Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä olet tehnyt ollaksesi seksikäs naisen silmin?

Vierailija
20.07.2025 |

Vai onko seksikkyys käsityksesi mukaan vain naisille kuuluva velvoite? 

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan silikonia huuliin ja varpaisiin, se kiihottaa naisia hulluun kiimaan.

Onko se sulle täysin uusi asia, että mieskin voi olla naisen silmin seksikäs? Vai mistä näitä tsoukkeja sikiää? Ap

Vierailija
22/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, nyt ketju palautettiin, hyvä. Koska enpä ainakaan itse ole koskaan nähnyt tästä aiheesta keskustelua palstalla.

Vähän epäilen, että miehillä saattaa olla aivan eri käsitys siitä mitä asioita naiset pitävät seksikkäinä kuin mitä naisten todella asiasta ajattelevat. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta puhutaan pikkarit pois ja naidaan taju kankaalle.

Vierailija
24/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän usein tuo pelkkä puhuminen toimii eli tarkoitan tilannetta, missä miehellä ei ole juuri minkäänlaisia ulkoisia avuja tai muita ulkoiseen olemukseen liittyviä apukeinoja. Hän vain osaa puhua. Se todella toimii.

Eli sosiaaliset taidot, naisen myötäily ja varmaan myös sopivan "uhrin" valikoiminen toimii seksikkyyden piikkiin.

En muuten itsekään ole koskaan tietoisesti ajatellut millaisia asioita pidän miehessä seksikkäänä. Siksikin avasin ketjun. Ap

Vierailija
25/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti mitään. Ehkä hajuvesi valinta tulee kyseltyä naisilta. Karvat ajelen ja urheilen oman hyvinvointini takia. Ei niistäkään tietty haittaa ole ns seksikkyydessä, mutta lähinnä kaunis kulli on naidille vain iloinen yllätys 😃😅

Hyvältä tuoksuva mies vetää puoleensa. 

Vierailija
26/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää kertoa valkoisia valheita. Pääsee pillun päälle helpommin. Kertoo vaan sen, minkä ne haluaa kuulla.

Kehuu mekkoa, vaikka se Marimekon kolttu näyttää ihan teltalta. Kehuu kampausta, vaikka se vanhentaa naista lähes 15 vuotta.. Kehuu sen silmiä, vaikka muilla on ihan samanlaiset. Ja seksin jälkeen pitää muistaa kehua naista kuumaksi pakkaukseksi, vaikka se oli lähes lahnamainen flekmaatikko sängyssä. Saa sitten toisenkin kerran pillua siltä.

Vierailija
27/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksu lompakko.

Vierailija
28/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan karismaan, jonka olut nostaa pintaan.

Karismaan ei voi itse hirveän paljon vaikuttaa, ellei sitä ihan tietoisesti aleta funtsia. 

Tunnen ihmisiä, jotka ovat ehkä melko tietoisestikin brändänneet itsensä. Se lähtee omien yksilöllisten ominaisuuksien terästämisestä ja kasvattaa itseluottamusta toisin kuin vaikkapa naisten miellyttämisen yritys ja myötäily. Siihen nimittäin sisältyy sellainen sudenkuoppa, ettei suurin osa miehistä ole kovin hyvin perillä naisista tai ihmisistä yleensä. Mutta jos brändää itsensä, se ei voi mennä pieleen. Brändäyksellä voi jonkun verran luoda karismaakin. Ap

Vierailija
29/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karismaan ei voi itse hirveän paljon vaikuttaa, ellei sitä ihan tietoisesti aleta funtsia. 

Tunnen ihmisiä, jotka ovat ehkä melko tietoisestikin brändänneet itsensä. Se lähtee omien yksilöllisten ominaisuuksien terästämisestä ja kasvattaa itseluottamusta toisin kuin vaikkapa naisten miellyttämisen yritys ja myötäily. Siihen nimittäin sisältyy sellainen sudenkuoppa, ettei suurin osa miehistä ole kovin hyvin perillä naisista tai ihmisistä yleensä. Mutta jos brändää itsensä, se ei voi mennä pieleen. Brändäyksellä voi jonkun verran luoda karismaakin. Ap

Suurin osa miehistä ole kovin hyvin perillä naisista tai ihmisistä yleensä.

Sinä et ymmärrä kyllä miehistä yhtään mitään. Muutenkin juttusi ovat ihan täyttä sontaa.

Vierailija
30/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitää kertoa valkoisia valheita. Pääsee pillun päälle helpommin. Kertoo vaan sen, minkä ne haluaa kuulla.

Kehuu mekkoa, vaikka se Marimekon kolttu näyttää ihan teltalta. Kehuu kampausta, vaikka se vanhentaa naista lähes 15 vuotta.. Kehuu sen silmiä, vaikka muilla on ihan samanlaiset. Ja seksin jälkeen pitää muistaa kehua naista kuumaksi pakkaukseksi, vaikka se oli lähes lahnamainen flekmaatikko sängyssä. Saa sitten toisenkin kerran pillua siltä.

Imartelu vetoaa kieltämättä joihinkin naisiin. Jos he eivät nimittäin pidä itse itseään seksikkäinä tai haluttavina. Ap

Vierailija
31/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paksu lompakko.

On seksikästä kyllä. Jos se siis on oikeasti paksu eikä sillä rehvastella. Ap

Vierailija
32/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ole kovin hyvin perillä naisista tai ihmisistä yleensä.

Sinä et ymmärrä kyllä miehistä yhtään mitään. Muutenkin juttusi ovat ihan

No joo, oli tuo liioittelua. Olisi pitänyt kirjoittaa: osa miehistä. Mutta valista nyt minua ja meitä muitakin tärkeissä asioissa :) Ap

Vierailija
33/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti mitään. Ehkä hajuvesi valinta tulee kyseltyä naisilta. Karvat ajelen ja urheilen oman hyvinvointini takia. Ei niistäkään tietty haittaa ole ns seksikkyydessä, mutta lähinnä kaunis kulli on naidille vain iloinen yllätys 😃😅

Hyvältä tuoksuva mies vetää puoleensa. 

Samaa mieltä. Ominaistuoksun peittävä voimakas partaveden tuoksu ei sitten taas itselleni ainakaan toimi, kohtuus kaikessa.

Harvoinpa on tullut pohdittua ystävienkään kanssa sitä mikä tekee miehestä seksikkään. Ap

Vierailija
34/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sulle täysin uusi asia, että mieskin voi olla naisen silmin seksikäs? Vai mistä näitä tsoukkeja sikiää? Ap

Onko minun ymmärretävä, että olet erimieltä? Suurin osa naisista kuitenkin tykkää.

Vierailija
35/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko minun ymmärretävä, että olet erimieltä? Suurin osa naisista kuitenkin tykkää.

En tiedä mikä sua vaivaa, mutta pidä kaikin mokomin ketjua ylhäällä. Ap

Vierailija
36/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käsityksen että ap tarkoittanee lähinnä uuden ihmisen silmin nähtävää seksikkyyttä esimerkiksi seuranhakutilanteessa. Vastaanpa kuitenkin eri näkökulmasta, vähän pidemmästä liitosta josta on jo kolme lastakin saatu aikuisiksi ja maailmalle.

Mitään suuria romantikkoja ei olla kumpikaan, joten tällaiset kukka, kynttilä ja lepertelyosaston jutut eivät oikein kuulu meidän repertuaariin. Tärkein tapa pysyä seksikkäänä vuosikymmenien jälkeenkin lienee se, etten ala ääliöksi, vaan muistan aina sen, minkä vuoksi olemme yhdessä ja miksi tässä suhteessa molempien on hyvä ja turvallista olla oma itsensä.

Varsinaiseen seksiin ja seksikkyyteen on tällä iällä kuitenkin kiinnitettävä ihan aktiivisesti huomiota, ettei pääse unohtumaan. Mulla seksikkyys lähtee itsestään huolehtimisesta, terveenä ja kunnossa pysyen. Itsensä pitää tuntea ensin seksikkääksi ja viriiliksi, ennen kuin sen voi antaa näkyä ulospäin. Haluista voi pitää huolta sitten kun kroppa ja pää ovat kondiksessa, ja haluja pitää myös näyttää toiselle. Kerron kun seksi on mielessä ja annan sen näkyä myös - esimerkiksi nukun alasti, joten virittäytyminen kyllä näkyy. Tiedän että rouva haluaa minua katsella, joten annan katseltavaa, ettei asiat hänenkään mielestä katoaisi. Jos vaikuttaa siltä, että hän vaatii lisäherättelyä (joskus voi hormonit tai niiden puute sellaistakin aiheuttaa), niin buustaan vähän sopivan eroottisilla pikkupöksyillä tai vaikka lähettämällä kuvan, joka ei jätä tulkinnanvaraa, ettenkö häntä juuri silloin haluaisi.

Mun mielestä tässä elämänvaiheessa seksikkyys on sen kanavoimista ja näyttämistä, että toista edelleen haluaa niin elämän- kuin seksikumppaninakin. Se ei ole niinkään pintaa, ulkonäköä, vaatekappaleita tai tuoksuja, vaan tulee jostain syvemmältä meidän yhteisen elämän kokemuksista.

M55

Vierailija
37/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta riittää. Itse jätän numerot kysymättä ja nimet unohdan. Ei sorru puutteen iskiessä sudenkuopista pahimpaan eli kerjäämiseen.

Vierailija
38/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Tietyntyyppiset tai jurriset lankeaa tähän ansaan joka kerta. Pikaisesti kämpille ja pikapano. Puheet on puhuttu kehumiset kehuttu. Nussimisen jälkeen vosu ovesta ulos ettei niitä sen juttuja tarvitse enää kuunnella tai niihin vastailla

Vierailija
39/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain käsityksen että ap tarkoittanee lähinnä uuden ihmisen silmin nähtävää seksikkyyttä esimerkiksi seuranhakutilanteessa. Vastaanpa kuitenkin eri näkökulmasta, vähän pidemmästä liitosta josta on jo kolme lastakin saatu aikuisiksi ja maailmalle.

Mitään suuria romantikkoja ei olla kumpikaan, joten tällaiset kukka, kynttilä ja lepertelyosaston jutut eivät oikein kuulu meidän repertuaariin. Tärkein tapa pysyä seksikkäänä vuosikymmenien jälkeenkin lienee se, etten ala ääliöksi, vaan muistan aina sen, minkä vuoksi olemme yhdessä ja miksi tässä suhteessa molempien on hyvä ja turvallista olla oma itsensä.

Varsinaiseen seksiin ja seksikkyyteen on tällä iällä kuitenkin kiinnitettävä ihan aktiivisesti huomiota, ettei pääse unohtumaan. Mulla seksikkyys lähtee itsestään huolehtimisesta, terveenä ja kunnossa pysyen. Itsensä pitää tuntea ensin seksikkääksi ja viriiliksi, ennen kuin sen voi antaa näkyä ulospäin. Haluista v

Olipa ihana ja fiksu kommentti, kiitos. Ap

Vierailija
40/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska ei ole tehtävissä mitään. Tarkoittaa niinpäin että maailmassa ei ole sellaisia taitoja ja voimavaroja joilla minusta saisi millään lailla edes etäisesti seksikästä muistuttavankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi