Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa tuli riita yhdestä vaatimattomasta jäätelötuutista

Vierailija
20.07.2025 |

Ostin 2 tuuttia jo hyvä tovi sitten. Ilmoitin miehelleni, että toin sinulle tuutin, on ylälokerossa. Minä söin omani heti. Tuutti oli ylälokerikossa vielä 3 viikkoa tiedottamiseni jälkeen, eikä mies sitä ollut syönyt, nyt hän oli poissa kotoa ja söin sen, nyt hän tänään alkoi kiehumaan, että missä hänen tuutti on, mielestäni hän oli melkoisen epäreilu kun minä ilmoitin, että 3 viikkoa se siellä lojui joten ajattelin ettet pidä siitä ja söin. Kauppa on vielä auki, hae sellainen tuutti mistä pidät, ei puhunut enää mitään. Miehet ovat isoja lapsia !

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tapana pilaannuttaa kaikki herkut, joten todellakin syön ne, jos niitä ei ole tiettyyn  päivämäärään mennessä syöty. Suhteen alussa aina naureskeli, että hänelläpä on vielä kakkupala tmv syömättä ja lopulta se sitten aina meni vanhentuneena viikkojen päästä roskiin. Olen tehnyt hänelle selväksi, että meillä ei jätetä syötäviä tarkoituksella pilaantumaan.

Vierailija
62/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan olin työpaikassa jossa oli melko huono ilmapiiri. Kuitenkin tapana oli että jos on jotain omaa juhlaa, tuodaan töihinkin kakkua, pullaa tms. Kerran kun joku täytti 50v ja  toi oikein nätin kermakakun. Oli lämmin kesä, jääkaapissa oli rajoitetusti tilaa, joten suuresta osasta tehtiin selvää. Mutta koska yksi eukko x tiedettiin varsin hankalaksi tapaukseksi, päätettin säästää hänelle jääkaappiin 1 palanen, koska hän oli silloin vapaalla.Varmuuden vuoksi joku vielä soittikin hänelle että "Marjatta" tarjoaa tänään kakkukahvit. Ilman muuta sieltä tuli sitten käsky säilyttää hänellekin . No niin säilytettiinkin mutta eukko x olikin usean päivän vapaalla, kun hän sitten usean päivän päästä palasi töihin, aloitti kauhean rähinän, kun kakku luonnollisesti maistui jo härskiltä. Ei oltu kuulemma puhelimessa infottu että kyse oli KERMAkakusta. Jos hän olisi tiennyt sen, niin hän olisi tullut vapaa-päivältään (työmatkaa suunta

Miten heevatissa tämä työpaikan Marjatan 50v.-juhlien härskiintynyt kermakakkuviipale liittyy aloitukseen?  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihmisillä murheita! 

Vierailija
64/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe oli alunperin siinä, miten sanoit asian. Itse sanon, että ostin jäätelöä pakkaseen. Näin mies voi syödä tai olla syömättä, mutta ei voi kiukutella, jos itse syön kaikki, koska se oli yleisesti jäätelöä pakkaseen. Ja kyllä, miehet ovat jääneet teini-ikäisten tasolle kiukutteluineen

Vierailija
65/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli just sellainen, etten ikinä voinut ostaa itselleni mitään herkkuja varastoon kun toinen meni aina syömään ne ennen kuin ehdin.

Vierailija
66/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin vuorotellen syödään toisen herkkuja, jos ne on jäänyt viikkokausiksi lojumaan. Ei ole vakavaa, koska kaupasta saa aina uusia. 

Vierailija
67/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasiko tästä kamalasta jätskiriidasta kiihkeää sovintoseksiä?

Vierailija
68/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on tapana pilaannuttaa kaikki herkut, joten todellakin syön ne, jos niitä ei ole tiettyyn  päivämäärään mennessä syöty. Suhteen alussa aina naureskeli, että hänelläpä on vielä kakkupala tmv syömättä ja lopulta se sitten aina meni vanhentuneena viikkojen päästä roskiin. Olen tehnyt hänelle selväksi, että meillä ei jätetä syötäviä tarkoituksella pilaantumaan.

Jättää pilluuseen! 

Vierailija
69/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön kotoa kaikki makeat herkut, jotka on useamman päivän lojunut jossain. Olen herkkujen kanssa vähän kuin alkoholisti alkoholin kanssa. Puoliso tietää tämän ja syö osansa heti tai sitten piilottaa ne. En sentään ala etsiä niitä mistään.

Vierailija
70/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen söi miehen jätskilöt! 😭

Vierailija
71/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin vuorotellen syödään toisen herkkuja, jos ne on jäänyt viikkokausiksi lojumaan. Ei ole vakavaa, koska kaupasta saa aina uusia. 

Jos te teette vuorotellen ja yhteisestä sopimuksesta noin, niin se on eri asia.

Vierailija
72/84 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihmisillä murheita! 

Kyse on pohjimmiltaan toisen kunnioituksesta. En lähtisi vähättelemään sitä.

Vierailija
73/84 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtual näitä spermaviemareiden miesvihatarinoita

Vierailija
74/84 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen saa riidan aikaiseksi vaikka tikkarista!

Vierailija
75/84 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lause kertoo sinusta tarpeeksi. Miehesi = miehet.

Vierailija
76/84 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ajatellut ja säätanyt ihanaa jätskiherkkua juuri sopivaan juhlavaan tilanteeseen jonka ahne muija sitten romahdutti. 

Vierailija
77/84 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo fiksua alkaa riitelemään yhdestä tuutista. Ihan vaan olan kohautuksella olisi pitänyt mennä tämä asia.

Vierailija
78/84 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhe oli alunperin siinä, miten sanoit asian. Itse sanon, että ostin jäätelöä pakkaseen. Näin mies voi syödä tai olla syömättä, mutta ei voi kiukutella, jos itse syön kaikki, koska se oli yleisesti jäätelöä pakkaseen. Ja kyllä, miehet ovat jääneet teini-ikäisten tasolle kiukutteluineen

Vaimollekin kerkesin luvata rakastavani vain häntä, mut nyt luikahti naapurin mekkoon.

Vierailija
79/84 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneilla ihmisillä on paskanen loppu.

Vierailija
80/84 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se tuutti oli vaatimaton? Jätitkö miehellesi huonomman jäätelön?