Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
341/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen perusteella, monet näistä toisista naisista on eläneet yksin. Heillä ei ole kokemusta arjesta, heille on ok että mies ilmoittelee milloin voi tavata ja sitä kiva odotella. 

Niin se on vain sun kokemus eikä mitenkään yleispätevä seikka.

Mulla on ollut seksisuhde kahden vuoden ajan varatun miehen kanssa. Ennen tätä seksisuhdetta olin parisuhteessa melkein 10 vuotta ja olimme naimisissa. Olin uskollinen miehelleni eikä käynyt edes mielessä pettää. Tämän parisuhteen mies oli toinen mies jonka kanssa olen asunut yhdessä. Nuoremapana asuin avoliitossa ja saimme lapsen. Kokemusta arjesta löytyy erittäin paljon. 

Seksisuhteessa tämän miehen kanssa me otamme kumpikin yhteyttä ja kysytään sopisiko toiselle tapaaminen. En mä odota kotona miehen yhteydenottoa eikä mulle aina sovi kun mies ehdo

Nyt on pakko kysyä, että oletko vähän yksinkertainen? Ei, ei päättynyt avioliitto pettämiseen tai sivusuhteisiin. Ihmiset eroaa muistakin syistä. Olet kyllä typerys tuollaisten kysymysten kanssa.

Vierailija
342/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa vain seksisuhteen, voisiko se toinen osapuoli olla sinkku?

Ei kuulu sulle tuo asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kyseessä on vuosia kestävä ihastuminen esim. töissä. Tilannetta ei pääse karkuun kuin vaihtamalla työpaikkaa ja kaikkien kohdalla se ei onnistu. Kovalla moraalilla suhteen saa pidettyä platonisena, mutta ei se niitä tunteita ja seksuaalista vetoa mihinkään hävitä. Voiko tässäkin tilanteessa hakea syyllistä? Näitäkin nimittäin näkee suht usein. Mies katsoo koiranpentuna ja nainen hymyilee vienosti. Olisiko sillä edes enää merkitystä vaikka seksiä olisikin. Huono seksi voisi jopa lopettaa tunteet. 

No tämä! Kenen syytä tämmöinen tilanne olisi palstamammojen mielestä? Tosiaan huono seksi voisi puhkaista koko illuusion ja hälventää tunteet. Mutta entäs jos seksi olisikin hyvää...

Vierailija
344/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhteessa oleva mies aloittaa suhteen vieraan naisen kanssa. Hänhän siinä "estynyt" on eikä se nainen varsinkaan jos nainen on sinkku.

Vierailija
345/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies joka pettää vaimoaan on huorapukki.

Vierailija
346/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kyseessä on vuosia kestävä ihastuminen esim. töissä. Tilannetta ei pääse karkuun kuin vaihtamalla työpaikkaa ja kaikkien kohdalla se ei onnistu. Kovalla moraalilla suhteen saa pidettyä platonisena, mutta ei se niitä tunteita ja seksuaalista vetoa mihinkään hävitä. Voiko tässäkin tilanteessa hakea syyllistä? Näitäkin nimittäin näkee suht usein. Mies katsoo koiranpentuna ja nainen hymyilee vienosti. Olisiko sillä edes enää merkitystä vaikka seksiä olisikin. Huono seksi voisi jopa lopettaa tunteet. 

No tämä! Kenen syytä tämmöinen tilanne olisi palstamammojen mielestä? Tosiaan huono seksi voisi puhkaista koko illuusion ja hälventää tunteet. Mutta entäs jos seksi olisikin hyvää...

Entäs jos se huono, itsekäs, toisesta välittämätön seksi onkin näiden aviopuolisoiden välillä?

Kuinka kauan sitä pitää sietää?

Vierailija
347/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se huono, itsekäs, toisesta välittämätön seksi onkin näiden aviopuolisoiden välillä

Sitten erotaan eikä petetä! Kyllä on moraalitonta sakkia täällä!!! Hyi olkoon!!!

Vierailija
348/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se huono, itsekäs, toisesta välittäm

Pettäminen on väärin, mutta sitä on ollut aina ja tulee olemaan aina. Ei sun raivoaminen sitä muuta miksikään. 

Vierailija
349/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat raivoaa kaksoisleuat täristen kun pelkäävät miestensä pettävän.

Vierailija
350/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
351/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Jotkut kuvittelee, että kun he vain tarpeeksi raivoavat ja haukkuvat toisia, niin toiset tekee asiat heidän tahdon mukaan.

Vierailija
352/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olla parisuhteessa ollenkaan, kun mieli vetää joka tapauksessa vieraisiin peteihin?

En ymmärrä. 

Vierailija
353/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne löysi kasa näitä "toisia naisia" puolustelemaan itseään ja vaihtamaan puheenaihetta 🤣 "Eikö se mies muka oo se syyllinen??"

Ei mahda mitään, top 10 miehiä ei riitä kaikille omaa niin pitää jakaa.

Vierailija
354/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olla parisuhteessa ollenkaan, kun mieli vetää joka tapauksessa vieraisiin peteihin?

En ymmärrä. 

Näin toisena naisena en kyllä mäkään ymmärrä tätä. Eikö vain kannattaisi olla sinkku eikä olla muka sitoutuneessa parisuhteessa. Vaikka itse olenkin nyt toinen nainen, niin parisuhteessa olen uskollinen ja toivon sitä myös puolisolta. Toki en edes varmaan enää halua parisuhdetta.

Vierailija
355/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tähän tekoon ta iltaan kaksi. 

Vierailija
356/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tähän tekoon ta iltaan kaksi. 

Tarvitaan toki, mutta suurin syyllinen on se pettävä osapuoli. 

Vierailija
357/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaan hyvää seksiä eikä se mulle kuulu hänen parisuhdetaustansa. 

Vierailija
358/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siinä miehessä ei siis ole mitään vikaa?!

Vierailija
359/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole ok, mutta aina sitä on ollut ja tulee olemaan. Kannattaa ratkaista luottamuspulat oman parisuhteen sisällä. Parisuhteessa oleva on se joka pettää. Itse olen kunnollinen tiukkapipoinen 50v perheenäiti johon ihan varmasti luottaisit jos tavattaisiin. Totuus on, että nuorempana ennen lapsia olin kahden eri miehen kanssa suhteessa neljä vuotta. Molemmat oli varattuja. Et ikinä uskoisi. Joten ei kannata olla noin sinisilmäinen, että päätät vaan olla luottamatta, tai sitten voit olla luottamatta keneenkään, ja itse kärsit. Et sä tiedä puoliakaan. Mua ei myöskään kiinnosta mielipiteesi. Pidä huoli omasta suhteestasi. Se on jo paljon jos siinä onnistut. 

Vierailija
360/382 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vaan hyvää seksiä eikä se mulle kuulu hänen parisuhdetaustansa. 

Mulla on tämä sama ajatus. Ei ole mun ongelma, että mies ei osaa olla uskollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi