Miehen kanssa tuli riita yhdestä vaatimattomasta jäätelötuutista
Ostin 2 tuuttia jo hyvä tovi sitten. Ilmoitin miehelleni, että toin sinulle tuutin, on ylälokerossa. Minä söin omani heti. Tuutti oli ylälokerikossa vielä 3 viikkoa tiedottamiseni jälkeen, eikä mies sitä ollut syönyt, nyt hän oli poissa kotoa ja söin sen, nyt hän tänään alkoi kiehumaan, että missä hänen tuutti on, mielestäni hän oli melkoisen epäreilu kun minä ilmoitin, että 3 viikkoa se siellä lojui joten ajattelin ettet pidä siitä ja söin. Kauppa on vielä auki, hae sellainen tuutti mistä pidät, ei puhunut enää mitään. Miehet ovat isoja lapsia !
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan. Miehesi BMI on 22, sinun 37?
TÄSTÄ EI PUHUTA YHTÄÄN! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin jos lapsi on 5-vuotias poika, mutta aikuinen mies, ei mitään hyväksyntää. Jos ei yhtä tuuttia pysty ostamaan tilalle voi todeta, että on siinä meillä mies, mitähän se mies tekee josta vaimo voisi kiehua yhtä kovaa.
haluatko arvata miten ap olisi reagoinut jos mies olisi ehtinyt jonkun sen herkun sen kourasta napata..olisiko mies kertomassa enää omaa versiota?
Luin AP:n jutusta että jäätelö oli pakastelokerossa eikä kenenkään kourassa, kourasta voi lokkikin viedä jäätelön, tuletko ulismaan palstalle ?
Täytyykin muistaa tuo että se on hyväksyttävää ostaa naiselle herkkuja ja syödä ne pois jos nainen ei sitä itse syö silloin kun minä haluan sen syövän ne herkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin teit. Lapsikin tietää, ettei toisen herkkuja syödä, joita toinen on vielä säästänyt. Sinulta on jäänyt oppimatta. Mies ei ollut epäreilu, vaan sinä olit. Sinun olisi vähintään pitänyt käydä ostamassa uusi jäätelö miehelle korvaukseksi.
No höpö höpö, jollei syö heti, niin sitten sen voi ottaa kuka vaan, jonka tekee mieli jäätelöä. Tulisin hulluksi, jos pitäisi jemmata jäätelöitä pakastimessa ja muistella mikä niistä oli kenellekin ostettu.
Tämä oli paras ja oikein versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toit miehelle jäätelötuutin, mutta koska hän ei syönyt sitä, niin sinä söit sen ja nyt ihmettelet, miksi mies moisesta tuohtui?
Toimitko muutenkin noin eli sanot miehelle, että tässä sinulle pala suklaata, ole hyvä, mutta sitten nappaatkin suklaan itsellesi ja syöt sen? Mieshän voi ostaa kaksi kaljaa, juoda ne molemmat ja todeta, että joinpa sinunkin kaljasi, kun et halunnut sitä itse juoda.
jäätelö ei säily kovin kauaa pakastimessa hyvänä, tollo
Eli ap söi pahanmakuisen jäätelön? Olisi kai mieskin sitten voinut sen syödä?
Minä säilytän jäätelöä kauemmin kuin 3 vk. Omapa on asiani, jos siitä vielä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin teit. Lapsikin tietää, ettei toisen herkkuja syödä, joita toinen on vielä säästänyt. Sinulta on jäänyt oppimatta. Mies ei ollut epäreilu, vaan sinä olit. Sinun olisi vähintään pitänyt käydä ostamassa uusi jäätelö miehelle korvaukseksi.
Säästänyt? Miksi sitä säästellään vuositolkulla kuin postimerkkikokoelmaa, jäätelö ehtii muumioitua siinä ajassa. Vai muistiko palaa vasta silloin.
Ai nytkö se oli siellä vuositolkulla? Taidat olla myös mahtava työkaveri, vähättelet (vaatimaton tuutti jne.), vääristelet (mies on epäreilu) ja liioittelet rankasti (oli vuosia pakastimessa).
Takapuoli ylös penkistä ja ostamaan miehelle paketillinen korvaavaa jäätelöä, jos meinaat, että tuo mies sinua kauempaa katselee.
Nämä on just niitä asioita, joista tulee pitkä miinus parisuhteessa ja jäävät kaihertamaan johtaen lopulta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö, jollei syö heti, niin sitten sen voi ottaa kuka vaan, jonka tekee mieli jäätelöä. Tulisin hulluksi, jos pitäisi jemmata jäätelöitä pakastimessa ja muistella mikä niistä oli kenellekin ostettu.
Onpas huono muisti sinulla. Oletko käynyt jo dementiatesteissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästänyt? Miksi sitä säästellään vuositolkulla kuin postimerkkikokoelmaa, jäätelö ehtii muumioitua siinä ajassa. Vai muistiko palaa vasta silloin.
Ai nytkö se oli siellä vuositolkulla? Taidat olla myös mahtava työkaveri, vähättelet (vaatimaton tuutti jne.), vääristelet (mies on epäreilu) ja liioittelet rankasti (oli vuosia pakastimessa).
Takapuoli ylös penkistä ja ostamaan miehelle paketillinen korvaavaa jäätelöä, jos meinaat, että tuo mies sinua kauempaa katselee.
Nämä on just niitä asioita, joista tulee pitkä m
Tuo vuositolkulla kuulostaa ihan sellaiselta jonka kirjoitti reppanamies, jolla ei ole munaa toistaa asia kuten se alunperin olin, kauan tuollaisten kanssa energiaansa tuhlaa, väittävät he, että jäätelö oli pakastimessa 5 vuotta ja sen olisi niin kauan siellä kuulunut olla kunnes mies sen yllättäen löysi. Onneksi olen sinkku.
Törkeetä mennä tuolla tavoin syömään toisten eväitä. Minullakin oli jacky suklaavanukas jääkaapissa odottamassa osana mun aamupalaa. Olipa ikävä ylläri kun jouduin töihin.lähtemään vaan aamukahvin ja ruisleivän voimin ilman vanukasta. Eukko oli sen mennyt syömään 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä kauppaan.
Tiedätte kumpikin, että jotain meni nyt pielee. Se selviää, kun puhutte auki.
Tällaista sattuu. Arjessa.
Niinkuin kirjoitatkin, että saitte nyt toran aikaan pienestä asiasta. Se sai isommat mittasuhteet kuin ansaitsee.
Inhimillistä.Mä puhuisin. Ymmärrän kumpaakin.
Miten niin isommat mittasuhteet kuin ansaitsee. Pitäisikö olla vaan ylikäveltävä tossu ja antaa toisen ahmia omatkin herkut eikä saa sanoa mitään? Ihan normaalia suuttua moisesta, ei siinä ole mitään sen isompia mittasuhteita.
Ap kuuluu tässä mennä kauppaan.
Ap toi jäätelön, mies ei syönyt 3 viikkoon. Mies hakee tuutin ja pitää suunsa kiinni, se olisi miehekästä.
Ei, mies hakee kaksi tuuttia ja sanoo vaimolle, että ostin jäätelön, laitoin sun jätskin pakastimen ylälokeroon. Kun nainen samantien menee katsomaan, ei siellä ole mitään jäätelöä ja nainen ihmettelee että hei, mihin sä sen jätskin laitoit. Mies katsoo ihmeissään, että söin tietenkin, mutta se oli siellä lokerossa sen aikaa, että sain oman tuuttini syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset toimii just noin. Jäätelöt syödään pakastimesta ilman lupaa, samoin viedään kaikki herkut, joten jos meille tulee vieraita, pitää kaikki piilottaa, koska jos tekee mieli herkkuja, niin ne saa syödä heti kun löytää. Vaikka se olisi veljen synttärikakku, joka oli tarkoitus herkutella vasta huomenna. Kuka niitä muistaa, kenelle mitäkin on hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä kauppaan.
Tiedätte kumpikin, että jotain meni nyt pielee. Se selviää, kun puhutte auki.
Tällaista sattuu. Arjessa.
Niinkuin kirjoitatkin, että saitte nyt toran aikaan pienestä asiasta. Se sai isommat mittasuhteet kuin ansaitsee.
Inhimillistä.Mä puhuisin. Ymmärrän kumpaakin.
Miten niin isommat mittasuhteet kuin ansaitsee. Pitäisikö olla vaan ylikäveltävä tossu ja antaa toisen ahmia omatkin herkut eikä saa sanoa mitään? Ihan normaalia suuttua moisesta, ei siinä ole mitään sen isompia mittasuhteita.
Ap kuuluu tässä mennä kauppaan.
Ap toi jäätelön, mies ei syönyt 3 viikkoon. Mies hakee tuutin ja pitää suunsa kiinni, se olisi miehekästä.
Ei, mie
Vaikutat KAASUVALOTTAJALTA, kuten ap:n mieskin on. Jumalauta jos mies nillittää yhdestä tuutista, voi hän nillittää vieläkin pienemmästä, tuo on luonnekysymys eikä mikään sellainen asia, josta aikuinen mies nillittää.
Aikoinaan olin työpaikassa jossa oli melko huono ilmapiiri. Kuitenkin tapana oli että jos on jotain omaa juhlaa, tuodaan töihinkin kakkua, pullaa tms. Kerran kun joku täytti 50v ja toi oikein nätin kermakakun. Oli lämmin kesä, jääkaapissa oli rajoitetusti tilaa, joten suuresta osasta tehtiin selvää. Mutta koska yksi eukko x tiedettiin varsin hankalaksi tapaukseksi, päätettin säästää hänelle jääkaappiin 1 palanen, koska hän oli silloin vapaalla.Varmuuden vuoksi joku vielä soittikin hänelle että "Marjatta" tarjoaa tänään kakkukahvit. Ilman muuta sieltä tuli sitten käsky säilyttää hänellekin . No niin säilytettiinkin mutta eukko x olikin usean päivän vapaalla, kun hän sitten usean päivän päästä palasi töihin, aloitti kauhean rähinän, kun kakku luonnollisesti maistui jo härskiltä. Ei oltu kuulemma puhelimessa infottu että kyse oli KERMAkakusta. Jos hän olisi tiennyt sen, niin hän olisi tullut vapaa-päivältään (työmatkaa suuntaansa jotain 20km) syömään sen. Mullitteli sitten monta päivää kuinka ilkeitä työkavereita hänellä on. Ja ikää oli eukolla reilu 50v, ei 5v. Että onhan näitä.
Kyllä minäkin tuon koko perheelle jäätelöitä, mutta jos ne ei maistu niin kyllä minä ne sieltä pois syön. On useinkin kysytty jäden perään, mutta meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 3vkoa sama asia kun vuodet? Ei meilläkään syödä luvatta toisen herkkua vaikka joku omaansa ei heti söisi.
No ei minun mieheni suutu vaikka sen ainoan oluen joisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli paras ja oikein versio.
No mutta ap myönsi, että oli miehellensä ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toit miehelle jäätelötuutin, mutta koska hän ei syönyt sitä, niin sinä söit sen ja nyt ihmettelet, miksi mies moisesta tuohtui?
Toimitko muutenkin noin eli sanot miehelle, että tässä sinulle pala suklaata, ole hyvä, mutta sitten nappaatkin suklaan itsellesi ja syöt sen? Mieshän voi ostaa kaksi kaljaa, juoda ne molemmat ja todeta, että joinpa sinunkin kaljasi, kun et halunnut sitä itse juoda.
Jääkaapin pakastelokero ei ole pitkäkestoiseen säilytykseen tarkoitettu.
Ei ap mistään jääkaapin pakastelokerosta kirjoittanut. Etkö ymmärrä kaappipakastinta tai jääkaapin alapuolella olevaa pakastinta joissa on lokerot? Ihan kunnon pakastimia.