Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia

Vierailija
21.07.2025 |

Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.

Kommentit (382)

Vierailija
281/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu."

Vierailija
282/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin itsekästähän sellainen on.

Minä olen ollut sellainen nainen, koska se varattu mies valehteli että on eroamassa. Kävi kuitenkin ilmi että hän oli ollut eroamassa viimeiset viis vuotta. Vaimonsa tietämättä.

Mies ei ole eronnut jos sanoo olevansa eroamassa. 

Näitä "eroamassa" olevia miehiä on pilvin pimein naisjahdissa. Itsellekin osui tällainen eroaan vakuutteleva vonkaaja kohdalle. En lähtenyt mykaan. Mies väitti kirkkain silmin olevansa eroamassa, mutta tuon minulta vonkauksen jälkeen hän jatkoi vielä muina miehinä suhdettaan tyttöystävänsä kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein pettää naisia tällä että ovat eronneet, yrittävät varmistaa etteivät jää yksin. 

Vierailija
284/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehessähän ei mitään vikaa ole...

Vierailija
285/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kastiin kuuluu varattu nainen joka aloittaa suhteen naimattoman miehen kanssa? Ilmeisesti ylimpään kastiin?

Vierailija
286/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 'toinen nainen', mutta olen sinkku ja näen asian niin, että minulla on vastuu vain omista tekemisistäni ja olen tapaillut miestä, joka kertoi olevansa eronnut, mutta tosiasiassa olikin salasuhteessa kanssani tietämättäni siitä. Olenko minä siis se kusipää vai se äijä joka vedättää kahta naista? Salasuhteessa oleva mies on kuitenkin vastuussa puolisolleen, joten kyllä näkisin sen alimpana kastina enkä sitä toista naista. 

Tuskin siitä kannattaa kilpailla kumpi on alempaa kastia, ja tämähän ei koske sinua siinä mielessä, ettet tiennyt tilanteesta. Mutta se nykyajan asenteissa kummastuttaa, kun ajatus on että minähän vastaan vain omista tekemisistä, vaikka se oma tekeminen on sen salasuhteen ylläpitoa. Eli jos oikeasti haluaa vastata tekemisistään, miksi se toinen nainen yhä vaan piileskelee varjoissa? Sekö on se haluttu elämä? 

Vierailija
287/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 'toinen nainen', mutta olen sinkku ja näen asian niin, että minulla on vastuu vain omista tekemisistäni ja olen tapaillut miestä, joka kertoi olevansa eronnut, mutta tosiasiassa olikin salasuhteessa kanssani tietämättäni siitä. Olenko minä siis se kusipää vai se äijä joka vedättää kahta naista? Salasuhteessa oleva mies on kuitenkin vastuussa puolisolleen, joten kyllä näkisin sen alimpana kastina enkä sitä toista naista. 

Tuskin siitä kannattaa kilpailla kumpi on alempaa kastia, ja tämähän ei koske sinua siinä mielessä, ettet tiennyt tilanteesta. Mutta se nykyajan asenteissa kummastuttaa, kun ajatus on että minähän vastaan vain omista tekemisistä, vaikka se oma tekeminen on sen salasuhteen ylläpitoa. Eli jos oikeasti haluaa vastata tekemisistään, miksi se toinen nainen yhä vaan piileskelee var

Saattaa olla. Ehkä nainen ei halua sellaista suhdetta jossa ollaan sitoutuneita ja jaetaan yhteinen elämä. Ehkä hän ei halua perhejuhlia ja anoppia ja yhteistä kotia hoidettavaksi. Ehkä hän ei halua jakaa mitään muuta yhteistä kuin hetket lakanoissa tai jossain kahviloissa rakastuneena parina. Vaikeaa sanoa, motiiveja on varmaan monenlaisia.

Tai sitten hän on kuten minä aikoinaan: prioriteetti nro 1 on että mies lähtee suhteestaan,  katsellaan sitten tuleeko meistä mitään ystävyyttä suurempaa.

Vierailija
288/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet usein pettää naisia tällä että ovat eronneet, yrittävät varmistaa etteivät jää yksin. 

Varmasti. Palstan perusteella myös naiselle on usein iso peikko erota ja aloittaa eläminen itsekseen. Miksipä miehet tässä olisivat kovin erilaisia? Jäädään ihan ok, tai jopa väkivaltaiseen suhteeseen, koska ei ahdista tarpeeksi jotta viitsisi erota ja ottaa vastaan taloudelliset haasteet ja yksinäisyys & epävarmuus. Tai ahdistaa liikaa, jottei uskalla. Tarvitaan joku painava syy, sitten ero tulee vasta.

Vierailija
289/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja himo eivät katso keinotekoisia aikuisten välisiä sopimuksia tai muita ns käyttäytmissääntöjä. Kerran täällä eletään! naikaa ihmise naikaa

Ai. Miksi sitten useimmat ihmiset edes elävät monogamisissa suhteissa? Kuulostat ällöttävältä. Avoimessa suhteessa ei ole mitään vikaa jos se on SOVITTU osapuolten kesken.

Mutta luottamuksen rikkominen ja salailu on ällöttävää.

Elävät ja elävät. Noin 40 prosenttia pettää. Minua on yrittänyt moni varattu ja kerran suutelun asteelle lipsahdin. Salasuhteita näen isossa organisaatiossa päivittäin. En hyväksy pettämistä, mutta turha näitä tosiasioita on kiistää.

------- Minäkin olen myös töissä isossa organisaatiossa, valtion virastossa. Ei ehkä joku uskoisi mutta sieltä saisi vaikka realitysarjaa tehtyä pettämisestä. On myös sellaisia salapareja jotka ovat molemmat varattuja tahoillaan. Töissä sitten hoidellaan salasuhteet. Niitä ei peitellä työkavereilta. Turhaa on pelkästään naisia moralisoida, kun osapuolia on kaksi. 

Vierailija
290/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on eka paikka, missä olen törmännyt laajasti siihen toisen naisen puolustamiseen. Kuulemma ei saa syyttää häntä, vaan sitä miestä. No mitä jos syyttää kumpaakin? 

Ajattelen että jos ei löydä itselleen sopivaa kumppania vapaiden joukosta, niin kyllä sitä vähintäänkin jollain tapaa säälittävä on. Samoin arvomaailma on selkeästikin melko köykäinen. En minä sellaisen ystävä haluaisi olla. 

En mä ainakaan mitään kumppania etsi koska en halua parisuhdetta. Haluan vain seksiä ja tätä saan varatulta mieheltä. Suhde varattuun ei edelleenkään määritä mua ihmisenä joka asiassa. Kerroin jo aiemmin, että teen työni hyvin, su

Itseähän sinä kommenttiini vastasit ja aloit kertoa itsestäsi. 

Vierailija
291/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on luultavasti useita ketkä vehtaa saman miehen kanssa ja tappelevat tästä palkinnosta keskenään 

Vierailija
292/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen ei halua sellaista suhdetta jossa ollaan sitoutuneita ja jaetaan yhteinen elämä. Ehkä hän ei halua perhejuhlia ja anoppia ja yhteistä kotia hoidettavaksi. Ehkä hän ei halua jakaa mitään muuta yhteistä kuin hetket lakanoissa tai jossain kahviloissa rakastuneena parina. Vaikeaa sanoa, motiiveja on varmaan monenlaisia

ehkä se nainen voi etsiä itselleen sinkkumiehen tuohon, niitäkin riittää. Ehkä se nainen voi ajatella vähän sitä vaimoakin. Ehkä hän halusi perheen, tai ehkä hän haluaa vapauden valita olevansa mieluummin sinkku kuin ylläpitää sen toisen naisen unelmaa suhteesta vailla velvollisuuksia. 

Vierailija
293/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla on luultavasti useita ketkä vehtaa saman miehen kanssa ja tappelevat tästä palkinnosta keskenään 

Ja kun ne miehet harvoin ovat mitään palkintoja

Vierailija
294/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla ilman odotuksia, niin ei joudu pettymään kun todellisuus iskee. Aika moni varattu mies yrittänyt minuakin töissä ja töiden ulkopuolella. Etenkin töissä se on kiusallista, jos tiedän tyypin vaimon. 

Sitten kun olet suhteessa tai jopa naimisissa tämä on jonkun muun kertomus sinun miehestäsi. On se julmaa. 

Vierailija
295/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nainen ei halua sellaista suhdetta jossa ollaan sitoutuneita ja jaetaan yhteinen elämä. Ehkä hän ei halua perhejuhlia ja anoppia ja yhteistä kotia hoidettavaksi. Ehkä hän ei halua jakaa mitään muuta yhteistä kuin hetket lakanoissa tai jossain kahviloissa rakastuneena parina. Vaikeaa sanoa, motiiveja on varmaan monenlaisia

ehkä se nainen voi etsiä itselleen sinkkumiehen tuohon, niitäkin riittää. Ehkä se nainen voi ajatella vähän sitä vaimoakin. Ehkä hän halusi perheen, tai ehkä hän haluaa vapauden valita olevansa mieluummin sinkku kuin ylläpitää sen toisen naisen unelmaa suhteesta vailla velvollisuuksia. 

Niin en osaa sanoa kun en ole yksi noista naisista.  Sen sijaan olen elänyt kaveruudeksi tai melkein sisaruudeksi muuttuneessa liitossa,  jossa elettiin lapsen ja omaisuuden vuoksi. Eikö ollut ollenkaan mun vastuullani pitää suhteeni sellaisessa kuosissa, ettei kummallakaan ole tarvetta vilkuilla sivuille? Oisko mun pitänyt ajatella miestä ja hänen haavettaan elää seksin ja rakkaudentäyteistä parisuhde-elämää? Oisko pitänyt pitää itsensä kuosissa ja kipinä hengissä?

No, erottiin ja molemmat löysi sen kaiken, mutta aivan liian kauan MOLEMMAT  lillui siinä kädenlämpöisessä vedessä. En ole järkyttynyt että mies kävi toisinaan vieraassa sängyssä. En ole koskaan edes miettinyt kenen kanssa. Nyt 10v vanhassa suhteessani olen todellakin mustasukkainen jos olisi syytä ja todellakin huolehdin ettei PARIsuhde hautaudu arjen alle. 

Vierailija
296/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehethän ovat ihan mahdottomia. Osa ei kerro mitään vaimosta, vaikka juttelet kuukausia. Osa on taas juuri eroamassa, mutta tätä vaihetta kestää 10 v ja vaimo ei tästä tiedä. Osa vonkaa ja vonkaa. Vaikka torjut ja lähetät kotiin, niin sama herra on taas seuraavalla kerralla vonkaamassa. Osa rakentaa suhdetta pikku hiljaa ystävyyden kautta ja tämä on pahin. Siinä yleensä ihastuu ja rakastuu lopulta kumpikin. Varattu mies ei ole mikään naisen hyökkäyksen uhri, vaan aktiivinen ja aloitteellinen mies. 

Vierailija
297/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihastuu varattuun työkaveriin

Jotkut käyttää kyseenalaisia taktiikoita saadakseen esim. tunnustusta hyvin hoidetuista projekteista töissä

... ihmiset nyt vaan useimmiten pyrkii edistämään omaa etuaan; mitä se sitten milloinkin on

Vierailija
298/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on kokonaan sillä varatulla osapuolella. Olkoon mies tai nainen kyseessä.  

Vierailija
299/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIETYSTI NE MIES PARAT VAAN KIDNAPATAAN ASUNTOON VÄKISIN JA SEISOTETAAN MINKÄ NE SILLE REPPANAT MAHTAA ETTÄ SEISOO JA NAISET VIE . ON NE NIIN HELPPOJA KYLLÄ.  JOKUNEN ON NÄHTY BORDELLIN OVELLAKIN ETTEI KUKAAN PAKOTTANUT . KAVERIT HOUKUTELLUT .  On jopa niin että polttariporukka vie bordelliin tai tuo hotelliin. Tai että häiden jälkeen ukko palaa taas entisten naistensa luokse rypemään rapakossa. 

Vierailija
300/382 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamman (seksuaali)moraali on häilyvänlainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi