Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
361/382 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole ok, mutta aina sitä on ollut ja tulee olemaan. Kannattaa ratkaista luottamuspulat oman parisuhteen sisällä. Parisuhteessa oleva on se joka pettää. Itse olen kunnollinen tiukkapipoinen 50v perheenäiti johon ihan varmasti luottaisit jos tavattaisiin. Totuus on, että nuorempana ennen lapsia olin kahden eri miehen kanssa suhteessa neljä vuotta. Molemmat oli varattuja. Et ikinä uskoisi. Joten ei kannata olla noin sinisilmäinen, että päätät vaan olla luottamatta, tai sitten voit olla luottamatta keneenkään, ja itse kärsit. Et sä tiedä puoliakaan. Mua ei myöskään kiinnosta mielipiteesi. Pidä huoli omasta suhteestasi. Se on jo paljon jos siinä onnistut. 

En luota yhteenkään naiseen, en edes vaimooni enkä äitiini. En kärsi lainkaan. 

Vierailija
362/382 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali aikuinen ihminen kyllä pystyy hillitsemään himonsa jos ei ole erittäin itsekäs tai jollakin tavalla tunnevammainen tai seksiriippuvainen mihin kahteen viimeksi mainittuun voi saada jotain hoitoakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/382 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seurasin lähempää erästä tapausta, jossa nainen ihan tietoisesti yritti pitkään yhdessä olleen parin väliin silloin, kun suhteessa sattui olemaan vähän huonompi kausi. Esitti ystävää, mutta todellisuudessa oli pahasti ihastunut mieheen ja halusi tämän itselleen. Mies vihelsi pelin poikki, joten mitään suhdetta näiden välille ei koskaan syntynyt. Naiselle tuo tuskin olisi ollut mikään ongelma ryhtyä suhteeseen varatun kanssa, sillä hänellä on takanaan myös aiempia suhteita varattujen kanssa. Nainen tuntuu elävän jossain pilvilinnoissa ajatellen, että parisuhteiden pitäisi olla aina pelkkää ruusuilla tanssimista, eikä hänellä tästä syystä olekaan yhtään kokemusta pidemmistä suhteista.

Joten kyllä, syytä voi olla myös siinä toisessa naisessa, mutta kyllä miehen tehtävä on viheltää peli poikki jos vähänkään kunnioittaa omaa puolisoaan. Huonompia hetkiä tulee varmasti jokaisessa suhteessa, ja siihen on helppo yrittää toisen iskeä väliin. Toiset miehet on tietysti heikompia houkutuksille, mutta naiset kyllä tietävät tämän ja saattavat omaa etuaan ajatellen käyttää tilaisuuden hyväkseen.

Joten ei todellakaan voi sanoa että syy olisi aina yksin miehessä, myös naiset osaa olla kieroja.

Vierailija
364/382 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että jos kyse on vaan seksistä, ei ole naisen tehtävä selvittää tai vastata kumppaninsa parisuhdestatuksesta. Mutta jos tavoitteena on pitkä parisuhde ja esim. perheen perustaminen, niin onhan se aika käsittämätöntä ryhtyä suhteeseen perheellisen miehen kanssa.

Ja joo, toki se mies on ensisijaisesti vastuussa, mutta kyllä myös toinen nainen on osasyyllinen. Vierestä katsonut kun pienten lasten isät ovat hullaantuneet nuorempiin työkavereihinsa ja hajottaneet perheensä. Ja sitten perustaneet uuden perheen. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
365/382 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se mies on kuitenkin moraaliltaan moitteeton.

Niin, mies on aina syytön ja häntä vaan viedään.....voi raukkaa    :D 

Vierailija
366/382 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei välitä muiden ihmisten tunteista on narsisti. Kaverini meni psykoosiin kun kuuli pettämisestä, mutta eihän se sua huoleta niin kauan kun sulla on hauskaa. Viis lapsista ja vaimoista. 

Oikeasti nyt, älä jaksa olla noin lapsellinen. Sä et voi tämän palstan perusteella antaa kenellekään mitään diagnooseja. Mua ei kiinnosta miehen puolison tunteet tai koko ihminen lainkaan. Mulla on elämässä paljon ihmisiä joista välitän ja välitän myös heidän tunteistaan. En ole vastuussa miehen puolisosta eikä se tee musta narsistia.

Olet todella lapsellinen tapaus.

Vierailija
367/382 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole ok, mutta aina sitä on ollut ja tulee olemaan. Kannattaa ratkaista luottamuspulat oman parisuhteen sisällä. Parisuhteessa oleva on se joka pettää. Itse olen kunnollinen tiukkapipoinen 50v perheenäiti johon ihan varmasti luottaisit jos tavattaisiin. Totuus on, että nuorempana ennen lapsia olin kahden eri miehen kanssa suhteessa neljä vuotta. Molemmat oli varattuja. Et ikinä uskoisi. Joten ei kannata olla noin sinisilmäinen, että päätät vaan olla luottamatta, tai sitten voit olla luottamatta keneenkään, ja itse kärsit. Et sä tiedä puoliakaan. Mua ei myöskään kiinnosta mielipiteesi. Pidä huoli omasta suhteestasi. Se on jo paljon jos siinä onnistut. 

En luota yhteenkään naiseen, en edes vaimooni enkä äitiini. En kärsi lainkaan. 

Eihän tuollaista luuseria kukaan nainen edes huolisi.

Vierailija
368/382 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupupup

Vierailija
369/382 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varattu mies on vissiin se viaton osapuoli. Vieras nainen pakotti nuolemaan tissejään? Pakotti varatun miehen suhteeseen? 

Vierailija
370/382 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se varattu mies on vissiin se viaton osapuoli. Vieras nainen pakotti nuolemaan tissejään? Pakotti varatun miehen suhteeseen? 

Totta kai. Miehet ovat tahdottomia ja pahat naiset viettelee heidät.

Vierailija
371/382 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat voisivat olla reiluja muille naisille jos tietävät miehen varatuksi. Miehistä nyt uskon mitä tahansa, kaikki kelpaa. 

Vierailija
372/382 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijat voisivat olla reiluja muille naisille jos tietävät miehen varatuksi. Miehistä nyt uskon mitä tahansa, kaikki kelpaa. 

Miksi mun pitäisi olla reilu ihmiselle jota en edes tunne?

Vierailija
373/382 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi solidaarisuus omaa sukupuolta kohtaan?

Vierailija
374/382 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi solidaarisuus omaa sukupuolta kohtaan?

Miksi?

Vierailija
375/382 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi sain kullia varatulta mieheltä. Mies vielä lomalla ja vaimonsa töissä niin meidän on helppo tavata. Mäkin olen siis vielä lomalla. Suhde kestänyt yli kaksi vuotta. 

Vierailija
376/382 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Jokainen tekee valintansa ja loppupeleissä elää niinkuin petaa.

Ikäviä asioita todennäköisesti luvassa.

Vierailija
377/382 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Jokainen tekee valintansa ja loppupeleissä elää niinkuin petaa.

Ikäviä asioita todennäköisesti luvassa.

Niin kuin mitä ikäviä asioita?

Vierailija
378/382 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaileeko tällaiset salapanot myös miestä muulloinkin kun on sovittu? Sitähän pystyisi tarkkailemaan onko myös muita panoja? 

Vierailija
379/382 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaileeko tällaiset salapanot myös miestä muulloinkin kun on sovittu? Sitähän pystyisi tarkkailemaan onko myös muita panoja? 

En tarkkaile. Miksi pitäisi? Tuskin niin vanha mies jaksaa puolisonsa ja mun lisäksi vielä muita. Ei kestä mieskunto. 

Vierailija
380/382 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän