Mies, mitä olet tehnyt ollaksesi seksikäs naisen silmin?
Vai onko seksikkyys käsityksesi mukaan vain naisille kuuluva velvoite?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Teen ihan pirusti kotitöitä jne., ja teen ne väärällä tavalla tai teen niitä lian vähän tai en osallistu yhteisen kodin töihin riittävästi. Lisäksi huomioin naistani, ja teen senkin väärin, väärin ajoitettuna tai väärillä sanoilla lausuttuna.
Hankala tilanne. Olette ajautuneet jumiin, joten saman toistaminen tuskin auttaa avaamaan solmua.
Monesti, kun seksin puutteesta on puhuttu, niin annetaan juuri tuo neuvo miehelle, että tee enemmän kotitöitä. Silloin naiselle jää aikaa rentoutua jne. Mutta kotitöistä riitely peittää useimmiten ne suhteen oikeat ongelmat, joista ei kuitenkaan osata puhua, vaan pikkuasioista kahnaaminen jatkuu pahimmillaan vuodesta toiseen.
Seksikkyys on varmaan kummankin silmin jo kadonnut, kun menee huonosti. Seksikkyys ilmentää leikillisyyttä ja hyväntuulisuutta, seksikkyys ei viihdy kireässä ilmapiirissä. Siksi sanoisin, että suhteen muut ongelmat ovat jyränneet seksuaalisuuden alleen kuvatussa tilanteessa. Pelkkiä arvailuja ja mieleen tullutta nämä tietenkin, kun vain muutamalla rivillä kuvaat.
Tarvitsisitte ammattiapua sen selvittämiseen mistä kaikesta voisi olla kyse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Salia koko ikä, hiukset ajan hermolla, samoin vaatetus. Naamavärkille ei voi oikein mitään. Käytöstä voi toki jalostaa, mutta vaikea laji, ettei mene päälleliimatuksi ja falskiksi. Sama varallisuuden ja statuksen esittelyssä. Ne olen jättänyt positiiviseksi yllätykseksi, jos kemiat toimii ilmankin.
Siinäpä pätevästi esitetty listaus pähkinänkuoressa, kiitos. Olet selvästikin funtsinut asiaa, arvostan. Ap
- Panostan hieman pukeutumiseen, sellaiseen rentoon, ei liian siistiin, mutta persoonalliseen.
- Yritän olla mukava ja läsnäoleva ihmisille
- Harrastan tarvittaessa hienovaraista flirttiä
- Lopulta tarvittaessa määrätietoinen mutta toisen nautinnon huomioonottava.
En yhtään mitään.
Seksikkyys on kuten karisma. Sitä joko on tai ei ole
Ja itselläni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salia koko ikä, hiukset ajan hermolla, samoin vaatetus. Naamavärkille ei voi oikein mitään. Käytöstä voi toki jalostaa, mutta vaikea laji, ettei mene päälleliimatuksi ja falskiksi. Sama varallisuuden ja statuksen esittelyssä. Ne olen jättänyt positiiviseksi yllätykseksi, jos kemiat toimii ilmankin.
Siinäpä pätevästi esitetty listaus pähkinänkuoressa, kiitos. Olet selvästikin funtsinut asiaa, arvostan. Ap
Eipä yleistetä kuitenkaan. Itseeni ei tuollainen tyyli vetoa. Pidän enemmän naapurinpoika tyylistä tai hiukan boheemista tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yleistetä kuitenkaan. Itseeni ei tuollainen tyyli vetoa. Pidän enemmän naapurinpoika tyylistä tai hiukan boheemista tyylistä.
En tarkoittanut kommentoida sitä vetoaako tuollainen tyyli minuun tai johonkin toiseen naiseen, vaan tarkoitin sitä mitä aloituksessa kyselin eli seksikkyyttä oli funtsittu. Ja kuten aiemmin kirjoitin (samoin muutama mieskin, joukossa myös ko. kommentin kirjoittaja), että tyylin pitää pitää lähteä omasta persoonasta, muuten siitä tulee päälleliimattua ja falskia.
Mutta nuo tyylit ovat mielenkiintoisia. Naapurinpoika, boheemi, rokkari, bodari, sporttinen, pukumies, surffari, räppäri, onhan niitä monenlaisia. Eri naiset pitävät erilaisia tyylejä seksyinä. En tosin osaa sanoa mitään nimeä sille tyylille, jota itse pidän seksikkäänä. Alun perin se kyllä pohjautuu teiniajan erääseen tyyliin, jolla ei silloinkaan ollut tiettyä nimeä. Ap
Vierailija kirjoitti:
- Panostan hieman pukeutumiseen, sellaiseen rentoon, ei liian siistiin, mutta persoonalliseen.
- Yritän olla mukava ja läsnäoleva ihmisille
- Harrastan tarvittaessa hienovaraista flirttiä
- Lopulta tarvittaessa määrätietoinen mutta toisen nautinnon huomioonottava.
Mietitty lista sinullakin. Minkä tyylisesti pukeudut, onko tuo persoonallinen tyyli jotenkin ominta sinua, jonka toivot vetoavan myös niihin naisiin, joista itse olet kiinnostunut? Vai pohjautuuko se vain siihen miltä itsestäsi tuntuu tuossa tyylissä?
Tyylillähän usein koetetaan viestiä johonkin ryhmään kuulumisesta, vaikka oltaisiinkin aikuisia eikä teinejä. "Tavallisella" pukeutumisella sitten taas voi olla tietoisestikin ajateltu pointti sitä kautta, ettei rajaa ketään pois, vaikka useimmiten se kai onkin vain käytännönläheistä eli pukeutumista ei sen enempää mietitä, vaan ostetaan marketista "jotain".
Itselläni on tosi tarkka tyyli, samoin miehelläni. Suurin piirtein osaisin valita vaihtoehdoista sen, mistä mieheni tykkää, mutta luultavasti mieheni on siinä minua etevämpi. Hän mm. muisti millaisessa asussa olin, kun tapasimme ensimmäisen kerran. Itse en sitä muistanut (kun sattumalta kerran aiheesta keskustelimme). Ap
Ap on kyllä jokin vajaalla käyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mun mielestä tässä ketjussa on pitkästä aikaa ollut tälle palstalle oikein järkevääkin keskustelua. Minkä vuoksi juuri tuollainen kommentointi onkin täysin odotettavissa...
Pessyt hampaat ja käynyt suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mun mielestä tässä ketjussa on pitkästä aikaa ollut tälle palstalle oikein järkevääkin keskustelua. Minkä vuoksi juuri tuollainen kommentointi onkin täysin odotettavissa...
Minusta ketjussa ei ole hirveän paljon keskustelua itse aiheesta, mutta yksi tai kaksi tyyppiä nostaa ketjua omilla trolliviesteillään. Muutamia asiallisia vastauksia sentään on tullut.
Trollivastauksista voi päätellä, että miesten seksikkyys naisten silmin ärsyttää trolleja, joku heistä myös poistatti koko ketjun aluksi. Oli yllättävää, että ketju palasi takaisin, sellaiseen en ole täällä koskaan törmännyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän on wanharouva Tyhjäpää. Miesvihaa tirisevä feministi.
Pierahdus: Mies, mitä olet tehnyt ollaksesi seksikäs naisen silmin? Vai onko seksikkyys käsityksesi mukaan vain naisille kuuluva velvoite?"
Mies ei ole seksikäs, kaikki muut tietää sen paitsi wanharouva Tyhjäpää. Miltä näyttäisi mies minihameessa tai paljaspakarauikkareissa?
Seksikyys ei ole velvoite. Kaikki muut tietää sen paitsi wanharouva Tyhjäpää. Seksikkyys on kaunotarten ominaisuus. Ilman seksikkyyttä meitä ei olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Pierahdus: Mies, mitä olet tehnyt ollaksesi seksikäs naisen silmin? Vai onko seksikkyys käsityksesi mukaan vain naisille kuuluva velvoite?"
Mies ei ole seksikäs, kaikki muut tietää sen paitsi wanharouva Tyhjäpää. Miltä näyttäisi mies minihameessa tai paljaspakarauikkareissa?
Seksikyys ei ole velvoite. Kaikki muut tietää sen paitsi wanharouva Tyhjäpää. Seksikkyys on kaunotarten ominaisuus. Ilman seksikkyyttä meitä ei olisi olemassa.
Pierahduksiin vastaaminen ei ole velvoite.
Olen pitänyt itseni varsin hyvässä kunnossa paljolti juuri naisten takia. Varsinkin sinkkuna ollessani huolehdin pyykkilautavatsasta, tiukoista pakaroista ja siististä pukeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla miehen silmissä seksikäs tai ei.
Mies voi olla naisen silmissä komea tai ei.
Kyllä naisetkin katselevat miehiä sillä silmällä, että jotkut ovat sairaan seksikkäitä, ja joiden kanssa haluaisi pelkkää seksiä. Usein nuo miehet ovat myös komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla miehen silmissä seksikäs tai ei.
Mies voi olla naisen silmissä komea tai ei.
Kyllä naisetkin katselevat miehiä sillä silmällä, että jotkut ovat sairaan seksikkäitä, ja joiden kanssa haluaisi pelkkää seksiä. Usein nuo miehet ovat myös komeita.
Se ei ole totta, ei ole lainkaan totta, että kukaan nainen haluaisi seksiä vain pelkästään seksin takia. Joten ei ole totta että naiset katselevat miehiä sillä silmällä. Ei ole totta minkään ikäisten naisten kohdalla. Somepaskaa voi jotkut naiset lurautella, bisnestään kiihottaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko pää niin syvällä omassa takalistossa että luulet seksikkyyden olevan synonyymi sille mistä juuri sinä kiihotut eli seksikkäälle naiselle tässä tapauksessa?
Mies tai nainen voi olla seksikäs ja haluttava. Molempia olen halunnut, molempien kanssa olen seksiä harrastanut ilman mitään muuta suhdetta tai hyötyä kuin se itse seksi ja ehkä ajoittainen yhdessä hengailu.
BiN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pää niin syvällä omassa takalistossa että luulet seksikkyyden olevan synonyymi sille mistä juuri sinä kiihotut eli seksikkäälle naiselle tässä tapauksessa?
Mies tai nainen voi olla seksikäs ja haluttava. Molempia olen halunnut, molempien kanssa olen seksiä harrastanut ilman mitään muuta suhdetta tai hyötyä kuin se itse seksi ja ehkä ajoittainen yhde
Sun mielestä mies voi olla seksikäs. Kerroitkin itse miksi näin.
Heteroiden mielestä ei voi.
En tajunnut tästä tekstistä juuri mitään :) Mutta en ole mikään -isti, en feministikään. Ap