Miehen kanssa tuli riita yhdestä vaatimattomasta jäätelötuutista
Ostin 2 tuuttia jo hyvä tovi sitten. Ilmoitin miehelleni, että toin sinulle tuutin, on ylälokerossa. Minä söin omani heti. Tuutti oli ylälokerikossa vielä 3 viikkoa tiedottamiseni jälkeen, eikä mies sitä ollut syönyt, nyt hän oli poissa kotoa ja söin sen, nyt hän tänään alkoi kiehumaan, että missä hänen tuutti on, mielestäni hän oli melkoisen epäreilu kun minä ilmoitin, että 3 viikkoa se siellä lojui joten ajattelin ettet pidä siitä ja söin. Kauppa on vielä auki, hae sellainen tuutti mistä pidät, ei puhunut enää mitään. Miehet ovat isoja lapsia !
Kommentit (84)
Olisi hirveää olla suhteessa kummankaan kanssa tästä pariskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Virhe oli alunperin siinä, miten sanoit asian. Itse sanon, että ostin jäätelöä pakkaseen. Näin mies voi syödä tai olla syömättä, mutta ei voi kiukutella, jos itse syön kaikki, koska se oli yleisesti jäätelöä pakkaseen. Ja kyllä, miehet ovat jääneet teini-ikäisten tasolle kiukutteluineen
Minä taas olisin kertonut miehelle että olen syönyt sen hänelle tuomani jäätelön, silloin se ei olisi tullut hänelle yllätyksenä että se onkin kadonnut siinä kohtaa kun hänellä tuli siihen mieliteko.
Inhottaa tuollainen herkkujen ja muun hautoja. Mun mies ostelee kaikkea itselleen. No en syö niitä, mutta kun ovat lojuneet kaapissa niin kauan ettei niitä oikein viitsisi enää syödä niin alkaa sanoa että syö, syö ostin kaikille. Ja ainaku kysyn niin ei syön ne ite. Rahat suoraan roskiin kun ei saa ku vanhentuneet syödä.
En kyllä ymmärrä. Olisi edes mahtipontinen tuutti ollut, niin asia olisi eri.