Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset, joiden mies on teitä paremman näköinen löysitte miehenne?

Vierailija
19.07.2025 |

En ole miehille täysin huomaamaton. Minua lähestyy kyllä miehet, joista en ole ollenkaan kiinnostunut. He ovat ihan asiallisia ja tavallisia, eivät vain ulkoisesti kiinnosta itseäni. Enimmäkseen jopa ajattelen olevani liian ruma itseäni kiinnostaville miehille, enkä osoita koskaan olevani kiinnostunut heistä. Kuitenkin tasaisin väliajoin aina kun poistun kotoani näen pariskuntia, joissa mies on mielestäni hot, mutta nainen ei. Sitten aina herää ajatus, että en minä kuitenkaan (omasta mielestäni) ole yhtä epäviehättävä kuin tuo nainen, joten kai minullakin saattaisi olla mahdollisuus löytää hyvännäköinen mies. Olen kaksi kertaa elämässäni yrittänyt lähestyä mies, josta olin kiinnostunut, mutta sain pakit.

Deittisovelluksia en ole kokeillut, koska ajattelen, että hyvännäköiset miehet tajuavat viimeistään siellä hyvinkin nopeasti, kuinka todella ovatkin hyvännäköisiä, ja sen jälkeen heistä ei ole suhteeseen ainakaan minun kanssani.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
122/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on komea mies, mutta mä olen kyllä aina itsekin ollut tosi kaunis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on komea mies, mutta mä olen kyllä aina itsekin ollut tosi kaunis. 

Ok miksi kommentoit? Ihan nollakommentti.

Vierailija
124/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Miten liittyy aiheeseen?

Vierailija
125/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin niitä pariskuntia, joissa mies on hyvännäköinen, mutta nainen ei:

Yleensä noissa on kyse siitä, että molemmat osapuolet ovat kyllä olleet samalla ulkonäkötasolla silloin kun he ovat alunperin tavanneet, mutta syystä tai toisesta naisen ulkonäkö on sitten dropannut ajan kuluessa, mutta miehen ei. 

Ei, kyllä mä olin ihan oikeasti ruma ja lihavimmillani silloin kun mies minusta kiinnostui. Olin jo luovuttanut ja se näkyi myös ulkonäöstäni, en jaksanut enää edes yrittää olla nätti.

Vierailija
126/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen on paremman näköinen mies?

Esim. Luke Eisner verrattuna kumppaniinsa Kirby Johnsoniin.

Katsoin kuvat, ei minusta tuo mies ole hääppöinen. 

Ei minustakaan, mutta selvästi hän on kuitenkin tuota naista paremman näköinen.

Minusta tuo nainen oli eteerisen kaunis.

Vittutta oon pihalla, en edes tiedä mitä eteerinen tarkoittaa 😂

Vierailija
127/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalstalla komea mies laittoi kuvansa ja aloin vonkaamaan. Yllättäen tuli mun luo kun tarpeeksi vonkasin ja siitä se sitten lähti.

Mä oon perusnätti harmaavarpunen, mies menisi helposti katalogimallista.

🤭

Vierailija
128/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalstalla komea mies laittoi kuvansa ja aloin vonkaamaan. Yllättäen tuli mun luo kun tarpeeksi vonkasin ja siitä se sitten lähti.

🤭

Jee! Onnea! Löysin nykyisen mieheni, kun olin vielä kaunis.

Vierailija
129/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä alentunu ketään vonkaamaan 😂

Vierailija
130/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kumpikin yhtä rumia, mutta toistemme silmissä kauniita. 

Vierailija
131/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni löysi minut viihteeltä. Hän oli nähnyt mun jossakin muualla aikaisemmin ja tuli sitten jutulle. Ja olen ruma tavis, mies on komea.😄

Vierailija
132/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka löytyi discosta kauan sitten. Toisen bongasin töistä.Kolmannen deittiäpistä.

Vierailija
133/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun jumppasalista, yhteisen liikuntaharrastuksen parista 30 vuotta sitten. Minulla pyöri lapsia mukanani ja hän oli vasta aikuistunut. Nykyisin meillä pyörii yhteisiä lastenlapsia.

Vierailija
134/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran ulkomaalainen tapailumies, joka näytti komealta kuin filmitähti. Siis uskomattoman upea. Minulla oli niin huono itsetunto, etten pystynyt olemaan hänen kanssaan pitkään. Pelkäsin koko ajan, että hän löytää kauniimman, koulutetumman ja rikkaamman, vaikka tykkäsin hänestä. If you love somebody let them go oli mottoni. Eikä hän esim. halunnut koskaan näyttäytyä minun kanssani missään ihmisten ilmoilla, vaikka kahvilassa tai ravintolassa. Toisaalta ihan ymmärrettävää. 

Sari-Maria?

Vierailija
135/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kokomusta: tapasin vaimon kanssa vanhan tutun miehensä kanssa. Kieltämättä  mies oli komeapi kuin vaimo kaunis. En itse asiaa ollut niinkään miettinyt mutta vaimoke totesi "siis onx toi jannu tonkaan naimisissa???" kysyin "kuin niin" "no kun sehän on aika komee"  :D

sitten.

Olin itse kollegan kanssa illalla syömässä (työmatka). siis naiskollega. olen itse aika tavis mies mutta äärimmäisen mukava kollgegani on ns. iso tyttö ja jos raato rehellisiä ollaan niin naamikin leviää kun on kokoa. äärimmäisen hyvä tyyppi anyway. sain YLLÄTTÄVÄN paljon katseita ja hymyjä ravintolan naisilta tarjoiljiaa myöden verrattuna siihen että olen yksin liikenteessä.

go figure.

Vierailija
136/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin niitä pariskuntia, joissa mies on hyvännäköinen, mutta nainen ei:

Yleensä noissa on kyse siitä, että molemmat osapuolet ovat kyllä olleet samalla ulkonäkötasolla silloin kun he ovat alunperin tavanneet, mutta syystä tai toisesta naisen ulkonäkö on sitten dropannut ajan kuluessa, mutta miehen ei. 

Useimmiten tapahtuu toisin päin. Naiset pitävät huolta ulkonäöstään enemmän kuin miehet.

Vierailija
137/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirapuistosta löysin omani.Oli siellä kultsunsa kanssa ja minä sekaroituseni kanssa ja koirat leikki keskenään joten jutusteltiin siinä samalla ja sitten ystävystyttiin, tavattiin usein uudestaan ja lopulta alettiin suhteeseen.

Alkoivatko koiratkin suhteeseen?

Vierailija
138/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten liittyy aiheeseen?

Hyvännäköinen mies.

Vierailija
139/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi nyt järkyttää, mutta useinkaan ihmiset eivät seurustele ulkonäön  takia. 

Ehkä eivät seurustele, mutta monilla on tiettyjä kriteerejä mistä ei voi tinkiä. Minulle ne ovat:

- Naisella pitää olla seksikäs ja muhkea pylly

- Naisessa ei saa olla paljoa luomeja

- Ei tatuointeja

- Nenä ei saa olla iso

- Ruskeat silmät, no-no

- Hampaat pitää olla hyvät

- Jos nainen on yli 45, niin ei pitkää tukkaa

- Hymyillessä eivät saa ikenet näkyä

- Ei saa olla liian lihava tai laiha

Rakkaani putoaisi noilla kriteereillä pois ainakin viidessä kohdassa. Hän on mielestäni maailman kaunein ja ihanin omana itsenään. Ei minua haittaa, vaikka ei sinulle kelpaisikaan. Tietäisitpä vain mistä jäät paitsi.

Vierailija
140/142 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kautta ajauduttiin samoihin porukoihin. En mä ikinä edes ajatellut, että siinäpä voisi olla mulle seuraava seurustelukumppani.

Hän oii Mr Finland kisailijoita ja en todellakaan halunnut olla sellaisen kanssa enempää tekemisissä. Eli pidin tyyppiä aivan järjettömän pinnallisena ja itteensä täynnä olevana. Melkoinen stereotypia sekin.

Itsekään en nyt rumimmista päästä, mutten kaunotarkaan. Pikku pullukka, teletappi, pikkasen aknea.. perusduunari lisäksi, markettivaatteissa. Hyvä jos meikkasin.

Hän jäi kisassaa toiseksi ja teki sitten jonkun verran mallintöitä. Tässä vaiheessa ei ollut vielä mitään romanttista mun puolelta ainakaan. Hän oli usein kuskina, kun ei alkoa juurikaan käyttänyt (mä luulin, että ulkonäön takia, mutta hänelle ei maistunut) Yleensä vei kaikki muut ensin ja mut aina vikana. Kaverit alkoi siitä huomauttelemaan.

Siinähän sitä körötellessä tutustuttiin. Kävin hänen musavaihtoehtojaan läpi ja nehän natsas. Ei se ollutkaan bilehilemusaa, vaan Metallicaa, Anthraxia jne. Muutenkin juteltiin maailmasta ja tulevaisuudesta, niin paljon oli yhtymäkohtia. Sitten vielä kirja- ja leffamaku kohtasi täydellisesti. Independence Day oli tulossa leffaan ja sitähän piti päästä kattomaan. Se oli aikansa scifi juttu.

Käytiin se kattomassa ja silloin tajusin, että jaa me ollaan treffeillä (hän oli ostanut liput etukäteen ja tarjos popparit jne).  Siitä se kuitenkin viimeistään lähti..

28 vuotta nyt tulee yhdessä. 2 lasta. Hyvin on elämä kohdellut ja rakkautta on piisannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan