Nainen joka aloittaa suhteen varatun miehen kanssa on todella halveksittava ja alinta kastia
Sellaiseen naiseen en luottaisi enää missään asiassa.
Kommentit (382)
Tämä palsta on eka paikka, missä olen törmännyt laajasti siihen toisen naisen puolustamiseen. Kuulemma ei saa syyttää häntä, vaan sitä miestä. No mitä jos syyttää kumpaakin?
Ajattelen että jos ei löydä itselleen sopivaa kumppania vapaiden joukosta, niin kyllä sitä vähintäänkin jollain tapaa säälittävä on. Samoin arvomaailma on selkeästikin melko köykäinen. En minä sellaisen ystävä haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa olla miehen kanssa, joka pettää heti tilaisuuden tullen? Ihan sama, vaikka sitä tilaisuutta ei koskaan tulisi. Eikö se pelkkä toisten himoitseminen kerro jo riittävästi? Ihminen joka oikeasti ja aidosti rakastaa kumppaniaan, ei edes halua pettää. Ei mies eikä nainen.
Elät fantasiamaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on eka paikka, missä olen törmännyt laajasti siihen toisen naisen puolustamiseen. Kuulemma ei saa syyttää häntä, vaan sitä miestä. No mitä jos syyttää kumpaakin?
Ajattelen että jos ei löydä itselleen sopivaa kumppania vapaiden joukosta, niin kyllä sitä vähintäänkin jollain tapaa säälittävä on. Samoin arvomaailma on selkeästikin melko köykäinen. En minä sellaisen ystävä haluaisi olla.
Ei se sinua ystäväksi kaipaakaan, vaan miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, omituista tämä toisen naisen puolustaminen. Syy on molemmissa. Molemmat osallistuivat pettämiseen.
Mistä semmosia tulee, jostain jänkhältä hesoihin isoäitinä löröv.ttuna näppylä persposkillaan.
Olen varatun kanssa vehannut ja tulen edelleen niin tekemään.
Jos itse olisin suhteessa, en pettäisi. Koska se on päätös olla pettämättä.
Ensin eroaisin ja sitten vehtaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, omituista tämä toisen naisen puolustaminen. Syy on molemmissa. Molemmat osallistuivat pettämiseen.
Uskon että tuollainen puolusteleminen kertoo paljon nykyajasta: harvempi on emotionaalisesti kypsä aikuinen, ja harvempi saavuttaa moraaliajattelun ylempiä tasoja. Kuvitellaan, että kaikki pitää saada eikä kenelläkään ole oikeutta tuomita. Minusta ihminen, joka kuvittelee voivansa loukata toisia oman himonsa takia ja sitten ajattelee ettei häntä saa tuomita, on jäänyt lapsen tasolle. Jos teet virheen, kestät seuraukset eivätkä toiset ole sinulle mitään hyväntahdoneleitä velkaa.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan mitään kumppania etsi koska en halua parisuhdetta. Haluan vain seksiä ja tätä saan varatulta mieheltä. Suhde varattuun ei edelleenkään määritä mua ihmisenä joka asiassa. Kerroin jo aiemmin, että teen työni hyvin, suoritin opiskelut hyvin, en petä ystäviä ja sukulaisia. Parisuhteessa ollessa olen uskollinen. Sinkkuja olisi tarjolla petikumppaneiksi ja tapailuun, mutta eipä ole tullut vastaan ketään sellaista joka kiinnostaisi edes pelkän seksin verran. Enkä halua sokkona alkaa etsimään hyvää petikumppania. En ole ihminen joka pystyy menemään sänkyyn jonkun kanssa tuosta noin vain ja aina ottaa uuden petikumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin yleisesti. En haluaisi olla sellaisen ystävä, joka on mukava pettämisessä.
Kun tätä ketjua lukee, tajuaa, miksi miesten on niin helppo pettää ja pelata naisten selän takana.
Naiset elää siinä luulossa, että uskollisuus on sääntö. Ei ole, se on poikkeus. 60 % myöntää pettävänsä, sitten on vielä ne, jotka ei myönnä.
Miettikää avioerojen määrää. Kukaan ei usko, että oma puoliso pettäisi, mutta pettää se.
Älkää tuudittautuko hyväuskoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan mitään kumppania etsi koska en halua parisuhdetta. Haluan vain seksiä ja tätä saan varatulta mieheltä. Suhde varattuun ei edelleenkään määritä mua ihmisenä joka asiassa. Kerroin jo aiemmin, että teen työni hyvin, suoritin opiskelut hyvin, en petä ystäviä ja sukulaisia. Parisuhteessa ollessa olen uskollinen. Sinkkuja olisi tarjolla petikumppaneiksi ja tapailuun, mutta eipä ole tullut vastaan ketään sellaista joka k
Eli teet asioita joista on sinulle välitöntä hyötyä. Muilla ei niin väliä. Sinulla on toki siihen oikeus, samoin muilla on oikeus miettiä miten suhtautuvat sinuun tuon tiedon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kun tätä ketjua lukee, tajuaa, miksi miesten on niin helppo pettää ja pelata naisten selän takana.
Naiset elää siinä luulossa, että uskollisuus on sääntö. Ei ole, se on poikkeus. 60 % myöntää pettävänsä, sitten on vielä ne, jotka ei myönnä.
Miettikää avioerojen määrää. Kukaan ei usko, että oma puoliso pettäisi, mutta pettää se.
Älkää tuudittautuko hyväuskoisuuteen.
Pettäminen ei selitä valtaosaa avioeroista, vaan kommunikaatio-ongelmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan mitään kumppania etsi koska en halua parisuhdetta. Haluan vain seksiä ja tätä saan varatulta mieheltä. Suhde varattuun ei edelleenkään määritä mua ihmisenä joka asiassa. Kerroin jo aiemmin, että teen työni hyvin, suoritin opiskelut hyvin, en petä ystäviä ja sukulaisia. Parisuhteessa ollessa olen uskollinen. Sinkkuja olisi tarjolla petikumppaneiksi ja tapailuun, mutt
Ei hyvänen aika. Ei näytä menevän sulla millään jakeluun. Edelleenkään tämä seksisuhde varatun kanssa ei määritä mua ihmisenä joka asiassa. Seksisuhde on toki asia mistä hyödyn ja olen itsekäs sen suhteen. Seksisuhde on kuitenkin vain osa mun elämästä ja mun elämään kuuluu paljon muutakin. On kuitenkin paljon asioita mitä teen muiden hyväksi enkä ole itsekäs. En toitota ympäriinsä tästä seksisuhteesta, joten ei ihmiset siitä tiedä.
En ole 'toinen nainen', mutta olen sinkku ja näen asian niin, että minulla on vastuu vain omista tekemisistäni ja olen tapaillut miestä, joka kertoi olevansa eronnut, mutta tosiasiassa olikin salasuhteessa kanssani tietämättäni siitä. Olenko minä siis se kusipää vai se äijä joka vedättää kahta naista? Salasuhteessa oleva mies on kuitenkin vastuussa puolisolleen, joten kyllä näkisin sen alimpana kastina enkä sitä toista naista.
Minä ainakin tein sen ihan tietoisesti koska halusin rohkaista miestä, jonka kanssa töissä ystävystyin, eroamaan viimein narsistisesta naisesta. Eikä mun tarvitse perustella sen kummemmin mikä naisessa huusi narsismia, mulle todisteena riittää sillon henkisesti aivan lamaantuneessa ja ahdistuneessa tilassa oleva mies, naisen lukuisat romuttuneet ihmissuhteet (ml ystäviä, oma sisko, entinen aviomies, joka 10 vuotta uhrattuaan vielä eron jälkeen tämän naisen tarpeille sai lopulta tarpeekseen ja katkoi välit jne) sekä naisen käytös aina kun mies halusi keskustella erosta.
Ei ole huono omatunto, katson vapautunutta, onnellista miestä nyt 10v myöhemmin ja olen tyytyväinen valintoihini. Tilanteeseen ei tosin liittynyt lapsia, se olisi tietysti muuttanut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin yleisesti. En haluaisi olla sellaisen ystävä, joka on mukava pettämisessä.
Tarkoitin myös yleisesti.Toinen nainen ei piittaa vaimojen mielipiteistä. Ihan yhdentekevää, haluaisiko vaimot hänen kaltaisiaan ystäviä vai ei. Häntä kiinnostaa vaimojen miehet.
Erikoista on, että toinen nainen on usein pariskunnan lähipiiristä. Voi jopa olla tuttava, naapuri, vaimon ystävä tai sukulainen.
En puolustele toista naista enkä miestä. Tuntuu vaan, että täällä tuudittaudutaan siihen ajatukseen, että toisen naisen tuomitseminen ja moralisointi vaikuttaisi jotenkin.
Eivät he siitä piittaa, eihän he tekisi tällaisia ratkaisuja elämässään, jos olisivat riippuvaisia muitten mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan mitään kumppania etsi koska en halua parisuhdetta. Haluan vain seksiä ja tätä saan varatulta mieheltä. Suhde varattuun ei edelleenkään määritä mua ihmisenä joka asiassa. Kerroin jo aiemmin, että teen työni hyvin, suoritin opiskelut hyvin, en petä ystäviä ja sukulaisia. Parisuhteessa ollessa olen uskollinen. Sinkkuj
Miksi ihmisiä pitäisi kiinnostaa millainen sinä olet kokonaisuutena? Ihmiset myös painottavat eri asioita ja voivat nähdä tuon eri tavalla kuin sinä. Koen että se, keitä me olemme määrittyy tekojemme ja sen kautta, miten kohtelemme muita.
Miksi te ette KOSKAAN kritisoi miehiä? Teidän mukaanne jokainen mies pettää. Sitten ette suutu miesten kaksinaamaisuudelle. Vaihdatte vain nimiä ja kannatte kaapuja samalla kun ukkonne vetää selkänne takana useita naisia. Avioutunut akka jää rannalle kitisemään kuin lapsi, nimikin vaihdettu pettävän paskan mukaan.
Mies on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan mitään kumppania etsi koska en halua parisuhdetta. Haluan vain seksiä ja tätä saan varatulta mieheltä. Suhde varattuun ei edelleenkään määritä mua ihmisenä joka asiassa. Kerroin jo aiemmin, että teen työni hyvin, suoritin opiskelut hyvin, en petä ystäviä ja sukula
Lopeta jo tuo jankutus. Mä kerron itsestäni ja sä tuntematon ihminen et voi tulla määrittämään minkälainen ihminen mä ole. Kiitos ja hei. En jaksa tuollaisia inisijöitä.
Niin. Joku jo varattu nainen ei aloittanut suhdetta kanssasi, ap?