Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (404)

Vierailija
381/404 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan totta, että on halveksittavaa käytöstä. Oon ite aina ajatellu et vaikka suhteessa oleva mies on se joka pettää niin toinen nainen edes sinkkuna ei oo täysin vastuusta vapaa. Ite sorruin olemaan toinen nainen. Sitä häpeää käsittelin pitkän aikaa ja olisin pyyhkinyt menneestä jos voisin. Ei siihen mitkään selitykset auta.

Vierailija
382/404 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suhteessa varatun vanhemman miehen kanssa. Tämä suhde syö mua koska mulla on tunteita miestä kohtaan ja mies haluaa pelkkää seksiä. Seksi on ihanaa, mutta kaipaisin myös oikeaa läheisyyttä, tunteita toiselta ja yhdessäoloa. Näitä en tule koskaan saamaan tältä mieheltä, mutta silti en osaa lopettaa suhdetta. Haluan tavata miestä, mutta samalla ahdistaa kun olen miehelle täysin mitätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan täyttä roskaa tällainen nainen, joka aloittaa suhteen miehen kanssa, jonka tietää olevan suhteessa. Mies itse tietenkään ei tiedä olleensa suhteessa.

Vierailija
384/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen suhteessa varatun vanhemman miehen kanssa. Tämä suhde syö mua koska mulla on tunteita miestä kohtaan ja mies haluaa pelkkää seksiä. Seksi on ihanaa, mutta kaipaisin myös oikeaa läheisyyttä, tunteita toiselta ja yhdessäoloa. Näitä en tule koskaan saamaan tältä mieheltä, mutta silti en osaa lopettaa suhdetta. Haluan tavata miestä, mutta samalla ahdistaa kun olen miehelle täysin mitätön.

Aina on toivoa, että miehen tunteet herää, mutta todennäköisesti teidän suhde lopulta päättyisi samalla tavalla kuin se on alkanut

Vierailija
385/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, ansaitsee juurikin sen epälojaalin miehen jonka nappasi. Vaikka jätetystä osapuolesta tuntuu hetki pahalta, se on pitkässä juoksussa hänelle onnenpotku.

Näin kokemuksella, kun eräs nainen vei minun sohvallani piereskelleen kaljan tissuttelijan. 

Vierailija
386/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on toivoa, että miehen tunteet herää, mutta todennäköisesti teidän suhde lopulta päättyisi samalla tavalla kuin se on alkanut

Todennäköisesti tämä mies etsii vain seikkailua ja se tunneside on kuitenkin puolisoon. Hätä tulee jos puoliso saisi tietää. Ei ansaitse sellainen mies kumpaakaan naista, raukka.

Vierailija
387/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole tyytyväinen. Silloin kannattaa laittaa suhde poikki, pysyvästi poikki. Ja kun sen on tehnyt, niin ei saa antaa yhtään enää siimaa sille suhteen mahdollisuudelle. Et ole tuolle miehelle se tärkein ihminen, vaan hän onnistuu pitämään sinua otteessaan. Voi olla kiva mies, mutta ei halua antaa sinulle mitä sinä tarvitset. Voit päättää tyydytkö tuollaiseen ja kulutat vain itseäsi vai etsitkö onnesi muualta. 

Vierailija
388/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset tiedä, että miehellä on jo vaimo. He ovat uhreja!

Vierailija
389/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että naisella oli mitään tietoa minusta, kun aloitti suhteen eksäni kanssa. Tuskin tiesi myöskään laittaessaan lapsensa alulle ja lähtiessäni raskauden tultua tietooni. Eksästäni en niin välitä, mutta naiselle ja lapselle toivon kaikkea hyvää mukaan lukien sitä, että eksäni toimisi jatkossa toisin. 

Vierailija
390/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sitä ollaan vihaisia kun kilpailijalla olikin paremmat tarjottavat.

Vierailija
391/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella toisen naisen roolissa olleella on voimakkaita häpeän ja syyllisyyden tunteita joista ei pääse irti. 

Ja aivan omaa syytään kaikki.

Vierailija
392/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen vaatii miestä eroamaan ennen suhteen aloittamista, onko se ok?

Vierailija
393/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se mies on kuitenkin moraaliltaan moitteeton.

Siitä ei otsikossa vielä mainittu mitään. Kyse on naisesta. Ehkä toinen ketju avataan miehestä. Ärsyttää kun ihmiset ei osaa pysyä asiassa.

Vierailija
394/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi kuule, olla ettei mies tiedä muusta.

Vierailija
395/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on mun mies, niin ota hyvä ihminen se ukko. 

Vierailija
396/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on naiselle susi. Usein myös miehen lapsille.

Mies on vaimolleen susi. Ja myös omille lapsilleen.

No, nyt kyllä kanat tulee liian voimaannuttavaa feminististä kekkilää että. Kysykää vaikka Tytiltä. 

Vierailija
397/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että naisella oli mitään tietoa minusta, kun aloitti suhteen eksäni kanssa. Tuskin tiesi myöskään laittaessaan lapsensa alulle ja lähtiessäni raskauden tultua tietooni. Eksästäni en niin välitä, mutta naiselle ja lapselle toivon kaikkea hyvää mukaan lukien sitä, että eksäni toimisi jatkossa toisin. 

Onhan se kumma jos ei tiedä, että mies on varattu. Ja aina voi kysyä. Täällä kaupungissa ihmiset tietävät suurin piirtein kuka on varattu ja kuka ei. Liikkuvat kaupungilla ja on tuttuja ym.

Vierailija
398/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta. 

Tämä on miehen klassikkoselitys. Toinen on, että on eroamassa, suhteessa on jokin epämääräinen kriisi tms. Totuus voi kuitenkin olla toinen, ja joskus heiluu peitto sen oikeankin vaimon kanssa. Usein myös on, ettei miehellä ole aikomustakaan erota. Selkärangattomien runoilua...

Vierailija
399/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali aikuinen ihminen kyllä pystyy hillitsemään himonsa jos ei ole erittäin itsekäs tai jollakin tavalla tunnevammainen tai seksiriippuvainen mihin kahteen viimeksi mainittuun voi saada jotain hoitoakin. 

TÄMÄ! 

Vierailija
400/404 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei muodostu naiselle työmaaksi, koska huolto tulee kotoa. Ei pyykkäystä eikä paitojen silittämistä. Lemmenkohtaukseen saapuu hyvältä tuoksuva ja innokas rakastaja, josta pääsee helposti eroon. Tämä ei jää päiväkausiksi virumaan sohvalle haisevine sukkineen kaljatölkkiensö kanssa, koska perhe odottaa kotona.

Kannattaa nyppiä vain rusinat pullasta, varattu mies on paras!

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan