Miehen kanssa tuli riita yhdestä vaatimattomasta jäätelötuutista
Ostin 2 tuuttia jo hyvä tovi sitten. Ilmoitin miehelleni, että toin sinulle tuutin, on ylälokerossa. Minä söin omani heti. Tuutti oli ylälokerikossa vielä 3 viikkoa tiedottamiseni jälkeen, eikä mies sitä ollut syönyt, nyt hän oli poissa kotoa ja söin sen, nyt hän tänään alkoi kiehumaan, että missä hänen tuutti on, mielestäni hän oli melkoisen epäreilu kun minä ilmoitin, että 3 viikkoa se siellä lojui joten ajattelin ettet pidä siitä ja söin. Kauppa on vielä auki, hae sellainen tuutti mistä pidät, ei puhunut enää mitään. Miehet ovat isoja lapsia !
Kommentit (84)
Olisin ilmoittanut viikon kohdalla, että tyhjennän pakastinta ja syön pois siltä myös tämän jäätelön x.
Jotenkin suloista. Olette toisillenne tärkeitä.
Teille on merkityksellistä, miten se kumppani toimii.
Meillä saattaa olla kotona joku jogurtti tai rahka, jonka haluaisun syödä, mutta mies tai aikuinen tytär sanoo sen olevan hänen. Herkku jää jääkaappiin ja pilaantuu. Nykyisin en enää paöjon kysele, vaan syön, jos mieli tekee. Ostakoot itselleen uudet.
exäni oli samanlainen, toki ei ostanut itse herkkuja mutta söi/joi kyllä molempien edestä. Onneksi ei enää kukaan lokkeile mun jääkaapilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin teit. Lapsikin tietää, ettei toisen herkkuja syödä, joita toinen on vielä säästänyt. Sinulta on jäänyt oppimatta. Mies ei ollut epäreilu, vaan sinä olit. Sinun olisi vähintään pitänyt käydä ostamassa uusi jäätelö miehelle korvaukseksi.
Säästänyt? Miksi sitä säästellään vuositolkulla kuin postimerkkikokoelmaa, jäätelö ehtii muumioitua siinä ajassa. Vai muistiko palaa vasta silloin.
Miksi sanoa miehelle, että toin sinulle jäätelön, jos toi se itselleen?
Miksi ap ei kertonut, että ostin kaksi jäätelöä, mutta söin vain toisen ja toinen on pakastimessa. Silloin se on perheessä "vapaata riistaa", mutta miksi parisuhteessa valehdellaan, että toin sinulle jäätelön, vaikka en tuonut.
😳😩😩😩😩😩😩😩😩Älä viitti. Vai vitsilläkö moisen moralistin kommentin heität?
Mun mies tekee tuota koko ajan. Hän saattaa ostaa uutuussiideriä ja sanoo, että laitoin sullekin tölkin jääkaappiin. Siellä ei tölkkiä ole, mutta mies sanoo, että hän joi sen jo, mutta se oli jääkaapissa ennen sitä. Tai synttäripäivänäni hän hehkutti, että "ostin meille molemmille leivokset" ja keittelee kahvit, ottaa vain itselleen herkun ja sanoo minulle, että "mä söin jo sen toisen, tää on mun".
Miksi ap sanoit ostaneesi miehelle jäätelön, jos et ostanut?
Vierailija kirjoitti:
Väärin teit. Lapsikin tietää, ettei toisen herkkuja syödä, joita toinen on vielä säästänyt. Sinulta on jäänyt oppimatta. Mies ei ollut epäreilu, vaan sinä olit. Sinun olisi vähintään pitänyt käydä ostamassa uusi jäätelö miehelle korvaukseksi.
Toisen herkkuja, etkö osaa lukea, Ap sen hyvää hyvyttää osti ja typerä mies jätti syömättä. Se tuutti mikään miehen ostama ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toit miehelle jäätelötuutin, mutta koska hän ei syönyt sitä, niin sinä söit sen ja nyt ihmettelet, miksi mies moisesta tuohtui?
Toimitko muutenkin noin eli sanot miehelle, että tässä sinulle pala suklaata, ole hyvä, mutta sitten nappaatkin suklaan itsellesi ja syöt sen? Mieshän voi ostaa kaksi kaljaa, juoda ne molemmat ja todeta, että joinpa sinunkin kaljasi, kun et halunnut sitä itse juoda.
Jääkaapin pakastelokero ei ole pitkäkestoiseen säilytykseen tarkoitettu.
Ei, jäätelökin muuttuu "paperiseksi", todella naiivi mies, heittäisi mokoman ulisijan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Siis toit miehelle jäätelötuutin, mutta koska hän ei syönyt sitä, niin sinä söit sen ja nyt ihmettelet, miksi mies moisesta tuohtui?
Toimitko muutenkin noin eli sanot miehelle, että tässä sinulle pala suklaata, ole hyvä, mutta sitten nappaatkin suklaan itsellesi ja syöt sen? Mieshän voi ostaa kaksi kaljaa, juoda ne molemmat ja todeta, että joinpa sinunkin kaljasi, kun et halunnut sitä itse juoda.
jäätelö ei säily kovin kauaa pakastimessa hyvänä, tollo
Mies voi siirtää tuon mallin petipuuhiin. Hänelle riittää, että hän saa. Parisuhteessahan ollaan nimenomaan siksi, että voidaan tuplata omat voitot.
Ootte te kyllä vakavaan rikokseen nyt tuomioita täällä jakamassa. Ohhoh 🍦
Ja ihan vakavissanne.
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä kauppaan.
Tiedätte kumpikin, että jotain meni nyt pielee. Se selviää, kun puhutte auki.
Tällaista sattuu. Arjessa.
Niinkuin kirjoitatkin, että saitte nyt toran aikaan pienestä asiasta. Se sai isommat mittasuhteet kuin ansaitsee.
Inhimillistä.Mä puhuisin. Ymmärrän kumpaakin.
Miten niin isommat mittasuhteet kuin ansaitsee. Pitäisikö olla vaan ylikäveltävä tossu ja antaa toisen ahmia omatkin herkut eikä saa sanoa mitään? Ihan normaalia suuttua moisesta, ei siinä ole mitään sen isompia mittasuhteita.
Ap kuuluu tässä mennä kauppaan.
Ymmärtäisin jos lapsi on 5-vuotias poika, mutta aikuinen mies, ei mitään hyväksyntää. Jos ei yhtä tuuttia pysty ostamaan tilalle voi todeta, että on siinä meillä mies, mitähän se mies tekee josta vaimo voisi kiehua yhtä kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä kauppaan.
Niinkuin kirjoitatkin, että saitte nyt toran aikaan pienestä asiasta. Se sai isommat mittasuhteet kuin ansaitsee.
Miten niin isommat mittasuhteet kuin ansaitsee. Pitäisikö olla vaan ylikäveltävä tossu ja antaa toisen ahmia omatkin herkut eikä saa sanoa mitään? Ihan normaalia suuttua moisesta, ei siinä ole mitään sen isompia mittasuhteita.
Ap toi jäätelön, mies ei syönyt 3 viikkoon. Mies hakee tuutin ja pitää suunsa kiinni, se olisi miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin jos lapsi on 5-vuotias poika, mutta aikuinen mies, ei mitään hyväksyntää. Jos ei yhtä tuuttia pysty ostamaan tilalle voi todeta, että on siinä meillä mies, mitähän se mies tekee josta vaimo voisi kiehua yhtä kovaa.
haluatko arvata miten ap olisi reagoinut jos mies olisi ehtinyt jonkun sen herkun sen kourasta napata..olisiko mies kertomassa enää omaa versiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä kauppaan.
Yhdessä tuutissa onkin helvetisti AHMIMISTA, olet yhtä lapsellinen kuin ap:n mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee tuota koko ajan. Hän saattaa ostaa uutuussiideriä ja sanoo, että laitoin sullekin tölkin jääkaappiin. Siellä ei tölkkiä ole, mutta mies sanoo, että hän joi sen jo, mutta se oli jääkaapissa ennen sitä. Tai synttäripäivänäni hän hehkutti, että "ostin meille molemmille leivokset" ja keittelee kahvit, ottaa vain itselleen herkun ja sanoo minulle, että "mä söin jo sen toisen, tää on mun".
Miksi ap sanoit ostaneesi miehelle jäätelön, jos et ostanut?
Kysymys kuuluu, miten ihmeessä olet tuollaisen miehen (mieslapsen) kanssa? Kai olet lapsiakin tehnyt tuon kultakimpaleen kanssa ja mies ahmii lasten vanukkaat ja nappaa tikkarit suusta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt teit kyllä väärin. Sympatiani ovat miehesi puolella.
Joo, minunkin sympatiani ovat miehen puolella. En ymmärrä miksi aapee suuttuu siitä, että mies loukkaantui.
Puhe auttaisi.
Toinen meni toisen yli ja vähättelee sitä. Se on minusta loukkaavaa: Se aapeen halveeraava käytös miehen tunteita kohtaan. Teko nyt itsessään ei ole kovinkaan vakava, mutta tämä onkin tunnetason juttu.
Puhetta aapee, puhetta. Anteeksikin voi pyytää ja kertoa, ettet tajunnut.
Miksi sanoa miehelle, että toin sinulle jäätelön, jos toi se itselleen?
Miksi ap ei kertonut, että ostin kaksi jäätelöä, mutta söin vain toisen ja toinen on pakastimessa. Silloin se on perheessä "vapaata riistaa", mutta miksi parisuhteessa valehdellaan, että toin sinulle jäätelön, vaikka en tuonut.