Miehen kanssa tuli riita yhdestä vaatimattomasta jäätelötuutista
Ostin 2 tuuttia jo hyvä tovi sitten. Ilmoitin miehelleni, että toin sinulle tuutin, on ylälokerossa. Minä söin omani heti. Tuutti oli ylälokerikossa vielä 3 viikkoa tiedottamiseni jälkeen, eikä mies sitä ollut syönyt, nyt hän oli poissa kotoa ja söin sen, nyt hän tänään alkoi kiehumaan, että missä hänen tuutti on, mielestäni hän oli melkoisen epäreilu kun minä ilmoitin, että 3 viikkoa se siellä lojui joten ajattelin ettet pidä siitä ja söin. Kauppa on vielä auki, hae sellainen tuutti mistä pidät, ei puhunut enää mitään. Miehet ovat isoja lapsia !
Kommentit (84)
Kyllä, tämä selkeästi todistaa, että kaikki miehet ovat isoja lapsia!
Anna kun arvaan. Miehesi BMI on 22, sinun 37?
No sä olet oikeassa. Ei jäätelöä säilytellä kolmatta viikkoa syömättä kuin nirppanokka. Ja uusia kai pitää hankkia sitten.
Ihanaa kun 2 kakaraa on "suhteessa".
Siis toit miehelle jäätelötuutin, mutta koska hän ei syönyt sitä, niin sinä söit sen ja nyt ihmettelet, miksi mies moisesta tuohtui?
Toimitko muutenkin noin eli sanot miehelle, että tässä sinulle pala suklaata, ole hyvä, mutta sitten nappaatkin suklaan itsellesi ja syöt sen? Mieshän voi ostaa kaksi kaljaa, juoda ne molemmat ja todeta, että joinpa sinunkin kaljasi, kun et halunnut sitä itse juoda.
Ok. Nyt on huippuäijä löytynyt sulle.
Ei muistanut/ tehnyt mieli aikaisemmin kuin nyt ja kun sitä ei enää ollut, niin pettyi. Ymmärrän puolisoasi.
Kaksi vuotta sitten ostin kolmea leikkelettä, miksi ne eivät ole jääkaapissa?????
Väärin teit. Lapsikin tietää, ettei toisen herkkuja syödä, joita toinen on vielä säästänyt. Sinulta on jäänyt oppimatta. Mies ei ollut epäreilu, vaan sinä olit. Sinun olisi vähintään pitänyt käydä ostamassa uusi jäätelö miehelle korvaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Väärin teit. Lapsikin tietää, ettei toisen herkkuja syödä, joita toinen on vielä säästänyt. Sinulta on jäänyt oppimatta. Mies ei ollut epäreilu, vaan sinä olit. Sinun olisi vähintään pitänyt käydä ostamassa uusi jäätelö miehelle korvaukseksi.
Säästänyt? Miksi sitä säästellään vuositolkulla kuin postimerkkikokoelmaa, jäätelö ehtii muumioitua siinä ajassa. Vai muistiko palaa vasta silloin.
Kyllä muakin ärsyttäisi jos mies söisi minulle ostamani tuurin, koska en syönyt sitä hänen mielestään ajoissa. Yksi parisuhteen tärkeimmistä säännöistä: älä syö toisen herkkuja :D
Vierailija kirjoitti:
Siis toit miehelle jäätelötuutin, mutta koska hän ei syönyt sitä, niin sinä söit sen ja nyt ihmettelet, miksi mies moisesta tuohtui?
Toimitko muutenkin noin eli sanot miehelle, että tässä sinulle pala suklaata, ole hyvä, mutta sitten nappaatkin suklaan itsellesi ja syöt sen? Mieshän voi ostaa kaksi kaljaa, juoda ne molemmat ja todeta, että joinpa sinunkin kaljasi, kun et halunnut sitä itse juoda.
Jääkaapin pakastelokero ei ole pitkäkestoiseen säilytykseen tarkoitettu.
Sinä olet tarinan pahis. Nyt äkkiä lenkkarit jalkaan ja hakemaan tuutti tilalle!
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan. Miehesi BMI on 22, sinun 37?
Paljonkohan sun älykkyysosamäärä on?
Se oli miehesi jäätelö. Ei sinun.
Olet mennyt kimppaan miesvauvan kans.
Menkää yhdessä kauppaan.
Tiedätte kumpikin, että jotain meni nyt pielee. Se selviää, kun puhutte auki.
Tällaista sattuu. Arjessa.
Niinkuin kirjoitatkin, että saitte nyt toran aikaan pienestä asiasta. Se sai isommat mittasuhteet kuin ansaitsee.
Inhimillistä.
Mä puhuisin. Ymmärrän kumpaakin.
Nyt teit kyllä väärin. Sympatiani ovat miehesi puolella.