Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä olet tehnyt ollaksesi seksikäs naisen silmin?

Vierailija
20.07.2025 |

Vai onko seksikkyys käsityksesi mukaan vain naisille kuuluva velvoite? 

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla miehen silmissä seksikäs tai ei.

Mies voi olla naisen silmissä komea tai ei.

Pidät siis seksikkyyttä eräänlaisena mysteerinä, sitä on tai ei ole, sitä ei voi tarkemmin eritellä.

Et ymmärtänyt oikein/järkevästi.

Haluatko tarkentaa?

Ymmärsit väärin viestini, tai väänsit tahallisesti viestini väärin.

Vierailija
62/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytellyt esinahkaa, ja juonut kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis seksikkyyttä eräänlaisena mysteerinä, sitä on tai ei ole, sitä ei voi tarkemmin eritellä.

Haluatko tarkentaa?

Myös sinä olet ymmärtänyt minun viestini väärin, kun kuvittelet minun tahallani vääntelevän viestejä. Huomaatko, että väärinymmärrykset tapahtuvat helposti?

Sähkösanoman tyylinen parin lauseen kommenttisi voidaan ymmärtää monella tavalla etkä halunnut tarkentaa, ok. Itse olen täällä keskustelemassa, en ole mikään selvännäkijä, joka voisi tietää muiden aivoitukset varmuudella oikein, sen vuoksi kyselen tarkennuksia. Toki jokainen päättää itse haluaako tarkentaa vai ei. Ap

Vierailija
64/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina penisjatkeen että uikkareissa edes vähän pullottaa

Vierailija
65/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan karismaan, jonka olut nostaa pintaan.

Karismaan ei voi itse hirveän paljon vaikuttaa, ellei sitä ihan tietoisesti aleta funtsia. 

Tunnen ihmisiä, jotka ovat ehkä melko tietoisestikin brändänneet itsensä. Se lähtee omien yksilöllisten ominaisuuksien terästämisestä ja kasvattaa itseluottamusta toisin kuin vaikkapa naisten miellyttämisen yritys ja myötäily. Siihen nimittäin sisältyy sellainen sudenkuoppa, ettei suurin osa miehistä ole kovin hyvin perillä naisista tai ihmisistä yleensä. Mutta jos brändää itsensä, se ei voi mennä pieleen. Brändäyksellä voi jonkun verran luoda karismaakin. Ap

Kaikki h.orat eivät ole partureita, mutta kaikki parturit ovat h.oria. Eikös vaa ap?

Korjasin jo viestiäni. Voitaisiin

Kyllähän h.orakin voi olla hyvinkin seksikäs.

Vierailija
66/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan karismaan, jonka olut nostaa pintaan.

Karismaan ei voi itse hirveän paljon vaikuttaa, ellei sitä ihan tietoisesti aleta funtsia. 

Tunnen ihmisiä, jotka ovat ehkä melko tietoisestikin brändänneet itsensä. Se lähtee omien yksilöllisten ominaisuuksien terästämisestä ja kasvattaa itseluottamusta toisin kuin vaikkapa naisten miellyttämisen yritys ja myötäily. Siihen nimittäin sisältyy sellainen sudenkuoppa, ettei suurin osa miehistä ole kovin hyvin perillä naisista tai ihmisistä yleensä. Mutta jos brändää itsensä, se ei voi mennä pieleen. Brändäyksellä voi jonkun verran luoda karismaakin. Ap

Kaikki h.orat eivät ole partureita, mutta kaikki parturit ovat h.oria. Eikös vaa ap?

Korjasin jo viestiäni. Voitaisiin

Oli syytäkin. Tuollaiset yleistämiset nimittäin on todella lapsellisten ihmisten kommentteja.

Vierailija
67/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kullini pari kertaa päivässä ja käyn muutenkin pesulla joka päivä. Sheivaan myös, käytännössä aina posliini alakerta, myös persereikä

Vierailija
68/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä asialle ole paljoa tehtävissä. Ap ei vissiin ymmärrä, että naiset pitää erilaisista asioista.

Minä en ainakaan tee mitään muuta, kun huolehdin itsestäni ja kuljen puhtaissa vaatteissa. Koskaan ei ole ollut naisista pulaa. Ehkä mulla sitten on sitä karismaa. Lisäksi en epätoivoisena vonkaa pillua. Annan mehiläisen tulla meden luokse.

Kyllä mä sen ymmärrän, kun omassakin tuttavapiirissä on erilaisia miesmakuja. Joku tuossa edellä väitti, että imartelu tehoaa kaikkiin naisiin, siis kauniiksi kehuminen tms. Ei se kyllä tehoa minuun eikä oikein kehenkään omassa tuttavapiirissä, vaan pitää olla muutakin. Ulkonäköön kohdistuvaa imartelua on lähes jokainen nainen kuullut niin paljon, ettei se hirveästi hätkäytä, vaikka se todella kivaa onkin. Omalla kohdalla tehokkainta on olla perillä samoista asioista kuin itsekin olen ja keskustella niistä henkevästi - 

En pidä miehiä seksikkäinä. En ole homo. Mies voi olla komea, mutta seksikkäästä miehestä puhuu vain mies, joka on homo. Sori tästä.

Miksi mun pitäisi alkaa analysoimaan sitä, miksi naiset pitävät minusta. Mulle riittää se lopputulos. No naiset aika usein tekevätkin tuota ylianalysointia. Mutta yksi asia on mun itsevarmuuteni. Se on aivan varmasti yksi syy. Sitä vaan tai ei ole. Ei ole opeteltava asia. Silti en ole mikään itseriittoinen narsisti. Sellaset on täysiä mulkkuja.

Vierailija
69/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

68. Kiitos tarkennuksesta. Itselleni ei tullut mieleenkään tuo mitä ekassa kappaleessa sanot. 

Keskustelussa on mielenkiintoista se, että samasta asiasta voi olla niin kovin monenlaisia mielipiteitä/ajatuksia, joista osa on hyvin yllättäviä. Ap

Vierailija
70/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

66. Mä olen välillä todella lapsellinen. Toki näitä viestejä voisi lukea tarkemmin ennen kun lähettää, mitä ei tule tehtyä, koska miellän tämän spontaaniksi jutusteluksi. Ap

Vierailija
71/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tarkentaa?

Myös sinä olet ymmärtänyt minun viestini väärin, kun kuvittelet minun tahallani vääntelevän viestejä. 

Wanharouva Tyhjäpää ei ymmärrä edes mitä "tai" konjunktio merkitsee.

Vierailija
72/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tarkentaa?

Myös sinä olet ymmärtänyt minun viestini väärin, kun kuvittelet minun tahallani vääntelevän viestejä. 

Wanharouva Tyhjäpää ei ymmärrä edes mitä "tai" konjunktio merkitsee.

Jaa, se olikin w-ukko jolle iski taas maaninen vaihe.

- eri

Vierailija
73/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies voi hyin seksikäs olla, oma mieheni esim on sitä. Se ei ole ihan synonyymi komealle, vaikea selittää.

Kukkakepit ei ole, mielestäni seksikkäitä, mutta bodaritkaan eivät ole.

Jokaisella oma mielipiteensä.

Vierailija
74/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tarkentaa?

Wanharouva Tyhjäpää ei ymmärrä edes mitä "tai" konjunktio merkit

Itse keskusteluun sulla ei ole mitään annettavaa, mutta kiitos jälleen ketjun nostamisesta. Ap

Vierailija
75/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies voi hyin seksikäs olla, oma mieheni esim on sitä. Se ei ole ihan synonyymi komealle, vaikea selittää.

Kukkakepit ei ole, mielestäni seksikkäitä, mutta bodaritkaan eivät ole.

Jokaisella oma mielipiteensä.

Samaa mieltä siitä, että naisilla on erilaisia mielipiteitä siitä millainen mies on seksikäs. Ehkä siksi kulutustavaroitakin on vaikeampi myydä miehen seksikkyydellä. Sinänsä harmi, koska tuollaiset asiat myös rakentavat seksikkyyttä, seksikkyyden kulttuurihistoriaa. Miehestä ei ole samanlaisia ikonisia kuvia kuin Marilynin nousevat hameenhelmat tms. joiden perusteella voi vaikka fantasioida. Fantasiaa rakennetaan enemmän miehen ominaisuuksien varaan tarinoissa. Ap

Vierailija
76/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ihan pirusti kotitöitä jne., ja teen ne väärällä tavalla tai teen niitä lian vähän tai en osallistu yhteisen kodin töihin riittävästi. Lisäksi huomioin naistani, ja teen senkin väärin, väärin ajoitettuna tai väärillä sanoilla lausuttuna.

Vierailija
77/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen ihan pirusti kotitöitä jne., ja teen ne väärällä tavalla tai teen niitä lian vähän tai en osallistu yhteisen kodin töihin riittävästi. Lisäksi huomioin naistani, ja teen senkin väärin, väärin ajoitettuna tai väärillä sanoilla lausuttuna.

Jospa vaan ajattelet itse niin. Eikä seksikkyys tule kyllä kotitöiden tekemisellä, oikeasti.

Vierailija
78/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä varmasti osaa edes yksinkertaisinta ajatustenlukua, että ymmärtäisit mitä nainen oikeasti tarkoittaa, kun puhuu aivan muuta?

Vierailija
79/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästä aloituksesta huokuu katkeruus ja viha miehiä kohtaan tai ainakin niitä jotka eivät täytä sinun määrittämiäsi ehostuksen olennaisia tunnusmerkkejä. Suosittelen peiliin katsomista, sieltä se todellinen syyllinen löytyy

Täällä feministinä rutiseminen vain täyttää onnettomuuden tunnusmerkit

Vierailija
80/127 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salia koko ikä, hiukset ajan hermolla, samoin vaatetus. Naamavärkille ei voi oikein mitään. Käytöstä voi toki jalostaa, mutta vaikea laji, ettei mene päälleliimatuksi ja falskiksi. Sama varallisuuden ja statuksen esittelyssä. Ne olen jättänyt positiiviseksi yllätykseksi, jos kemiat toimii ilmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi