Ylinopeuksiin tulossa nollatoleranssi
Hieno maa, puututaan taas oikeisiin asioihin. Oikeiden rikosten selvitysprosentti laskee kuin lehmänhäntä mutta pääasia, että päästään sitä veronsa maksavaa perusmattia vähän vielä kepittämään.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Suomi palkkaa 10 000 nopeuden seuraajaa teidenvarsi koppeihin jotta sakkotulot saadaan maksimoitua.
100 000!
Tästäkö ne persut puhuivatkin
Vierailija kirjoitti:
Ilman sääntöjä ei ole yhteiskuntaa, totuus sattuu mutta näin se on. Ei me voida perseillä ihan millä tavalla kuin halutaan, vai kuulostaisiko joku Intian liikenne hyvältä suunnitelmalta ?
Ihminen kuitenkin lähtökohtaisesti hedonistinen irrationaalinen olento ellei ole aktiivisesti tehnyt asioiden eteen jotain, tämä johtaa vain kaaokseen.
Näinpä. Tuntuu älyttömältä, että persut valittaa maamuista ja islamista, mutta samaan aikaan raisqaavat tieliikennelakia minkä ehtivät.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaisten ihannevaltiossa Virossa on ollut jo kauan. Virolaiset kun on niin fiksuja, miksei oteta niistä mallia - no nyt otetaan, olkaa tyytyväisiä!
Virossa on jo nostettu sakkojen määrää, eräs some persoona itki kun sai 1800e sakkoa ylinopeudesta eikä kortti lähtenyt.
Ei tässä muusta ole kysymys kuin perskokkareiden varainhankinnasta valtiolle. Suomi tarvitsee rahaa rikkaiden veronalennuksiin.
Täysin mahdotonta, autojen mittarit eivät ole tarkkoja eikä tietkään ole aina tasaisia. Alamäessä kun vauhti nousee ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdotonta, autojen mittarit eivät ole tarkkoja eikä tietkään ole aina tasaisia. Alamäessä kun vauhti nousee ihan itsestään.
Olet kyllä yksinkertainen ihminen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi palkkaa 10 000 nopeuden seuraajaa teidenvarsi koppeihin jotta sakkotulot saadaan maksimoitua.
100 000!
Tästäkö ne persut puhuivatkin
100000000 murhaaja-raiskaajaa töihin meillä on tilaa meillä on varaa meillä on vastuu mies poika rakasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet, autojen mittarit saa heittää +/- 5%
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitäisi tietää paljonko auton mittari valehtelee. Kaikissa autoissa se ei valehtele yhtään.
Autossa on myös jarrupoljin eli jos alamäessä vauhti nousee yli suurimman sallitun niin jarrua painamalla auton vauhti hidastuu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vauhtia saa alamäessäkin kyllä hidastettua jos haluaa. Mittari on laiton jos näyttää liian vähän nopeutta. Pakko ei ole ajaa tasan suurinta sallittua, voi varalta ajaa vähän allekin.
Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Nutipäille kunnon maksut niskaan!
Täällä ei nutipäämammoilla ole edes ajokorttia kun ei mennyt lääkärintarkastus mt-syistä läpi. Silti kiljutaan rajoituksia ja rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Mittari saa näyttää ainoastaan liikaa, ei koskaan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei enää osaa liikennesääntöjä joten siksk poliisit alkaa puuttumaan enemmän ylinopeuksiin. 30 tai 40 alueella kun ajaa mittarin mukaa suurinta sallittua niin monet kaahaa ohi.
Ihan se ja sama mitä se liikennemerkki näyttää, aina on ylinopeutta ajavia. Nyt vaan kameratolppia kaikkialle 👍
Ei mene montaa vuotta kun saadaan välähtämättömiä keskinopeuskameroita kuten muualla maailmassa käytetään. Sitten loppuu amisurpoilta leikit.
Ja tärkeiltä liikemiehiltä kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Sallittu mittarivirhe EU-maissa on +0-10%. Alakanttiin jos näyttää vähänkin niin mittari on laiton.
Mies ei voi voittaa painovoimaa, lähettäkää sakot alamäkeen universumille, tun örkit!!
Ei ole kenenkään vastuulla että on olemassa painovoimaa.
Nuo rajoitukset ovat toyotakuskeja varten. Premium-autolla ajava osaa valita itse kulloisenkiin tilanteeseen sopivan ajonopeuden.
Mun auton mittari näyttää noin 2km/h liikaa. Ajan aina mittarin mukaan suurinta sallittua, jos edessä ajava ajaa alle suurimman sallitun niin sitten ajan myös alle suurimman sallitun. Ohitan hyvin harvoin ketään, rekkoja ohitan motarilla tai ohitus kaistalla mutta en muulloin ohita juuri ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Sallittu mittarivirhe EU-maissa on +0-10%. Alakanttiin jos näyttää vähänkin niin mittari on laiton.
niponipo *tun kukkahattu hanki elämä. Oikeassa olin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo rajoitukset ovat toyotakuskeja varten. Premium-autolla ajava osaa valita itse kulloisenkiin tilanteeseen sopivan ajonopeuden.
Meinaat siis että toyotakuskit noudattaa liikennesääntöjä ja premium autolla ajavat ei osaa noudattaa liikennesääntöjä 🤦
Ihmisillä on sovelluksia, jotka varoittavat nopeuskameroista, ja he käyttävät vakionopeudensäädintä, jotta heitä ei vahingossa sakoteta. Tämä on vähentänyt valtion tuloja, mitä poliitikkomme eivät voi hyväksyä. Siksi he ottavat käyttöön nollatoleranssin.