Ylinopeuksiin tulossa nollatoleranssi
Hieno maa, puututaan taas oikeisiin asioihin. Oikeiden rikosten selvitysprosentti laskee kuin lehmänhäntä mutta pääasia, että päästään sitä veronsa maksavaa perusmattia vähän vielä kepittämään.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Mun auton mittari näyttää noin 2km/h liikaa. Ajan aina mittarin mukaan suurinta sallittua, jos edessä ajava ajaa alle suurimman sallitun niin sitten ajan myös alle suurimman sallitun. Ohitan hyvin harvoin ketään, rekkoja ohitan motarilla tai ohitus kaistalla mutta en muulloin ohita juuri ketään.
Se on sitten voi-voi, nollatoleranssi ei salli edes millimetrin ylitystä. Olet rikollinen.
Niin kauan kun autojen mittareita ei kalibroida on turha höpöttää mistään nollatoleranssista, ne mittarithan näyttää mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hölmöläisten valtakunnassa ei enää mitään muuta osatakaan kuin nollatoleranssia kaikkiin asioihin.
Joo, voinhan minä pikkuisen varastaa kaupasta.
Minäminäminä, ja minähän saan ajaa kuten haluan, minähän osaan ajaa. Niinpä niin, osaanhan minä, mutta entäs ne muut, miksi ne änkeävät maanteille minun, minun, minun haitaksi. Miksi niitä kuolonkolareita sattuu, kuka ei osaa ajaa liikenteessä, jos siellä on muitakin? Ja valitettavasti liikenteessä on muitakin, tämä minä, minä, minä -kuski ei ole siellä yksin kaahailemassa, joku muukin kaahailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdotonta, autojen mittarit eivät ole tarkkoja eikä tietkään ole aina tasaisia. Alamäessä kun vauhti nousee ihan itsestään.
Olet kyllä yksinkertainen ihminen :D
Itse olet, autojen mittarit saa heittää +/- 5%
Väärin. Sallittu mittarivirhe EU-maissa on +0-10%. Alakanttiin jos näyttää vähänkin niin mittari on laiton.
niponipo *tun kukkahattu hanki elämä. Oikeassa olin.
Väärässäpäs. Koita elää sen kanssa, se taitaa olla muutenkin sinulle aika tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun auton mittari näyttää noin 2km/h liikaa. Ajan aina mittarin mukaan suurinta sallittua, jos edessä ajava ajaa alle suurimman sallitun niin sitten ajan myös alle suurimman sallitun. Ohitan hyvin harvoin ketään, rekkoja ohitan motarilla tai ohitus kaistalla mutta en muulloin ohita juuri ketään.
Se on sitten voi-voi, nollatoleranssi ei salli edes millimetrin ylitystä. Olet rikollinen.
En ja ylinopeutta koska jos ajan mittarin mukaan suurinta sallittua nopeutta niin ajan 2kmh/h alle suurimman sallitun nopeuden eli ajan nopeusrajoitusten mukaan. Eiköhän tuo nollatorenssi ole ongelma heille jotka ei aja nopeusrajoitusten mukaan?
Mitä pahaa nopeudessa on? Ei niin yhtään mitään.
Ja jos joku villiboy jää alle niin ei sekään mitään haittaa, päinvastoin, jää enemmän resursseja teille ja meille kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun autojen mittareita ei kalibroida on turha höpöttää mistään nollatoleranssista, ne mittarithan näyttää mitä sattuu.
Noinko sä selitit viimeksi tuomarille oikeudessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa kunhan näyttävät liikaa jos näyttävät väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei enää osaa liikennesääntöjä joten siksk poliisit alkaa puuttumaan enemmän ylinopeuksiin. 30 tai 40 alueella kun ajaa mittarin mukaa suurinta sallittua niin monet kaahaa ohi.
Kannattaisiko puuttua pöljään nopeusrajoitukseen? Noita 30 rajoituksia on teillä, joissa luonnollinen vauhti on 60-70.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poliisi haluaisi kunnon sakkorysän, niin moottoritielle, vaikka kolmostiellä Hyvinkään pitkällä suoralla varmaan kukaan ole ikinä ajanut rajoitusten mukaan. En ole kolmostiellä 30 vuoden säännöllisen ajelun aikana nähnyt ratsiaa kuin kerran.
Juuri näin, ja minkäänlaista ongelmaa näistä ylinopeuksista ei ole tullut. Kolmostiellä voisi olla vaikka 160 km/h rajoitus. Alkaisi olamaan jo taloudellista vaikutustakin liikkuvuuden suhteen.
Olet yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hölmöläisten valtakunnassa ei enää mitään muuta osatakaan kuin nollatoleranssia kaikkiin asioihin.
Joo, voinhan minä pikkuisen varastaa kaupasta.
Pikkuisen saa, alle 1000€ saa lain mukaan varastaa (jos oot köyhä ja värikäs vähemistöhullu).
Ylinopeuksia suurempi ongelma on valtateillä mittarin mukaan ajaminen, eli 80 rajoitusalueella 72-74. Ohituspaikkoja ei ole ainakaan tarpeeksi ja ohituskaista tukitaan ajamalla siinä rajoituksen mukaan, eikä nosteta nopeutta niin että muutkin ehtivät ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ja ylinopeutta koska jos ajan mittarin mukaan suurinta sallittua nopeutta niin ajan 2kmh/h alle suurimman sallitun nopeuden eli ajan nopeusrajoitusten mukaan. Eiköhän tuo nollatorenssi ole ongelma heille jotka ei aja nopeusrajoitusten mukaan?
Taidan repiä nopeusmittarin kokonaan pois, ei voi sitten sakottaa. hahah.
Absurdia touhua. Nuoriso koheltaa skuuteilla päitään halki ennätystahtiin, mutta mitään ei kytät viitsi tälle tehdä. Jokainen kaksikymppinen eläkeläinen maksaa sen pari miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdotonta, autojen mittarit eivät ole tarkkoja eikä tietkään ole aina tasaisia. Alamäessä kun vauhti nousee ihan itsestään.
Jos et osaa ajaa autolla rajoitusten mukaan niin älä aja autolla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei enää osaa liikennesääntöjä joten siksk poliisit alkaa puuttumaan enemmän ylinopeuksiin. 30 tai 40 alueella kun ajaa mittarin mukaa suurinta sallittua niin monet kaahaa ohi.
Kannattaisiko puuttua pöljään nopeusrajoitukseen? Noita 30 rajoituksia on teillä, joissa luonnollinen vauhti on 60-70.
Autoilijan kuuluu noudattaa liikennesääntöjä eli autoilijan täytyy ajaa maksimissaan 30 jos siinä on nopeusrajoitus se. Se on virkamiesten tehtävä puuttua siihen, ei tavallisen autoilijan.
30 rajoituksia on usein koulujen ja tietyömaiden kohdalla, ei niitä ihan suinpäin lätkitä.
3km/h varmuusvähennys tutkan näyttämästä tuskin poistuu ali käytännössä puuttumisraja on alimmillaan 4km/h yli sallitun. Eli ihan toimiva varmasti. Tähän astihan se on ollut jotain 10-25km/h poliisista ja paikast riippuen.
Mitä vtun pelleilyä toi nOlLaToLeRanSsI on olevinaan? Nollatoleranssi tarkottais välitöntä tel oitusta tien poskella judge dredd tyyliin.
Jos te suatanan määlyt kaikki ajaisitte sääntöjen mukaan ja yhtä taitavasti kun esitätte niin liikenne onnettomuudet lakkais olemasta melkein kokonaan.