Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia
Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.
Kommentit (382)
Jotenkin tämä ei toimi toisin päin. Jos varattu nainen pettää miestään sinkkumiehen kanssa, niin ei kyllä yhtään kukaan syyllistä sitä sinkkumiestä. Syyllinen on vissiin aina nainen, oli tilanne miten päin vaan?
Alinta kastia on kyllä se varattu henkilö, joka aloittaa salasuhteen jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti: Alinta kastia on kyllä se varattu henkilö, joka aloittaa salasuhteen jonkun toisen kanssa.
Mun mielestä ne kuuluu kyllä ihan samaan kastiin keskenään. Siis jos se toinen osapuoli on tiennyt että puuhailee varatun kanssa. Aika jännä että äitini ikäiset on sitä mieltä että se toinen nainen tai mies on syypää, nykyään monet nuoremmat ajattelee että vain varattu on syyllinen, mutta minusta ovat molemmat yhtä syyllisiä tai siis halveksittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"huutista joudut nussimaan vanhaa pappaa"
Et keksinyt mitään järjellistä argumenttia?
Minä vastaan tuohon pitkään viestiin: Eikö sinua harmita se että siellä jossain se vaimo elää tietämättömänä siitä mitä hänen selkänsä takana tehdään? Haluaisitko itse elää tuollaisessa valheessa? Miksi sillä miehellä ei ole munaa sanoa vaimolleen että haluaa harrastaa seksiä toisen kanssa?
Mua ei suoraan sanottuna jaksa kiinnostaa miehen avovaimo. Ei ole mun asiani jos mies ei kerro pettävänsä.
Narsisti!!!
Jos joku aloittaa suhteen sen aviolitto on jo karilla muutenkin.
Se mieshän siinä sitä syntiä tekee. Se nainenhan tekee vain vaimorukalle palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"huutista joudut nussimaan vanhaa pappaa"
Et keksinyt mitään järjellistä argumenttia?
Minä vastaan tuohon pitkään viestiin: Eikö sinua harmita se että siellä jossain se vaimo elää tietämättömänä siitä mitä hänen selkänsä takana tehdään? Haluaisitko itse elää tuollaisessa valheessa? Miksi sillä miehellä ei ole munaa sanoa vaimolleen että haluaa harrastaa seksiä toisen kanssa?
Mua ei suoraan sanottuna jaksa kiinnostaa miehen avovaimo. Ei ole mun asiani jos mies ei kerro pettävänsä.
Narsisti!!!
Älä nyt oikeasti viitsi olla noin lapsellinen. Mä olen kuule kaukana narsistista. Todella lapsellista kuvitella, että voi jonkun nettipalstan perusteella sanoa jonkun olevan narsisti. Typerä trolli olet vain.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs kusipää ja epäluotettava.
Tosi kiva. Mun isoäiti vietteli kihloissa olleen miehen, isoisäni. Isoisä erosi kihlatustaan ja meni naimisiin isoäitini kanssa. He saivat lapsen aviossa, minun isäni. Isä on kertonut, että he jopa kyläilivät perheenä isoisäni edellisen kihlatun luona. Ex-kihlattu oli ottanut eron ihan hyvin kuulemma.
Elämä ei ole mustavalkoista. Jos kaikki olisi yhtä jyrkkiä kuin Ap, minuakaan ei olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs kusipää ja epäluotettava.
Tosi kiva. Mun isoäiti vietteli kihloissa olleen miehen, isoisäni. Isoisä erosi kihlatustaan ja meni naimisiin isoäitini kanssa. He saivat lapsen aviossa, minun isäni. Isä on kertonut, että he jopa kyläilivät perheenä isoisäni edellisen kihlatun luona. Ex-kihlattu oli ottanut eron ihan hyvin kuulemma.
Elämä ei ole mustavalkoista. Jos kaikki olisi yhtä jyrkkiä kuin Ap, minuakaan ei olisi olemassa.
Ja he siis rakastuivat työpaikalla. Isoäiti oli diakonissa, ja isoisäni taksikuski, joka kuskasi mm. diakonissaa asiakkaiden luo. Isoäiti ei ollut mikään kaunotar, mutta iloinen ja mukava ihminen. Ja todella uskovainen, oli asunut lapsena pappilassakin, mutta niin vaan venytti sitä uskontoaan rakastuessaan.
Höpsö! Kyllä hyvästä miehestä riittää jaettavaa. Ja jos ei kotona saa, niin kyllä ottajia on.
Ja vaikka kotona saisikin, niin kyllä terve mies pari sivusuhdetta ehtii hoitaa.
Nähty, kuultu ja koettu.
Mitäpä jos kyseessä on vuosia kestävä ihastuminen esim. töissä. Tilannetta ei pääse karkuun kuin vaihtamalla työpaikkaa ja kaikkien kohdalla se ei onnistu. Kovalla moraalilla suhteen saa pidettyä platonisena, mutta ei se niitä tunteita ja seksuaalista vetoa mihinkään hävitä. Voiko tässäkin tilanteessa hakea syyllistä? Näitäkin nimittäin näkee suht usein. Mies katsoo koiranpentuna ja nainen hymyilee vienosti. Olisiko sillä edes enää merkitystä vaikka seksiä olisikin. Huono seksi voisi jopa lopettaa tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin itsekästähän sellainen on.
Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.
Näin siinä usein käy. Kaverini miesystävä lupaili myös eroa vaimostaan ja yhteistä tulevaisuutta, mutta tätä ei tapahtunut. Lopulta kaverini laittoi välit poikki. Mies vain halusi ns.rusinat pullasta.
Jos haluaa vain seksisuhteen, voisiko se toinen osapuoli olla sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen perusteella, monet näistä toisista naisista on eläneet yksin. Heillä ei ole kokemusta arjesta, heille on ok että mies ilmoittelee milloin voi tavata ja sitä kiva odotella.
Niin se on vain sun kokemus eikä mitenkään yleispätevä seikka.
Mulla on ollut seksisuhde kahden vuoden ajan varatun miehen kanssa. Ennen tätä seksisuhdetta olin parisuhteessa melkein 10 vuotta ja olimme naimisissa. Olin uskollinen miehelleni eikä käynyt edes mielessä pettää. Tämän parisuhteen mies oli toinen mies jonka kanssa olen asunut yhdessä. Nuoremapana asuin avoliitossa ja saimme lapsen. Kokemusta arjesta löytyy erittäin paljon.
Seksisuhteessa tämän miehen kanssa me otamme kumpikin yhteyttä ja kysytään sopisiko toiselle tapaaminen. En mä odota kotona miehen yhteydenottoa eikä mulle aina sovi kun mies ehdottaa tapaamista.
Mihin kaatui avioliitto? Pettämiseen tai sivusuhteisiin?
Mitä jos se nainen ei tiedä olevansa toinen, kun se mies valehtelee?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta.
On tapauksia, että mies höylää sekä vaimoa, että uutta sussua (jolle on valehdeltu).
Ei riitä ymmärrys, miksi annatte varatun tietoisesti mahdollistaa toimintansa? Ei taida riittää mahdolliset saumat aidossa rehellisessä kilpailutilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tota tullut tehtyä. Yleensä vika on siinä vaimossa kun ei anna miehelleen. Mies sitten hakee seksin muualta.
Yhtä moraaliton kuin mies, joka harrastaa seksuaalisia tekoja varatun naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä ymmärrys, miksi annatte varatun tietoisesti mahdollistaa toimintansa? Ei taida riittää mahdolliset saumat aidossa rehellisessä kilpailutilanteessa.
Mikä saa teidät jotkut tollot kuvittelemaan, että varatun kanssa panevalla ei olisi mahdollisuutta sinkkuihin? Niin typerää ja lapsellista ulinaa tuollainen.
Niin se on vain sun kokemus eikä mitenkään yleispätevä seikka.
Mulla on ollut seksisuhde kahden vuoden ajan varatun miehen kanssa. Ennen tätä seksisuhdetta olin parisuhteessa melkein 10 vuotta ja olimme naimisissa. Olin uskollinen miehelleni eikä käynyt edes mielessä pettää. Tämän parisuhteen mies oli toinen mies jonka kanssa olen asunut yhdessä. Nuoremapana asuin avoliitossa ja saimme lapsen. Kokemusta arjesta löytyy erittäin paljon.
Seksisuhteessa tämän miehen kanssa me otamme kumpikin yhteyttä ja kysytään sopisiko toiselle tapaaminen. En mä odota kotona miehen yhteydenottoa eikä mulle aina sovi kun mies ehdottaa tapaamista.