Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.

Vierailija
20.07.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma  jos sitäkään.

Kommentit (792)

Vierailija
221/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämä näkyy siinä, etteivät he osallistu aktiivisesti uusiin kokemuksiin tai pyri oppimaan uutta. Kirjallisuus, ajankohtaiset ilmiöt ja maailmankuvan laajentaminen eivät kiinnosta.  Tällainen passiivisuus tekee heidän seurassaan olemisesta tylsää ja epämiellyttävää, eikä heiltä saa innostavia tai mielekkäitä keskusteluja."

Näin, vaatimuksia jotka kaikki voidaan typistää lyhyesti:  Eivät mukaudu feministiseen aivopesuun.  Eivät ole kiinnostuneita feministisestä maailmankuvasta.  Eivät suostu keskustelemaan Oikeista asioista Oikein.

Kysytään sitten näin: Mistä sinä olisit kiinnostunut keskustelemaan naisen kanssa? 

-eri

Viimeksi kävin naisen kanssa mielenkiintoisen keskustelun valaistumisesta.  Hän ei ollut feministi.

Okei. No mikset vienyt keskustelua eteenpäin? Ehdottanut oikeita treffejä? 

Vierailija
222/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai jos tulisi netistä ja deittisovelluksista oikeaan elämään?

Deittisovellukset ovat "oikeaa elämää" kaikkein raadollisimmillaan ja ilman filtteriä. Siellä vasta näkeekin mitä oikeasti halutaan. Ja suurin osa ihmisistä nykyään tapaa juuri sovelluksen kautta, joten en aliarvioisi sen merkitystä. Olen kuitenkin siinä samaa mieltä, että edelleenkin on mahdollista tavata ihan kasvotusten, ja ihanteellisesti näin asiat tapahtuvatkin. Etenkään tavallisten miesten ei kannata vaivautua sovelluksiin. Ne toimivat vain naisille ja keskivertoa komeammille miehille. 

Ei vaan deittisovellukset vääristävät sitä, mitä oikeassa elämässä halutaan, koska deittisovelluksissa kohtaamiset on järjestetty niin, että mennään täysin ulkonäkö edellä eikä useinkaan edes päästä tutustumaan toiseen, jos ulkonäkö ei heti kolahda. Oikeassa elämässä ihmisiä tavataan yleensä jostain muusta syystä kuin siksi, että näki tuiki tuntemattoman hyvännäköisen ihmisen ja meni puhumaan sille tyhjää. Oikeassa elämässä ulkonäön toki näkee ja se vaikuttaa, mutta se ei ylikorostu sillä tavoin kuin deittisovelluksissa, koska kaikenlaisten ihmisten kanssa tulee juteltua ja yleensä jostakin oikeasta syystä, jolloin puheenaihekin on valmiina.

Monet suhteet alkavat baari-illan jälkeen. Mennään juttelemaan täysin ulkonäön perusteella, jutellaan ihan mitä sattuu ja ollaan olevinaan hauskoja. Mennään sänkyyn, ja siitä homma lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sytytä, mulla ei oo sellaista tunnetta jne. Nämä ovat tuttuja naisten usein käyttämiä fraaseja miehistä, joilta puuttuu luonteesta olennaisin monia naisia kiinnostava ominaisuus, eli personallisuuden pinnallinen charmi, lipevyys ja k-päisyys. Sitten valitetaan kun mies petti ja jätti, että narsku ei ollutkaan se unelmien mies, mitä nainen kuvitteli hänen olevan. Sitten ollaan mielummin yksin kun kunnolliset miehet ei vaan sytytä, eli edelleenkään ei kelpaa kunnolliset miehet. 

Vierailija
224/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä näkyy siinä, etteivät he osallistu aktiivisesti uusiin kokemuksiin tai pyri oppimaan uutta. Kirjallisuus, ajankohtaiset ilmiöt ja maailmankuvan laajentaminen eivät kiinnosta.  Tällainen passiivisuus tekee heidän seurassaan olemisesta tylsää ja epämiellyttävää, eikä heiltä saa innostavia tai mielekkäitä keskusteluja."

Näin, vaatimuksia jotka kaikki voidaan typistää lyhyesti:  Eivät mukaudu feministiseen aivopesuun.  Eivät ole kiinnostuneita feministisestä maailmankuvasta.  Eivät suostu keskustelemaan Oikeista asioista Oikein.

No toki jos mielenkiinnon kohteet kovin eroavat niin onhan sekin turn off. Jos mies on intihimoinen sotapelin pelaaja ja puhuu vain siitä niin joo, ei iske kyllä.

Vierailija
225/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi keskeinen ongelma liittyy rahaan. Elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, jossa on enenevissä määrin varakkaita naisia,  joten itse voisin aivan hyvin olla varakkaan naisen elätettävänä, eikö tämä olisikin lopullinen osoitus siitä, että patriarkaatti on saatu nujerrettua? 

Kuinka se olisi? Eiväthän naisetkaan ole miesten elätettävinä.

Naiset eivät ryhmänä ole nettoveronmaksajia missään elämän vaiheessa. 

Etkä sinä yksilönä.

Onko tällä kommentilla muuta tarkoitusta kuun yrittää vähätellä ja loukata väärinajattelijaa?

Kukas sen aloitt

Feminismi.

Vierailija
226/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sytytä, mulla ei oo sellaista tunnetta jne. Nämä ovat tuttuja naisten usein käyttämiä fraaseja miehistä, joilta puuttuu luonteesta olennaisin monia naisia kiinnostava ominaisuus, eli personallisuuden pinnallinen charmi, lipevyys ja k-päisyys. Sitten valitetaan kun mies petti ja jätti, että narsku ei ollutkaan se unelmien mies, mitä nainen kuvitteli hänen olevan. Sitten ollaan mielummin yksin kun kunnolliset miehet ei vaan sytytä, eli edelleenkään ei kelpaa kunnolliset miehet. 

Ihan turha yleistää tuolla tavalla. Varmasti on tuollaisiakin suhteita, mutta ei varmasti suurin osa. Ja kyllä, ulkonäkö on tärkeä osa parinmuodostusta, niin naisilla kuin miehillä.

Vierailija
227/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä olisi tässä järjestelyssä hemmotella omaa miestään. Ja yhteiset rahat tietenkin. Kun vaimo on töissä, kotona oleva aviomies voi käydä yhteisellä luottokortilla ostoksilla ja nauttia elämästä.

Pääseehän se mies joka toinen vuosi sinne mökkilomalle palvelemaan perhettään! Ja voi sitä kai viedä vaikka kerran vuodessa syömäänkin. Siinä on jo hemmottelua kyllikseen! 

Yhteiset rahat kyllä, siis ne talousrahat, jotka maksan kuukausittain erilliselle tilille. Muut rahat toki pidän, tarvitsenhan niitä lomailuun, omiin ostoksiin ja sijoittamiseen. Mies voi vapaasti sitten shoppailla vaikka perheelle ruokaa sillä talousrahalla. Ja jos syö tarpeeksi vähän, niin saa siitä rahasta säästettyä vaikka niihin vaatteisiinkin. Pitäisihän hänen toki pitää ulkonäöstään huolta. 

Vierailija
228/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei. No mikset vienyt keskustelua eteenpäin? Ehdottanut oikeita treffejä? "

Annoin hänelle tasa-arvoisesti mahdollisuuden.  Kysy häneltä miksei ehdottanut treffejä.

Minä en enää heilu sätkynukkena narussa.

Vierailija
229/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksi sukupuolta, niin naiset aika isolla todennäköisyydellä ovat osasyyllisiä.....

Vierailija
230/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi keskeinen ongelma liittyy rahaan. Elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, jossa on enenevissä määrin varakkaita naisia,  joten itse voisin aivan hyvin olla varakkaan naisen elätettävänä, eikö tämä olisikin lopullinen osoitus siitä, että patriarkaatti on saatu nujerrettua? 

Kuinka se olisi? Eiväthän naisetkaan ole miesten elätettävinä.

Naiset eivät ryhmänä ole nettoveronmaksajia missään elämän vaiheessa. 

Etkä sinä yksilönä.

Onko tällä kommentilla muuta tarkoitusta kuun yrittää vähätellä ja loukata väärinajattelijaa?

Kukas sen aloitt

Feminismi.

Eli "aloittaminen" oli sitä, että naiset halusivat olla tasavertaisia miesten kanssa, ja tästä sinä sitten suutuit ja halusit kostaa naisille. No, tuota, olet tainnut ansaita loukkauksesi.

Vierailija
231/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin hänelle tasa-arvoisesti mahdollisuuden.  Kysy häneltä miksei ehdottanut treffejä.

Tämä paljasti jo kaiken. Kukaan nainen ei halua sänkyynsä tuollaista miestä, joka halveksii. 

Vierailija
232/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et siis ilmeisesti ollut tarpeeksi kiinnostunut tehdäksesi aloitetta?

Vierailija
233/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli "aloittaminen" oli sitä, että naiset halusivat olla tasavertaisia miesten kanssa, ja tästä sinä sitten suutuit ja halusit kostaa naisille. No, tuota, olet tainnut ansaita loukkauksesi."

Muuten hyvä mutta feminismi on jo ajat sitten luopunut tasavertaisuuden saatika tasa-arvon tavoittelun ja siirtyny intersektionalismin myötä hamuamaan totalitaarista valtaa.

Vierailija
234/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä paljasti jo kaiken. Kukaan nainen ei halua sänkyynsä tuollaista miestä, joka halveksii. 

Ja minua ei sinne naisen sänkyyn saa kuin väkivalloin.

Vierailija
235/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et siis ilmeisesti ollut tarpeeksi kiinnostunut tehdäksesi aloitetta?

Aloitteet olen feminismin myötä jättänyt täysin naisille.  En tee aloitteita vaikka kuinka olisi kiinnostava tapaus, ei ole sen arvoista koskaan.

Vierailija
236/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eikö tämä keskustelu täällä nimenomaan ole juuri sitä, että nainen sinne sänkyyn halutaan? 

Vierailija
237/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehenä voin sanoa että miehet on syyllisiä tähän aivan puhtaasti koska "kaikki käy". Tyhjästäkö luulette niiden tasovaatimusten naisille syntyvän, ei vaan siitä että kuolaavaa ukkoa tulee joka tuutista niin että naisen pitää alkaa karsimaan ja silloin rima nousee ja voi vaikuttaa naisen itsensä tasoon verrattuna absurdilta.

Olen itsekin miehenä vähän ihmetellyt kun omiin silmiini varsin keskinkertaisen naisen perässä vaikuttaa olevan jokainen kalle mela pystössä. Naisella tämä ymmärrettävästi näkyy sitten sellaisena että pitää itseään ehkä hivenen parempana kuin mitä oikeasti olisi. Niinhän siinä varmasti itselläkin kävisi jos kokisi olevansa suuresti haluttu ja valinnanvaraa olisi.

Vierailija
238/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunut tuossa kommentissani ulkonäedtä mitään. Miehen ei edes tarvitse olla erityisen komea, jos luonne on tarpeeksi röyhkeä ja häikäilemätön, se tuo monelle naiselle heidän kaipaamaa jännityksen tunnetta.

Vierailija
239/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri se meemin vihainen nuori mies, joka heiluttelee "times I respected women" -leimakorttia jaa vaatii itselleen naista, onhan hän osannut käyttäytyä.

Vinkki. Mä olen ollut parikymmentä vuotta yhdessä aidosti sydämellisen miehen kanssa. Kun se on perusluonteesta, se ei muutu. Sama koskee käytöstä ja tapoja. Toiset jäävät ihan syystä yksin, ja ne ovat niitä, joiden kanssa ei ole hyvä olla.

Vierailija
240/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut sinkkuutta tai teille miehille suunnattua sovellusta kuin grinder? Saisit sieltä miehen ehkä sänkyysi <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi