Miten moni 60 kiloinen lihavemman näköinen kuin minä lähes 100kg
Monella esim makkaroita vatsassa. Itsellä ei yhtään, vyötärö 73cm. Lantio on minulla leveä ja reidet pyöreähköt mutta muuten hyvinkin hoikan näköinen. Yläosista käytän S-M kokoa, alaosasta L pääsääntöisesti, joskus xl. Jos laitan hameen niin näytän jopa laihalta. Nykyään kun tiktokissa paljon painovertailuja niin en voi kuin ihmetellä miten lihavia moni 60 kiloinenkin on. Itsellä toki lihas painaa paljon kun olen melko urheilullinen. Syön vähän ja vähäkalorisesti. Ehkä hieman mietin mistä voi johtua näin korkea paino, tuskin kukaan ulkonäön perusteella arvaisi painoani edes lähikymmenille. Olen toki pitkä mutten mitenkään poikkeuksellisen pitkä. Muita painavia ja hoikkia?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan uskomaton asia, että me ollaan lähes samoissa mitoissa. Sinä vain painat KAKSI KERTAA ENEMMÄN. Jokin ei täsmää, mutta jäänee ikuiseksi arvoitukseksi, mikä.
Ei ole arvoitus. Ap on tehnyt kivan provon, jota kaikki nyt ihmettelee.
Laitahan kuva niin saadaan nauraa kuinka harhaluuloinen olet. Ei tarvii naamaa olla ollenkaan kuvassa
Vierailija kirjoitti:
Ap on tosi pitkä. Painoindeksi on luultavasti lievän ylipainon puolella, ehkä 28-29. Tuon kokoinen liikkuvainen tiimalasi voi näyttää hyvinkin sopusuhtaiselta, mutta ei missään nimessä hoikalta. Kun viereen laitetaan vertailuksi liikkuva tiimalasi nainen joka on 175 cm / 60 kg, niin ero on valtava. Toisaalta joku 155 cm 60 kg voi olla pyöreä mahastaan mutta jälleen vierekkäin nähtynä pituusero on valtava.
Tiedän mistä puhun. Olen itse 181 cm ja vyötärö 93 cm ja lantio 128 cm ja näytän mustassa hämäävästi puettuna ja tietystä kuvakulmasta yksin kuvattuna sopusuhtaiselta. Ei-hoikentavasti ja sivulta kuvattuna näytän todella paksulta ja pitkältä varsinkin jos kuvassa näkyy vertailukohde vieressä. Painan 116 kg eikä se ole mikään ihme vaan on tosi asia että olen painava ja ihan vaan lihava.
Lääkärin kirjoitukset alkaa aina hoikka ja pitkä monet myös kysyy miten voin aina pysyä hoikkana. Sitten aina välillä tulee vastaan muitakin 90-100kg pitkiä naisia jotka myös hyvin hoikkia. Eli jokin tässä on että ihmiset luulee pitkien olevan kevyempiä. Painoindeksit ei myöskään tunnu sopivan pitkille urheilullisille ihmisille edes sinne päin. Usein ihmettelen miten joku 55kg voi olla niin pyöreä mutta silloin aina lyhyestä ihmisestä kyse. Painoindeksi voi olla matala mutta ihminen näyttää hyvinkin pyöreältä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tässä kiinnostaa rinnanympärys.
Tehtävä uusi trolli sitä varten.
Rinnanympärys kerrottu 75E/F
Se on mahdollista, sillä läski on noin kolme kertaa tilavampaa kuin lihas.
80cm/100kg, vyötärö 73cm, lantio ( vain)108cm, s-koon yläkroppa, hoikat kädet....ja mitä näitä ap:n kuvauksia itsestään nyt olikaan, niin ei ole totta. Ei noilla mitoilla, vaikka olisi miten lihaksikas.
Ap nauttii nyt saamastaan huomiosta, makailee riippukeinussa hikisenä, syö jäätelöä ja selaa vauvapalstaa.
Kilot, 100, voi sekin olla alakanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Litra lihasta painaa 1,06 kiloa ja litra läskiä 0,90 kiloa.
Epäilen tätä myös provoksi, mutta on se totta että pituus ja tiimalasivartalo kätkee kiloja paremmin kuin esim lyhyys ja omenavartaloisuus.
Itselleni oli yllätys kun lihoin 30 kiloa, ja se tarkoitti vain 10 cm lisäystä rinnan ja lantion ympärysmittoihin, vatsaan ja reisiin tuli joku 3-5 cm lisää. Olen pitkä, ja rasva jakaantui tasaisesti ympäri kehoa. Lyhyellä tuo kilomäärä olisi väistämättä tarkoittanut paljon suurempaa lisäystä ympärysmittoihin.
Nyt olen laihduttanut nuo pois, eikä ulkonäköni ihan hirveän erilainen ole. Ei tarvinnut uusia vaatekaappiakaan juuri mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Aah, vääristynyt kehonkuva 👌
Mulla oli sama, urheilin paljon ja harhoissani kuvittelin että olen vain tosi jäntevä, mutta hoikka. Olin siis lihava, sairaalloisen ylipainoinen ja sitä totuutta ei näe kun valokuvista ja jos just jostain ikkunasta näkee heijastuksen.
Ja kyllä, mäkin vedin itselleni jotain L-koon vaatteita päälle ja niissä jopa kuljin. Nyt -30 kg kevyempänä käytän edelleen samoja vaatteita, erona vaan että esim. paidat ei rullaudu enää ylös vatsan kohdalta ja se maha pysyy nätisti housujen vyötärön alla ja ei yhtäkkiä räjähdä näkyviin, muuten ei ole tarvinnut vaatekaappia uusia.
Ne sanoo aina että vaaka ei kerro totuutta, mutta ei kyllä ne vaatteetkaan jos sitä totuutta ei halua nähdä.
Kohtalotoveri! Minä ahtauduin s-koon vaatteisiin, kun oikea koko olisi ollut tyyliä L 😭 nyt kun paino on pudonnut, niin huomaa miten vaatteet istuu paremmin, eikä tarvitse koko ajan nykiä mihinkin suuntaan.
Itselläni oli vuosien mittaan pikkuhiljaa kertynyt paino, kun aiemmin olin ihan oikeasti ollut kokoa xs, eli s-koko oli silloin ollut rennon löysä. Sitten sitä vaan tottui siihen, että vaatteet alkoi kiristää eikä istuneet. Lopulta kun vaaka näytti lukenaa ylipainon puolelta, niin vasta näki oikean tilanteen.
Ap:n bmi 30 tai 31. Eli obeesi. Harhainen. 3/5 hyvästä trollauksesta.
Vierailija kirjoitti:
180cm ja 100kg, ei voi kyllä mitenkään näyttää hoikalta tai sinnepäinkään. Aika moni ylipainoinen selittelee painonsa lihaksilla. Tuo on jo merkittävä ylipaino ja altistaa mm. Kakkostyypin diabetekselle
Ei altista Ap:n vyötärönympäryksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuin dollari euro vaihtokurssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todella noin? Itse en nopealla googlettamisella löydä muita kuin tällaisia tuloksia:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm ja 100kg, ei voi kyllä mitenkään näyttää hoikalta tai sinnepäinkään. Aika moni ylipainoinen selittelee painonsa lihaksilla. Tuo on jo merkittävä ylipaino ja altistaa mm. Kakkostyypin diabetekselle
Ei altista Ap:n vyötärönympäryksellä.
Diabetekseen liittyvät arvot alhaiset ja pelkoa siihen ei ole. Kolesteroli erittäin hyvä kuten muutkin veriarvot erinomaiset. Ap
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla trolli, mutta lehdessä on ollut näitä juttuja kun esim. 80kg nainen mainostaa näyttävänsä paremmalta kuin 50-kiloisena. Kuvista näkee hyvin, että asia on toisinpäin. Läskit valehtelee itselleen.
Miksi pitää aina yleistää, että läskit valehtelee itselleen?
Mä olen sairaalloisen ylipainoinen ja kyllä sen musta myös näkee. Mä näen itseni peilistä ihan oikein enkä kuvittele olevani pienempi kuin mitä olen. Näin koko aikuisikäni ylipainoisena olleena ja 46-vuotiaana mun on kuitenkin varmaan turha tavoitella 60 kilon painoa. Kun pääsisi edes 70 kiloon niin olisin normaalipainoinen ja se olisi paljon parempi kuin nykyinen 117kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tosi pitkä. Painoindeksi on luultavasti lievän ylipainon puolella, ehkä 28-29. Tuon kokoinen liikkuvainen tiimalasi voi näyttää hyvinkin sopusuhtaiselta, mutta ei missään nimessä hoikalta. Kun viereen laitetaan vertailuksi liikkuva tiimalasi nainen joka on 175 cm / 60 kg, niin ero on valtava. Toisaalta joku 155 cm 60 kg voi olla pyöreä mahastaan mutta jälleen vierekkäin nähtynä pituusero on valtava.
Tiedän mistä puhun. Olen itse 181 cm ja vyötärö 93 cm ja lantio 128 cm ja näytän mustassa hämäävästi puettuna ja tietystä kuvakulmasta yksin kuvattuna sopusuhtaiselta. Ei-hoikentavasti ja sivulta kuvattuna näytän todella paksulta ja pitkältä varsinkin jos kuvassa näkyy vertailukohde vieressä. Painan 116 kg eikä se ole mikään ihme vaan on tosi asia että olen painava ja ihan vaan lihava.
Lääkärin kirjoitukset alkaa aina hoikka ja pitkä
Mun ystävä on oikeasti 180cm ja hoikka. Ei paina lähellekään 100kg. Eli jauhat täyttä paskaa ap.
Mä 167cm ja 53 kg ja reisissä näkyvää selluliittia, en tiedä paljonko pitää pudottaa painoa et näkyvät sellut lähtee? Nää on niin yksilöllisiä juttuja
Ohhoh.
Minulla taas 100-kiloisena oli lantionympärys 120-125 cm, en tarkkaa muista. Vyötärönympärys lähelle 100 cm. Pituutta 174 cm.
Että... varmaan melko tukeva lantio (tai tissit) ap:lla on, jos vyötärönympärys 73 cm, ja vain muutaman sentin minua pidempi.
Tehtävä uusi trolli sitä varten.