Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäkö se nyt on? Tekee kaiken hyvin elämässä ja jää ilman muijaa.

Vierailija
23.07.2025 |

Hanki hyvä koulutus ja hyvä työpaikka. Käy salilla. Kyllä sitten saat hyvän naisen. V- ttu mikä kusetus.

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet käynyt kouluja, sen takia että saat naisen? xD

AP on tehnyt kaiken "ohjeiden" mukaan 😆

Vierailija
102/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "nainen" ole mikään esine tai palkinto joita jaellaan jostain kaikille tietyt kriteerit täyttäville.  Jos sellaista kaipaat osta pumpattava Barbara.

Ja fakta on, että osa ihmisistä jää aina yksin. Osa omasta halustaan, osa sattuman oikusta tai koska sopivaa henkilöä ei oikealla hetkellä koskaan osu kohdalle. Toisille se on tragedia, toiset hyväksyy osansa ja elää elämänsä parhaansa mukaan itsenäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset arvostavat kumppanissa hyviä keskustelutaitoja ja kykyä käydä syvällisiä, aitoja keskusteluja. Samoin tärkeää on, että mies on elämäniloinen, mielenkiintoinen ja innostuu uusista asioista. Sen sijaan negatiivinen, passiivinen tai itseensä keskittynyt mies on monille luotaantyöntävä.

:D

Naisten syvälliset keskustelut käydään lähinnä naapureista ja anopista.

Nönnönnöö, silti se nainen nyt taas pitäisi (negaamalla ja naisvihaa pulputen) saada yksipuolisesti ansiotta ja tikkua ristiin laittamatta asian itsensä vuoksi kotiin toimitettuna palkintona ihan vain, koska taas joku perusrivikallu "suuressa viisaudessaan" on "ymmärtänyt" syntyä mieheksi.

Vierailija
104/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei "nainen" ole mikään esine tai palkinto joita jaellaan jostain kaikille tietyt kriteerit täyttäville.  Jos sellaista kaipaat osta pumpattava Barbara.

Ja fakta on, että osa ihmisistä jää aina yksin. Osa omasta halustaan, osa sattuman oikusta tai koska sopivaa henkilöä ei oikealla hetkellä koskaan osu kohdalle. Toisille se on tragedia, toiset hyväksyy osansa ja elää elämänsä parhaansa mukaan itsenäisenä.

Totuus on se että yhä suurempi ja suurempi osa miehistä jää ilman naista tilastotieteellisistä faktoista johtuen. 

Vierailija
105/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset arvostavat kumppanissa hyviä keskustelutaitoja ja kykyä käydä syvällisiä, aitoja keskusteluja. Samoin tärkeää on, että mies on elämäniloinen, mielenkiintoinen ja innostuu uusista asioista. Sen sijaan negatiivinen, passiivinen tai itseensä keskittynyt mies on monille luotaantyöntävä.

#naisvihanäkyväksi 

Vierailija
106/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi koskaan saada täysin jotain mitä et arvosta. Vaikutat suorastaan naistenvihaajalta.

Vierailija
107/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija sana viestii heti, että mies ei kunnioita naisia. Siivoo tuo sun ulosantis, niin voi flaksi käydä.

Miehen pitää olla supliikki ja mahdollisimman kaunopuheinen. Sillähän noi ulkolaiset jantterit saa naista, vaikkei hommassa mitään järkeä tunnu olevankaan.

Vierailija
108/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pojat saa,ja toiset pojat ei saa...sinun on tyydyttävä "nyrkkikyllikkiin"..

Vierailija
109/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siinä!

T. Mertaranta

Vierailija
110/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi koskaan saada täysin jotain mitä et arvosta. Vaikutat suorastaan naistenvihaajalta.

Hyvä ohje. Pöllin tämän.

Vierailija
111/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, tai mikään parisuhde ylipäätään, ei ole mikään esine jonka saa. 

Olin itse sinkku, jolla lyhyitä suhteita ja treffejä,  ennen pitkää parisuhdetta 32-vuotiaaksi asti. 

Halusin ihan tavallisen rauhallisen parisuhteen jossa molemmilla on vapaus omiin harrastuksiin ja ystäviin. Jossa ei ole päihdeongelmia. Jossa mennään kihloihin ja naimisiin sekä saadaan pari lasta, jos Luoja suo. Ihan sellaista tavallista elämää.

Osaan leipoa ja tehdä ruokaa. Olen kaunis ja s-seuraa on aina kyllä riittänyt. 

Mulla oli työpaikka huonosti palkatulla palvelualalla, ei koulutusta. Välillä masennusta. Mulla on luottotiedot kunnossa mutta mun vanhemmilla ei ole. 

Tuon takia en sitten kelvannut kenellekään. Ja siksi kuulemma, että olin niin suosittu kauneuden takia että en kuitenkaan ole uskollinen ( kivoja päätelmiä... ). 

Kävin varmaan sadoilla treffeillä miesten kanssa ja moni ei antanut mulle oikein tilaisuutta eivätkä ennakkoluulojensa takia edes vaivautuneet tutustumaan. En sano, että olen täydellinen. Ei kukaan ole. Sanoisin ennemminkin, että ikäkausi 20-30 on monille aikaa jolloin ei puolin ja toisin haluta sitoutua ja ne, jotka haluaisivat, saavat pettyä jatkuvasti. 

Nykyään olen seurustellut jo monta vuotta työttömän miehen kanssa ja meillä on yksi lapsi. Mies on mua koulutetumpi. Mä olen sittemmin hankkinut keskiasteen koulutuksen ja vaihtanut alaa. 

Ihan älytön ajatus, että rakkaudella ja toimivalla suhteella olisi mitään tekemistä sen kanssa onko jollain työ tms. Ainahan sitä voi toivoa toiselta ties mitä, mutta rakkaus kun iskee niin se iskee. Työt ja koulutukset tulevat ja menevät. Onni ei ole niistä kiinni. Ovea ei kannata sellaisten asioiden takia toiselta sulkea. 

Vierailija
112/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#naisvihanäkyväksi 

Pikemminkin #trollausnäkyypalstalla

Ja sitten tietenkin jokaisen trollauksen perusteella yleistetään että trollin oksennukset mukamas kuvaisivat sitä ihmisryhmää johon trolli antaa ymmärtää kuuluvansa. Kun muuten ei saada riitaa aikaan.

Vierailija
113/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle sellaista on luvannut? Ei sinulle kuule ole mitään luvassa vain siksi että satuit syntymään mieheksi. Aloita vaikka hiomalla asennettasi ja ulosantiasi. 

Vierailija
114/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuijalle kukaan ole koskaan _legitimaatisti_ luvannutkaan sitä muijaa. Kukaan kun ei ole sullekaan mitään velkaa.

Vierailija
115/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää misogyniaa. Ja tämäkin oli ap.

Ihme kun ei ketään löydy? Tuollaiselle aarteelle.

Vierailija
116/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija sana viestii heti, että mies ei kunnioita naisia. Siivoo tuo sun ulosantis, niin voi flaksi käydä.

Jep. Naisen nimittely muijaksi on täydellinen turn off ettei mikään ominaisuus voi sitä muuttaa parempaan.

Vierailija
117/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele aluksi vaikka pois tuosta typerästä incelien kirjoitustyylistä. Tekee kaiken oikein - kuka tekee? Sinä? Silloin kirjoitat: Teen kaiken oikein. 

Vierailija
118/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo todella on käsityksesi naisten ajattelusta niin ei ole mikään ihme, ettei naista löydy.

Vierailija
119/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norminaisten kuzipäätutka huutaa kuule paljon pienemmillä ja hienovaraisemmillakin varoitusmerkeillä heti kättelyssä punaisella ja karsii armotta/auttamatta muijattelevat eli läpinäkyvästi epäkunnioittavat ja naisia halveksivat uliuntamot.

Vierailija
120/195 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla supliikki ja mahdollisimman kaunopuheinen. Sillähän noi ulkolaiset jantterit saa naista, vaikkei hommassa mitään järkeä tunnu olevankaan.

Melkein oikein. Sopivan ruskettuneella iholla saa vaalean naisen vaikkei osais puhua samaa kieltä. Sama myös toisin päin eli vaaleaihoinen mies saa toisenlaisella pigmentillä olevan naisen hänen kotimaassaan vaikkei kieltä osaisi. 

Naisilla kun on joku biologinen eksoottisen halu. Liittyy lasten tekemiseen paremman genetiikan osalta tai jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi