Tässäkö se nyt on? Tekee kaiken hyvin elämässä ja jää ilman muijaa.
Hanki hyvä koulutus ja hyvä työpaikka. Käy salilla. Kyllä sitten saat hyvän naisen. V- ttu mikä kusetus.
Kommentit (195)
Ei naiset sinua sieltä kotisohvalta tule hakemaan.
palstalla itkeminen ei lasketa sitten hyväksi vaan lapsellisuudeksi
Vierailija kirjoitti:
Semmosta provoa tällä aiheella sit tällä kertaa
0/5
Muistutus...
Vierailija kirjoitti:
oksetus t ulee aina miehistä jotka muijittelee naisia. Kerran oli jossain kurssilla yks poika "mun muija sitä ja tätä, mun muija". Hyi hitto!
Se on osassa Suomea ihan vaan sana jolla ei ole mitään negatiivista painoa, vertaa sanaan emäntä, sä olet vaan paskan tärkeä muija <3
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama inisijä oli joku aika sitten vaatimassa pillua, kun oli tehnyt kaiken ohjeiden mukaan. En oikein hoksannut, ketä se näistä katteettomista lupauksista syytti.
Uppista.
No yhyy. Syytä itseäsi. Olet ilmeisesti luotaantyötävän näköinen, keskustelukyvytön ja luonteeltasi sellainen, että et herätä mielenkiintoa.
Itselläni on 2 poikaa. Eivät seurustele, mutta eivät todellakaan vinku jossain vauva av :lla ja syyttele muita. Tekevät ja harrastavat, elämässä on paljon sisältöä ilman naisiakin.
Grow some balls!
olet käynyt kouluja, sen takia että saat naisen? xD
Niin, mikä tänäänkin estää avaamasta Tinderiä Bulgariassa tai Turkissa? Turkkiin lentää päivittäin slaavinaisia. Google translate kääntää. Torista saa aitoustodistuksellisia luksusvermeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa ajatella ja kohdella naista ihmisenä eikä "muijana jonka voi saada". Siitä se alkaa.
Tämä
En voi sietää miestä, ken nimittelee kumppaniaan emännäksi tai muijaksi.
Voi hemmetti, mikä kuvotus voi mies olla.
Jos et keksi mitään fiksumpaa sanaa puolisolle, niin saat ollakkin sinkku vaikka koko loppuikäsi.
Oikea perusjuntti on tämä mies, mistä korvesta lie lähtösin...?
Nuo ovat yleensä ihan perusoletuksia elämässä, ja ne tehdään jo ihan itseä varten. Onko sinulla hyvät keskustelu- ja sosiaaliset taidot, käytöstavat? Oletko positiivinen ja mukava luonteeltasi? Oletko empaattinen? Onko elämä kanssasi mielenkiintoista? Otatko vastuuta omasta käytöksestäsi, vai syytätkö aina ulkoisia tekijöitä? Kannustatko toista hänen unelmissaan, vai kritisoitko tai vähättelet? Osaatko puhua tunteistasi ja näyttää niitä? Panostatko henkiseen kasvuusi?
Vierailija kirjoitti:
Tärkein asia tulee aina olemaan geenit joilla synnyt.
Jos syntyy 195 senttiseksi mallinaamaksi niin siinä pitää jo juosta naisia karkuun.
Joku salilla ja töissä käyminen ei auta yhtään koska naiset katsoo geenejä.
Hyvät naiset etsii Hyvää isää tulevalle lapselle -persoonaa.
Olen havainnut, että miehet, jotka käyttävät naisista puhuttaessa halventavia ilmauksia kuten 'muija', eivät yleensä ole hyvää kumppanimateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää miestä, ken nimittelee kumppaniaan emännäksi tai muijaksi.
Voi hemmetti, mikä kuvotus voi mies olla.
Jos et keksi mitään fiksumpaa sanaa puolisolle, niin saat ollakkin sinkku vaikka koko loppuikäsi.
Oikea perusjuntti on tämä mies, mistä korvesta lie lähtösin...?
Tjaa, minä olen käyttänyt molempia sanoja koko ikäni ja aina kiehnännyt naiset kimpussa, se että sinulla on joku autistinen ongelma tiettyjen sanojen kanssa ei ole mikään universaali sääntö, lähinnä se kertoo sinun ahdasmielisyydestä, ikinä en ole kutsunut ketään muijaksi tai emännäksi pahalla, se oletus asuu, elää ja voi huonosti teidän muijien korvien välissä. :' D
M-1965 kirjoitti:
Kävitkö sellaisissa harrastuksissa joissa olisit usein kohdannut kiinnostavan ikäisiä sinkkunaisia?
Alotuksessahan lukee että käy salilla. Tinderissä "kaikilla" naisilla on harrastuksena salilla käynti. En tiedä mitä ne salilla tekee vai tekeekö mitään ja mistä salista on kyse. Ruokasali?
Tervekätinen mies ei naista kaipaa.
"Oikea perusjuntti on tämä mies, mistä korvesta lie lähtösin...?"
Ylilaudalta lähtöisin kuten suuri osa muistakin palstalla trollaavista.
M60
Minua kiinnostaa naisissa vain hyvin pieni alue.
Kuvittelet, että se elämä muuttuisi jotenkin paremmaksi jos olis muija?
Mhm.. sä teit kaikkea muuta itseäs varten ja se ei maagisesti nanifestoinu sulle muijaa kainaloon, on se jännä, melkein kun se muijan hommaaminen ois ihan oma duuninsa siinä missä työn tekeminen ja koulutuskin eikä mikään palkinto jonka saa siitä kun sopii muottiin.
Ajatella!