, olin Suomen paras ja lahjakkain ja silti olen nyt työkyvytön sinkku. Sinkku omasta tahdostani koska en huolinut luonnevikaista työtöntä puliukkoa. Muita miehiä ei ikäluokassani sinkkuina ole.
Miehet, joilta puuttuu täysin kyky itsereflektioon on narsistisia paskoja. Ei niillä ole mitään mahkuja parisuhteeseen. Syy näkyy peilissä eikä se ole naama vaan mieli naaman takana.