Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallankäyttö harrastaa seksiä vain silloin kun siihen on halua? Joo onhan se tavallaan vallankäyttöä, jos ei harrasta seksiä silloin kun ei sitä halua. Sellaista ihan terveellistä vallankäyttöä että on esimerkiksi valta omaan vartaloonsa ja siihen, milloin on valmis seksiin.
Täällä aktivistit haluavat ymmärtää kaiken väärin. Tietenkin jokaisella pitää olla oikeus ja valta omaan vartaloonsa. Mutta jos alat kiristämään seksillä kumppaniasi, on se sitten kumpi osapuoli tahansa, niin se on vallankäyttöä.
Jos ei tunne olevansa rakastettu/arvostettu/ yms, ja halut tästä syystä poissa, mikä tekee tilanteesta kiristämistä ja vallankäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Ap tuntuu olettavan, että mies haluaa seksiä juuri silloin kuin hän itsekin haluaa. Pitääkö miehen olla aina valmiina, kun ap niin haluaa? Vaikka mies olisi sienessä ja marjassa, mutta ei sen jälkeen syystä tai toisesta tee mieli, niin ap mököttää, kun mies ei enää halua häntä.
Tietysti miehen pitää olla heppi pystyssä heti kun ap sitä haluaa. Muuten alkaa itku ja parku siitä, että etkö enää halua minua? Onko sulla joku toinen nainen?
Huvittavaa miten täällä naisettomat palstaulit kommentoi parisuhdeasioita kuin niillä olisi asiasta jotain kokemusta tai ymmärrystä. 🤣
Taitaa kohta Ap:n mies ostaa moottoripyörän ja ajella lavatanssit lähiseudulta läpi seksittömien mökkireissujensa sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIehet, jotka valitatte sitä, ettei nainen aina jaksa seksiä. Onko niin, että jos nainen pyytää hieromaan tai paijaamaan, toteutatte sen joka kerta? Mitään puolivillaista vasurilla tehtyä paria hipaisua ei lasketa.
Ei mun mies ainakaan. Kerran kipeänä pyysin, että pitäisi vähän hyvänä, niin vastaus oli: "Aikuista ihmistä!" pilkallisen naurahduksen kera. Enkä usein, jos koskaan pyydä mitään. Miestä kyllä saan rapsutella ja silitellä, kun se krapuloissaan makaa tai hieroa, kun potee selkäänsä. Mitään hellyyttä en häneltä saa, paitsi silloin, kun hän on seksiä vailla. Tarvitseeko sanoa, että lähtölaskenta on alkanut?
Tuossa kohtaa miehessä on vika. Ei se siltikään muuta sitä, että hyvässä parisuhteessa nainen ei kiristä seksillä tai pidä sitä jonkin miehen tekemän suoritteen palkintona silloin harvoin kun suorite on naisen mielestä riittävän kelvollinen. Hyvässä suhteessa seksi on läsnä ja yhteinen nautinto. Siinä kohden siinä myös joustetaan joskus toisen mieliksi.
Niin. Olisiko niin yksinkertaistta, että suhde, jossa käydään kauppaa eri asioilla eikä kohdata tunnetasolla, eikä olla tasapuolisesti mukana suhteessa, ei oikeastaan täytä hyvän suhteen määritelmää ja siksi seksikään ei toimi kuten hyvässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ap:llä on nyt ylimääräistä aikaa, eikä tarvitse miestään huomioida eikä viihdyttää, niin tässäpä ohje kanttarellipiirakalle:
Pekoni-Kantarellipiirakka
Pohja:
Ensin: Aseta uuni 200 asteeseen.
100g voita tai margariinia
2,5 dl vehnäjauhoja
1 kanamuna
2 rkl ruokakermaa
Vatkaa muna huoneenlämpöisen voin joukkon.
Sekoita joukkoon ruokakerma ja jauhot.
Taputtele taikina halkaisijaltaan n. 28cm:n piirakkavuokaan.
Esipaista piirakkapohjaa 8 minuuttia.
Täyte: (valmistetaan kahdessa osassa)
170 g pekonia
1 iso punasipuli
puolikas nippu ruohosipulia
250 g tuoreita kantarelleja
Pilko pekoni ja paista se pannulla oman maun mukaan rapeaksi tai jätä hiukan pehmeäksi.
Siirrä pekonit pannulta toiseen astiaan
Loukkasiko tuo pekoni sun tossa ohjeessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Kokeile joskus. Monesti oon tuon tehnyt, vaikka aluksi ei huvittanut. Kertaakaan en ole katunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ap:n kaltaisia ihmisiä, joille seksi on vallankäytön väline. Kummallinen ajattelumalli, että seksi pitää jotenkin ansaita tai että se on palkinto jostain miehen suorituksesta. Seksi on osa parisuhdetta. Oma vaimo haluaa seksiä edelleen usein, vaikka takana on yli 20 vuotta yhteiseloa. Ei ole tarvinnut vongata, kun aina on ollut tarjolla, kun on tehnyt mieli, puolin ja toisin. Olen ollut siinä kuvitelmassa, että toimivassa parisuhteessa molemmat osapuolet haluavat seksiä.
M48
Olet 48 vuotta ja sinulle tulee yllätyksenä että seksiä ei aina haluta yhtä aikaa ja yhtä paljon? Just joo.
Ei tule yllätyksenä, mutta ihmettelen asiaa. Eikä tässä ole enää edes kyse siitä, että haluttaako ap:tä yhtä paljon tai samaan aikaan, vaan sii
Tämä tosiaan on pattitilanne, koska minun puoleltani vastaan tuleminen tarkoittaisi sitä että annan kehoni miehen käyttöön vasten tahtoani (ja satutan sillä itseäni henkisesti) tai alan tyydyttää häntä useammin, mikä myöskään ei tunnu hyvältä koska tiedän että mies haluaisi enemmän. Lisäksi jäänyt häiritsemään kun joskus "käsihoidon" jälkeen mies totesi jotenkin että "kiitos, ysi plus" tai jotenkin noin että ihan hyvä mutta ei mikään täydellinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisit ottanut edes suihin, jos paneminen ei nappaa. Olisit pelastanut molempien loman. Mutta, jos lusikalla on annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Onneksi oma puoliso ei ole tommonen takakireä valittaja.
Annatko sinä vaimollesi suuseksiä silloin kun sinulla ei paneminen nappaa tai seiso?
Olen eri, mutta kyllä minä vaan nautin, kun saan tuottaa nautintoa kumppanilleni, vaikkei itsellä seisoisikaan. Nuolen aina kun pyytää ja usein pyytämättäkin.
MIES
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä.
Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap
Juu. Pidä ehdottomasti ihan viimeiseen asti kiinni siitä mitä sinä haluat. Ja mies varmasti saa tehdä saman. Ihanaa ja onnellista lomaa vaan teille!
En suostuisi vonkaajalle! Mutta, minulla onkin mies, jolla sama arvomaailma minun kans. Meistä kumpikaan ei tee kauppaa parisuhteessa, kuten ap. Apn mielestä seksi tulee ansaita. Voi luoja mitä pas-kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Pidä ehdottomasti ihan viimeiseen asti kiinni siitä mitä sinä haluat. Ja mies varmasti saa tehdä saman. Ihanaa ja onnellista lomaa vaan teille!
En suostuisi vonkaajalle! Mutta, minulla onkin mies, jolla sama arvomaailma minun kans. Meistä kumpikaan ei tee kauppaa parisuhteessa, kuten ap. Apn mielestä seksi tulee ansaita. Voi luoja mitä pas-kaa.
Annatko persettä?
Vierailija kirjoitti:
Kun ap:llä on nyt ylimääräistä aikaa, eikä tarvitse miestään huomioida eikä viihdyttää, niin tässäpä ohje kanttarellipiirakalle:
Pekoni-Kantarellipiirakka
Pohja:
Ensin: Aseta uuni 200 asteeseen.
100g voita tai margariinia
2,5 dl vehnäjauhoja
1 kanamuna
2 rkl ruokakermaa
Vatkaa muna huoneenlämpöisen voin joukkon.
Sekoita joukkoon ruokakerma ja jauhot.
Taputtele taikina halkaisijaltaan n. 28cm:n piirakkavuokaan.
Esipaista piirakkapohjaa 8 minuuttia.
Täyte: (valmistetaan kahdessa osassa)
170 g pekonia
1 iso punasipuli
puolikas nippu ruohosipulia
250 g tuoreita kantarelleja
Pilko pekoni ja paista se pannulla oman maun mukaan rapeaksi tai jätä hiukan pehmeäksi.
Siirrä pekonit pannulta toiseen astiaan.
Poista suurin osa rasvasta pannulta ja p
NAM! Pitääkin tehä.
Ja sanotaan seksiä " se maailman kaunein asia" ihmetellä täytyy, kun niin vaikeeta kuitenkin on.Voi himputti.
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun hoidat ne sänkyhommat pois heti alta, niin ehkä sitten mies lähtee tyytyväisenä veneilemään ja saunomaan. Riippuen minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa olette fyysisesti, voi olla että saat rauhassa nauttia mökkilomasta sen jälkeen. Joo, tiedän, ettei kuulosta ideaalilta ratkaisulta mutta jos tosissaan mietitään niin kuinka monessa suhteessa miehen ja naisen seksihalut oikeasti kohtaavat? Kompromisseja on tehtävä. Mies ei varmaan saa seksiä niin paljon kun haluaisi ja sinä joudut sitä harrastamaan silti enemmän kuin haluaisit.
No meidän suhde on sitten poikkeus! Ei me tehdä toiselle mieliksi saatika hoideta sänkyhommia pois alta! Minkä ikäinen olet?! En ikinä alistuisi tai alistaisi, on kiristystä ja toisen piinaamista. Parisuhde ei ole kunnossa, mikäli moiseen ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIehet, jotka valitatte sitä, ettei nainen aina jaksa seksiä. Onko niin, että jos nainen pyytää hieromaan tai paijaamaan, toteutatte sen joka kerta? Mitään puolivillaista vasurilla tehtyä paria hipaisua ei lasketa.
Ei mun mies ainakaan. Kerran kipeänä pyysin, että pitäisi vähän hyvänä, niin vastaus oli: "Aikuista ihmistä!" pilkallisen naurahduksen kera. Enkä usein, jos koskaan pyydä mitään. Miestä kyllä saan rapsutella ja silitellä, kun se krapuloissaan makaa tai hieroa, kun potee selkäänsä. Mitään hellyyttä en häneltä saa, paitsi silloin, kun hän on seksiä vailla. Tarvitseeko sanoa, että lähtölaskenta on alkanut?
Meinaatko laskea kymmeneen vai kymmeneen miljoonaan?
Täytyy hoitaa käytännön asiat ensin.
Niin monella juuri suomalaisella naisella, seksi on vallankäytön väline!! Se ei ole heille luonnollinen tarve, vaan juuri tuollainen "armopala"!
En ymmärrä,miksi tuollaiset ylipäätään ovat hankkiutuneet parisuhteeseen!! Touhuilumiseen ihastuneet sopivat vanhoiksi piioiksi oikein hyvin!
Seksi parisuhteessa on tasavertaisuuden peruskivi, se jota haluttaa saa ja toinen siinä samalla. Sananlasku; Antaessaan saa, on totisinta totta ja tuo Onnen Ilon ja Rauhan!!
Erotkaa tai mene terapiaan!!
Terv Parisuhdepatologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisit ottanut edes suihin, jos paneminen ei nappaa. Olisit pelastanut molempien loman. Mutta, jos lusikalla on annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Onneksi oma puoliso ei ole tommonen takakireä valittaja.
Annatko sinä vaimollesi suuseksiä silloin kun sinulla ei paneminen nappaa tai seiso?
Olen eri, mutta kyllä minä vaan nautin, kun saan tuottaa nautintoa kumppanilleni, vaikkei itsellä seisoisikaan. Nuolen aina kun pyytää ja usein pyytämättäkin.
MIES
Mee htvä mies lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Itsepintaisesti ja ehdottomasti et halua miellyttää miestäsi. Hyvä pohja suhteelle...
Toki tuo apn suhde on oikeesti aivan tolaltaan, ei mitään tolkkua! En kuitenkaan kehoita ketään seksiin, miellyttääkseen toista. Kaupanteko on myös tavatonta.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua ja joka paikassa liikaa läsnä.
Tää on niiiin totta.
Niin. Alatko ymmärtää, jos hahmotat viestistäsi olennaisen sanan "toimivassa". Eihän terveessä suhteessa olekaan mitään tuollaista. Mutta niitä epätasapainoisiakin suhteita on.