Tässäkö se nyt on? Tekee kaiken hyvin elämässä ja jää ilman muijaa.
Hanki hyvä koulutus ja hyvä työpaikka. Käy salilla. Kyllä sitten saat hyvän naisen. V- ttu mikä kusetus.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein asia tulee aina olemaan geenit joilla synnyt.
Jos syntyy 195 senttiseksi mallinaamaksi niin siinä pitää jo juosta naisia karkuun.
Joku salilla ja töissä käyminen ei auta yhtään koska naiset katsoo geenejä.
Hyvät naiset etsii Hyvää isää tulevalle lapselle -persoonaa.
Ehkä sen jälkeen jos mies on tarpeeksi pitkä tarpeeksi komea tarpeeksi statusta ja rahaa ja alfa-luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet, että se elämä muuttuisi jotenkin paremmaksi jos olis muija?
Kyllä se ihan aikuisten oikeasti muuttuu.
Nytkin kun olen saanut viettää kesäloman naisystävän kanssa niin on ollut aivan eri tason lomailu kuin jos olisin viettänyt sen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää miestä, ken nimittelee kumppaniaan emännäksi tai muijaksi.
Voi hemmetti, mikä kuvotus voi mies olla.
Jos et keksi mitään fiksumpaa sanaa puolisolle, niin saat ollakkin sinkku vaikka koko loppuikäsi.
Oikea perusjuntti on tämä mies, mistä korvesta lie lähtösin...?
Tjaa, minä olen käyttänyt molempia sanoja koko ikäni ja aina kiehnännyt naiset kimpussa, se että sinulla on joku autistinen ongelma tiettyjen sanojen kanssa ei ole mikään universaali sääntö, lähinnä se kertoo sinun ahdasmielisyydestä, ikinä en ole kutsunut ketään muijaksi tai emännäksi pahalla, se oletus asuu, elää ja voi huonosti teidän muijien korvien välissä. :' D
Noinhan se just menee, ite viljelen sanaa muija filtterinä takakireille omien pierujen haistelijoille ja ei ole kyl ikinä ollut pulaa seurasta.
Tiedä sitten mitä tästä pitäis ajatella vai pitäiskö vaan hyväksyä tietyt tosi asiat. On muuten monesti nämä "muija" sanasta allergisen kohtauksen saavat semmosia kitkeriä ikisinkkuja itse joten en ynmärrä miten ne kehtaa nokitella yksinäisille miehille.
Pienet on piirit jos sitten olet vain siellä hyvässä työpaikassa ja salilla. Siinä sulla vaihtoehdot löytää se nainen. Pitää käydä vähän muuallakin. Lähde vaikka hyvällä palkalla reissaamaan lomilla jos ulkomailta löytyy nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et keksi mitään fiksumpaa sanaa puolisolle, niin saat ollakkin sinkku vaikka koko loppuikäsi.
Tjaa, minä olen käyttänyt molempia sanoja koko ikäni ja aina kiehnännyt naiset kimpussa, se että sinulla on joku autistinen ongelma tiettyjen sanojen kanssa ei ole mikään universaali sääntö, lähinnä se kertoo sinun ahdasmielisyydestä, ikinä en ole kutsunut ketään muijaksi tai emännäksi pahalla, se oletus asuu, elää ja voi huonosti teidän muijien korvien välissä. :' D
Ei se sun tarkoitus sanaa sen paremmaksi tee. Vai sanotko ihmisille, että "mun läskikaveri", mutta enhän toki millään pahal
Mutta sun oletus tekee sen huonommaks? Sun logiikka on aika kuppasta jos se toimii vaan yhteen suuntaan. <3
Minä olen taatusti kaikilla adjektiiveilla ja atribuuteilla naisia epämielytävä yxilö ja silti ajoitain Ladyt ottavat kontaktia jos eivät tiedä nykyisestä Ladystä joka hallitsee huushollia.
Väitän, että et osaa tai joku ominaisuus työntää pois.
Ja lihasten aikaansaaminen vaatii kirjaimelisesti verta ja paljon kipua. Se kunto-nostaminen ei piisaa. Sitten kun kuntosalivehkeiden vaijerit pettävät alat olla perillä.
Ihan kuin elämä oli peli.
Teet jotain hyvin ja sinut palkitaan.
Päinvastoin, elämä on epäreilua, ja se kannattaa ymmärtää jo lapsena, ettei katkeroidu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taatusti kaikilla adjektiiveilla ja atribuuteilla naisia epämielytävä yxilö ja silti ajoitain Ladyt ottavat kontaktia jos eivät tiedä nykyisestä Ladystä joka hallitsee huushollia.
Väitän, että et osaa tai joku ominaisuus työntää pois.
Ja lihasten aikaansaaminen vaatii kirjaimelisesti verta ja paljon kipua. Se kunto-nostaminen ei piisaa. Sitten kun kuntosalivehkeiden vaijerit pettävät alat olla perillä.
Mun vastasyntyneellä tyttärelläki on lihakset. Tosin se vaati verta ja paljon kipua multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun tarkoitus sanaa sen paremmaksi tee. Vai sanotko ihmisille, että "mun läskikaveri", mutta enhän toki millään pahal
Olen eri mut eihän tuo sun esimerkki päde ollenkaan, sanassa "muija" ei ole mitään vastavaa suoraa negatiivista kuin sanassa "läski" on, enintään voidaan sanoa että sinä assosioit sen kanssa jotain omias, näet siinä jotain "junttia" jonka otat henkilökohtaisesti koska olet epävarma siitä oletko sinä itse juntti.
Mietin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se just menee, ite viljelen sanaa muija filtterinä takakireille omien pierujen haistelijoille ja ei ole kyl ikinä ollut pulaa seurasta.
Tiedä sitten mitä tästä pitäis ajatella vai pitäiskö vaan hyväksyä tietyt tosi asiat. On muuten monesti nämä "muija" sanasta allergisen kohtauksen saavat semmosia kitkeriä ikisinkkuja itse joten en ynmärrä miten ne kehtaa nokitella yksinäisille miehille.
Aloittajalla ei tuo muijittelu näytä toimivan tai toimii liiankin tehokkaana filtterinä joten ehkäpä liikutte eri piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä kaiken persoonasta ja ulkonäöstä, jos muut asiat on kunnossa ja silti ei löydä kumppania millään. Syöpäpotilaatkin löytää kumppaneita.
Kaikki ei halua kumppania, onko tämä vaikeaa ymmärtää? Mikä kilpi, palkinto ja egon buustaaja kumppani sinulle oikein on? Kertoo enemmän sinusta kun pitää olla joku palkintovaimo/-mies jotta luulet että arvostuksesi nousee ihmisten silmissä.
Kirjasto , konsertit, museot, kulttuuri yleensä(jos löytää neutraalia epäpoliittista , nytkin Ateneumissa poliittinen näyttely). Nainen ei koskaan iske ensimäisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä kaiken persoonasta ja ulkonäöstä, jos muut asiat on kunnossa ja silti ei löydä kumppania millään. Syöpäpotilaatkin löytää kumppaneita.
Kaikki ei halua kumppania, onko tämä vaikeaa ymmärtää? Mikä kilpi, palkinto ja egon buustaaja kumppani sinulle oikein on? Kertoo enemmän sinusta kun pitää olla joku palkintovaimo/-mies jotta luulet että arvostuksesi nousee ihmisten silmissä.
Usko jo .... kun tunne iskee naiselle päälle.........
Täällähän oli joku aika ketju asiasta kun nuoret miehet ei saa mitä on luvattu. Tää on nyt varmaan sille jatkumoa, mutta edelleenkään kukaan ei varmaankaan tiedä kuka näitä asioita on kenellekään muka luvannut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama inisijä oli joku aika sitten vaatimassa pillua, kun oli tehnyt kaiken ohjeiden mukaan. En oikein hoksannut, ketä se näistä katteettomista lupauksista syytti.
Varmaan naisia, vaikka tämä virheellisen käsityksen jänestä miehenä ja naisesta jonain palkintona hän imi sovinistisesta kansanperinteestä.
Vierailija kirjoitti:
Ooksä ap istunut vaikka ostoshelvetin kahvilassa viikonloppuna, ja seurannut minkä näköisiä äijiä siellä pyörii niiden vaimojensa kantajina? Ei ne ole mitään saliheeboja. Päin vastoin. Semmoisia Sulo Vilen- tyyppisiä römppömassuja. Iso vatsa roikkuu halpisfarkkujen vyötärön yli, tai salihousujen. Perseensilmä vilkkuu takapuolella. Jokin amislippis päässä. Ja viikset. Viikset pitää olla. Ja vyölaukku. Että semmoisilla spekseillä ne äijät on purjehtineet avioliiton satamaan. Vaikka täällä naiset julkaisee pitkiä listauksia, mitä pitää olla ja mitä ei saa olla, niin katukuvassa 99% on tuota.
Ongelma on se että ap taitaa havitella luonnonkaunista 25v tytyä
Hait kouluun, pääsit. Hait töitä, sait. Haluat naisen > sun pitää hakea. Mitään ei saa jos ei etsi ja hae sitä mitä tarvii. Mikään ei tule tupsahtamalla vaan vaatii konkreettisia tekoja. Yrittämistä ja lopulta onnistumista. Sulla on tarve löytää nainen. Mieti mistä ja miten löydät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko jo .... kun tunne iskee naiselle päälle.........
Miehet on tunteikkaita tuuliviirejä, kuten kitisijä-ap:sta näet.
Nainen on järkevä, jotta pysyy edes hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaista kertoo? :D Oma äitiskö? Missään ei sanota tuollaista, taidat olla ite keksinyt
Andrew Tate saarnaa tuota kusetusta. Unohtaa mainita että hyvän puolison saa jos on hyvä ja mukava ihminen.
Ei se sun tarkoitus sanaa sen paremmaksi tee. Vai sanotko ihmisille, että "mun läskikaveri", mutta enhän toki millään pahalla...
Se sana on typerä ja siitä tulee mieleen lähinnä joku taivalkoskelainen amisviiksipoika. Ei millään pahalla, taivalkoskelaiset:-)