Mies haluaa tehdä fyysisesti raskaita hommia pihassa ym ja sitten on v*ttuuntunut kun "joutuu ne tekemään"
Taas tänään. Aamulla lähti ulos että menee kaivamaan nyt pensaille kuopat. Itse en ollut vielä syönyt aamupalaakaan, joten menin vasta myöhemmin ulos. Katsoi vähän sen näköisenä että "ai viitsit sinäkin tulla". Kylmää juotavaa hänelle vein ja pakko oli sanoa että kaivaa seuraavan vähän kauemmas rajasta, niin kypsähti. Vaikka enpä olisi voinut olla sanomattakaan, kuoppien paikat oli aiemmin katsottu ja hän oli kuoppa kuopalta siirtynyt melkein metrin väärään suuntaan.
Tiuski ja kiukutteli, ja minä kun en sitä aiheetta kuuntele niin lähdin tekemään muuta. Ärsyttää niin paljon tuo että minulle kiukuttelee turhasta.
En itse pysty tekemään mitään kaivuuhommia tai muutakaan raskaampaa ja olen ehdottanut että pyydetään naapuri pikkukaivurilla tekemään kuopat. Ei käynyt. Olin sanonut ettei nyt helteellä tarvitse noin raskasta hommaa alkaa tehdä. Ei käynyt. Ja nyt sitten kiukuttelee. Onko muilla tällaisia?
Kommentit (12)
Räjähtäisin miehelle ihan kunnolla ja sen jälkeen nostaisin kissan pöydälle että mistä nyt kiikastaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko 60-70 -vuotiaita?
Meinaat ettei nuoremmat kiukuttele?
Mulla oli joskus poikakaveri, joka kans alkoi kyrsiintymään aina kun otti itse itselleen jotain tekemistä. Keksin itse muuta hommaa ja pysyttelin muualla. Siinäpähän kiukuttelee itsekseen. Usein sen tosin oli pakko kysyä apua jossain vaiheessa:D
Hiton jääräpäät.
Kuin meillä. Tosin ei näin helteellä eväänsä liikuttele sitten yhtään. Onneksi, kun tuota ikää on tuo + -70. Mutta muulloin mitä tekeekin ja kun tietysti vähän liioitellun isosti kehun tekemisiään niin vastaa että eihän hän mitään tehnyt, on niin raukka parkaa silloin että. En voi sanoa että teetkö,tai tekisikö tuon vaan pitää sanoa että toi homma pitäs varmaan joskus tehdä. Ym. Puhun siis miehestäni, joka yleensä on ihan kiva, mutta ei yhtään kevityskelpoinen. Parempi kun tekee itse niin tulee mitä tulee mutta tehty on ainakin.
Onneksi minä ja mies asutaan rivitalossa pienellä pihalla. Ei ole tuollaista uhriutumista 🤮
Joskus ne hommat on vaan pakko tehdä mutta se ei tarkoita että niitä HALUAA tehdä kun vaihtoehto on maksaa jollekin ulkopuoliselle että se tekee ne kun ei niitä nainen kumminkaan tee
Vierailija kirjoitti:
Räjähtäisin miehelle ihan kunnolla ja sen jälkeen nostaisin kissan pöydälle että mistä nyt kiikastaa.
Eli ei mitäön normaalista poikkeavaa. En nyt jaksa uskoa että sinä olisit juuri se maailman historian ensimmäinen nainen joka ei räjähtele miehelle joska saatanan pikkuasiasta
Tuo että sanot kuinka mies haluaa tehdä raskaita hommia on ihan sama asia kun miehet puhuisitte että nainen haluaa tiskata ja siivota
Vierailija kirjoitti:
Tuo että sanot kuinka mies haluaa tehdä raskaita hommia on ihan sama asia kun miehet puhuisitte että nainen haluaa tiskata ja siivota
Kyllä te miehet sitten tyhmiä olette jos sanotte haluavanne tehdä asian X, vaikka ette ollenkaan halua???
Vierailija kirjoitti:
Etkö lukenut aloitusta? Puoliso ei nimenomaan halunnut miehen kaivavan kuoppia, vaan olisi halunnut pyytää naapurin apuun. Ihan on omaa tyhmyyttä, jos alkaa tekemään jotain tarpeetonta vasten tahtoaan.
Lisäksi. Ei ole tapaa kysyä asioita häneltä ettei kiukustu vielä enemmän. Siis esimerkiksi että aikooko vielä kaivaa tänään, vai lopettaako tähän kohtaan. Tai että miten kauan aikoo vielä jatkaa. Tai että meinaatko vielä jatkaa. Kaikkeen vastauksena vittuuntuneella ilmeellä tuijottaa mua, että eikö tämäkään riitä?? Kaiken ottaa kritisointina, ei sellaisena normaalina kysymyksenä jona sen kysyn. Kyllä taas väsyttää tämä. Ap