Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mitä naisten pitäisi tehdä asialle? :D
Varmaan kierrellä ovelta ovelle pillua tarjoamassa, oletan.
En ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Okei. No mikset vienyt keskustelua eteenpäin? Ehdottanut oikeita treffejä? "
Annoin hänelle tasa-arvoisesti mahdollisuuden. Kysy häneltä miksei ehdottanut treffejä.
Minä en enää heilu sätkynukkena narussa.
Tämä paljasti jo kaiken. Kukaan nainen ei halua sänkyynsä tuollaista miestä, joka halveksii.
Ja minua ei sinne naisen sänkyyn saa kuin väkivalloin.
Ohis, mutta koskeeko tämä ketju sinua lainkaan, jos et pidä naisista etkä edes halua sellaisen sänkyyn? Mikään pakko ei ole haluta, kukaan ei ole väkivalloin sinne raahaamassa. 😀
Inceleillä ei yleensä ole miellyttävää tai vetovoimaista luonnetta, minkä vuoksi he eivät houkuttele tasapainoisia ja hyväluonteisia, tavallisia naisia. Samalla, koska he eivät ole menestyneet elämässään tai rakentaneet vahvaa asemaa, he eivät myöskään kiinnosta materialistisia tai ulkoisiin asioihin painottuvia gold digger -naisia, joita incelien vääristynyt maailmankuva usein virheellisesti pitää tavallisina naisina. Jos tavoitteena on onnellinen ja tasapainoinen parisuhde, fiksuinta olisi keskittyä luonteen kehittämiseen, itsetuntemukseen ja siihen, että osaa olla hyvää ja positiivista seuraa toiselle ihmiselle.
13 sivua päät perseisiinsä upottaneiden luuserimiesten vinkunaa.
Nuo kuuluu psykohoitoon mutta paikkoja ja reursseja ei ole eikä heillä sairaudentuntoa.
Ehkä nää vois ajaa kalliota päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin hänelle tasa-arvoisesti mahdollisuuden. Kysy häneltä miksei ehdottanut treffejä.
Tämä paljasti jo kaiken. Kukaan nainen ei halua sänkyynsä tuollaista miestä, joka halveksii.
No nyt oli voimaantuneen inkkelin puhetta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et siis ilmeisesti ollut tarpeeksi kiinnostunut tehdäksesi aloitetta?
Aloitteet olen feminismin myötä jättänyt täysin naisille. En tee aloitteita vaikka kuinka olisi kiinnostava tapaus, ei ole sen arvoista koskaan.
Turha sitten harmitella, jos jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut sinkkuutta tai teille miehille suunnattua sovellusta kuin grinder? Saisit sieltä miehen ehkä sänkyysi <3
Olen. Olen ollut sinkku jo 10v ja tulen jatkamaan. Miksi sinulle tuntuu olevan niin kovin tärkeää etten ole tyytyväinen sinkkumies?
Vierailija kirjoitti:
Inceleillä ei yleensä ole miellyttävää tai vetovoimaista luonnetta, minkä vuoksi he eivät houkuttele tasapainoisia ja hyväluonteisia, tavallisia naisia. Samalla, koska he eivät ole menestyneet elämässään tai rakentaneet vahvaa asemaa, he eivät myöskään kiinnosta materialistisia tai ulkoisiin asioihin painottuvia gold digger -naisia, joita incelien vääristynyt maailmankuva usein virheellisesti pitää tavallisina naisina. Jos tavoitteena on onnellinen ja tasapainoinen parisuhde, fiksuinta olisi keskittyä luonteen kehittämiseen, itsetuntemukseen ja siihen, että osaa olla hyvää ja positiivista seuraa toiselle ihmiselle.
Hei haloo, ei nämä uhriutuvat narsistimiehet kehity. Heillä sen estää tämä narratiivi, jossa kaikki on muiden (=naisten) syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitteet olen feminismin myötä jättänyt täysin naisille. En tee aloitteita vaikka kuinka olisi kiinnostava tapaus, ei ole sen arvoista koskaan.
Vai niin. No, tämä ajatus paistaa sinusta läpi, etkä näin ollen tule saamaan ainuttakaan naista. Aika pahaa kehää siis kierrät. Mutta voit varmasti olla onnellinen silti elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut sinkkuutta tai teille miehille suunnattua sovellusta kuin grinder? Saisit sieltä miehen ehkä sänkyysi <3
Olen. Olen ollut sinkku jo 10v ja tulen jatkamaan. Miksi sinulle tuntuu olevan niin kovin tärkeää etten ole tyytyväinen sink
Ruikuttelu ja katkeruus elämäntehtävänä olet tuleva Maunulan muumio.
Löytyi kämpästään vasta 6 vuotta kuolemansa jälkeen. Kukaan ei kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. No, tämä ajatus paistaa sinusta läpi, etkä näin ollen tule saamaan ainuttakaan naista. Aika pahaa kehää siis kierrät. Mutta voit varmasti olla onnellinen silti elämässäsi.
No niin. Kyllä kummasti niitä aloitteita naisetkin osaavat sen kerran-pari vuoteen tehdä. En tietenkään ala millekään mutta silti.
Uskomatonta, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tässä keskustelussa, kun et ole nyt ollenkaan tätä kohderyhmää? Mikä tässä sinua kiinnostaa?
Nämä täällä itkevät "tavalliset" miehet eivät ole tavallisia miehiä sanan varsinaisessa merkityksessä vaan jollain tavoin reppanoita luusereita.
Jokainen voi miettiä miten oma-aloitteisesti hoitaa hygieniansa ja pukeutumisensa edes kohtalaisen tyylikkäästi.
Miten se om koti on sisustettu ja miten siistiä ziellä on?
Miten on elämänhallinta hallussa?
Mitä tavoitteita on elämässä? Mitä kiinnostuksen kohteita ja iloa tuottavia asioita on elämässä?
Tapahtuuko vapaa-aikana muuta kuin kaljoittelua, auton rasvsausta tai pelien pelaamista?
Mistä osaa puhua?
Miten kohtelee toisia ihmisiä?
Onko tämä incel pojujen ketju?
Vink wink: pojuille homoseuraa naisten sijaan
Vääristelet ok cupidin kyselyn tulosta tahallisesti. Siinä todettiin, että naiset pitävät 80% miehistä keskimääräistä rumempia, MUTTA LÄHETTIVÄT VIESTEJÄ MYÖS RUMIMPINA PITÄMILLEEN MIEHILLE.
Mitäs sitten tekivät miehet. Arvioivat naiset ulkonäön perusteella tasaisemmin rumiksi, oksi ja kauniiksi ja lähettivät kauneimmillaan eniten viestejä ja jonkun verran keskiverroille. Rumimmille ei annettu mitään huomiota.
Tätä on tutkittu useaan otteeseen. Naisilla ei joko ole mitään käsitystä asiasta tai sitten tietävät sen ja käyttävät vääristynyttä tilannetta räikeästi hyväkseen. Ja sitten ihmetellään miksi nyrkki heiluu tai miehiä ei kiinnosta paska seurusteluleikki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu pähkinänkuoressa.
Olisi toivottavaa ap:n ja kaltaistensa ymmärtää.
Useimmat tällaiset betamiehet ovat niin puutteessa ja sen tähden katkeroituneita, että naisia katsotaan vain välinearvoisina esineinä, joita halutaan vain omien tarpeiden tyydyttämiseen. Kun tähän lisätään huono itsetunto ja syrjäytyminen, naisia pokaillaankin vain humalassa ahdistelemalla ja persettä kehumalla.
Kärjistykset sikseen, miksi kukaan haluaisi miehen, joka on vailla naisen hyväksyntää ja nainen tietää, että mies vaihtaa kiinnostuksen kohdetta kun saa hyväksynnän yhdeltä? Ja täytyyhän niitä kokemuksia kerryttää kun on kerran nuori ja vapaa.
Olen naisena ihan sulaa vahaa jos mies tulee juttelemaan mukavia ilman taka-aikeita tai vaikka auttaa vapaaehtoisesti kaupungilla. Siihen ei liity mitään kiltteydellä manipulointia tai ylimielistä vaatimusta antaa huomiota heti, kun on tehnyt jotain, mikä kuuluu normaaleihin käytöstapoihin.