Pitääkä juhlissa olla kahvin kanssa tarjolla maitoa, kermaa ja kauramaitoa?
Kun ei nykyään yhtään tiedä mitä kukakin haluaa.
Kommentit (17)
Jos haluat huomioida kaikki vieraat etkä tiedä mieltymyksiä etukäteen niin kyllä. Mikään lakihan ei sitä vaadi.
Mulle käy kaikki nuo. Vaikka kotona käytän maitoa kahvissa.
Meillä oli ihan vaan kahvimaitoa, se on laktoositonta. Jos ei kelpaa, juo kahvisi mustana.
Lisäisin vielä kermaliköörin tuohon, mummot tykkää.
Maitoa on hyvä olla, vegaaninen vaihtoehto myös jos tiedossa on, että joku sitä ruokavaliota noudattaa (muuten en vaivautuisi).
Kyllä mä laittaisin jos olis yhtään epäilystä että mukana on henkilöitä joiden ruokavaliosta en tiedä. Juhlat on juhlat ja silloin haluan huomioida vieraat. :)
N31
Kauramaito on nykyään tosi suosittua. Valitse gluteeniton baristakäyttöön sopiva tuote niin on hyvä kahviin. Laktoositonta kahvimaitoa lisäksi, kermaa ei nykyään juuri kukaan käytä, sitä en ostaisi.
Meillä on maitoa ja kuohukermaa. Maitoa on aina kotona, koska mies juo sitä ruoan kanssa. Minä taas juon kahvini kermalla.
Kauramaitoa olen kerran maistanut, enkä pitänyt. En käytä rahaa siihen. Vieraitakin käy niin harvoin ja he jotka käyvät, ovat suurta ikäluokkaa, Eki eivät luultavasti koskisi "tekomaitoon".
N35
Vierailija kirjoitti:
Meillä on maitoa ja kuohukermaa. Maitoa on aina kotona, koska mies juo sitä ruoan kanssa. Minä taas juon kahvini kermalla.
Kauramaitoa olen kerran maistanut, enkä pitänyt. En käytä rahaa siihen. Vieraitakin käy niin harvoin ja he jotka käyvät, ovat suurta ikäluokkaa, Eki eivät luultavasti koskisi "tekomaitoon".
N35
miehesi juo vielä maitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35miehesi juo vielä maitoa?
Eikös se siinä kommentissani lukenut?
Olen lopettanut kokonaan juhlien järjestämisen, koska nykyään vierailla
on melkein kaikilla jokin ruoka rajoite.
Pitäisi tarjolla olla laktoositon, gluteeniton, maidoton, lihaton, sokeriton, munaton,
jauhoton, suolaton jne..
Kauramaito on paholaisen keksintö ja pelleilijöiden käyttämä epäelintarvike.
Ei tarvitse.
Mutta, jos haluat niin tottakai saat tarjota. Suosittelen tarkistamaan, että kauramaito on myös gluteenitonta (kaikki eivät ole).