Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringibikinit uimarannalla (tai uimahallissa)

Vierailija
19.07.2025 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011366672.html

Jokainen pukeutukoon kuten tuntee hyväksi. Yleisellä uimarannalla ei saa alasti kuitenkaan olla, koska nudistirannat ovat erikseen.

Minun rehellinen mielipiteeni? En tuntisi oloani hyväksi yleisellä paikalla stringeissä. Koska en hakua antaa kehostani ja seksuaalisuudestani kellekään satunnaiselle paikalla olevalle heteromiehelle yhtään enempää mitä jo tavallisista bikineistä tai uimapuvusta saa. Koska jos menen rannalle, menen viettämään mukavaa aikaa ja rentoutumaan, en herättämään seksuaalisia tunteita satunnaisissa paikalla olevissa heteromiehissä.

Suurin osa naisista tietää sen tunteen, kun on saanut ei-toivottua seksuaalista huomiota - se limainen, "violated" tunne. En halua kokea sitä, jos olen vain viattomasti uimassa tai rannalla aikaa viettämässä.

En halua tuomita tai halveksua stringibikineitä käyttäviä- kunhan vaan ilmaisen oman näkökantani. 

Kommentit (435)

Vierailija
1/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: eli itse näen asian niin, että miksi varta vasten käyttää stringibikineitä kun tavallisiakin alaosia on. 

Vierailija
2/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne pirun seksikkäät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vosut tykkää näyttää perskannikoitaan uimarannoilla. 

Vierailija
4/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? 

Itse en näe että mikään vaatekappale tekisi kenestäkään erityisen seksikästä. Ja juuri tuo - jos itse menen rannalle, niin menen sinne viettämään kivaa iltaa - en herättämään satunnaisissa, minulle tuntemattomissa miehissä seksihaluja.

Vierailija
5/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset haluavat vilautella ja sallittakoon se heille. Olin hiljattain ulkomailla ja eräässä turistikohteessa kuljimme jonossa korkeita portaita ylöspäin. Nostin katsetta niin huomasin että hieman ylempänä heilui nuoren naiset takapuoli erittäin lyhyeen mekkoon verhoutuneena. Hänellä ei näyttänyt olevan edes stringejä alla. En usko etteikö hän tiennyt mitä teki. Oli niin itsevarman oloinen. 

Vierailija
6/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän ne näyttää. Voisiko naiset antaa toisten naisten jo vuonna 2025 pukeutua uimarannalle kuten haluaa?

M44

Vierailija
7/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo perse paljaana meno noloa ja naiset säälittävää huomionhakuisuudessaan. 

Vierailija
8/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan telineestä missä ne ovat, seksikkäät vai naurettavat.

Vierailija
9/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän siinä mitään, jos se  pylly on kiinteä, mutta kun siellä näkee sellaisia mammuttiperseitä, että voi kamala sentään.  

Vierailija
10/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset haluavat vilautella ja sallittakoon se heille. Olin hiljattain ulkomailla ja eräässä turistikohteessa kuljimme jonossa korkeita portaita ylöspäin. Nostin katsetta niin huomasin että hieman ylempänä heilui nuoren naiset takapuoli erittäin lyhyeen mekkoon verhoutuneena. Hänellä ei näyttänyt olevan edes stringejä alla. En usko etteikö hän tiennyt mitä teki. Oli niin itsevarman oloinen. 

Jos niin niin myöntäisivät sen sitten suoraan :P

Vierailija
11/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältähän ne näyttää. Voisiko naiset antaa toisten naisten jo vuonna 2025 pukeutua uimarannalle kuten haluaa?

M44

Niin, tiedän että jos olisin stringiperseellä rannalla niin juuri sinä esim varmasti katsoisit pakaroitani ja ajattelisit noin :)

Vierailija
12/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoot vaikka alasti aurinkoa YKSITYISESTI, mutta rannalle pitäisi laittaa edes jotain peittoon. Eivät ihmiset halua katsella paljaita perseitä vasten tahtoaan.

Vierailija
13/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Eikä valiteta naisista jotka pukeutuvat peittävästi.

Vierailija
14/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkyys on nyt ymmärretty väärin - ei paljaan pinnan maksimointi ole seksikästä vaan lähinnä sivistymätöntä ja surullista katsottavaa. Seksikästä on sopiva ja kantajalleen istuva pukeutuminen ilman paljastelua.

Vierailija
15/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän siinä mitään, jos se  pylly on kiinteä, mutta kun siellä näkee sellaisia mammuttiperseitä, että voi kamala sentään.  

Mammuttiperseetkin näyttää hyvältä stringeissä :)

M46

Vierailija
16/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyyttä on verhoaminen, ei itsensäpaljastelu niin että muut joutuvat kärsimään. Pitäisikö soittaa poliisit paikalle kun seuraavaksi joku paljastelee itseään? Niin oksettavan näköistä ja onhan se seksuaalista häirintää.

Vierailija
17/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, alasti kulkeminen ei ole seksikästä. Itse ajattelen vain että tuollaiset naiset ovat halpoja, ja antavat jokaiselle kysyjälle. Irstailu ja paljas pinta eivät myöskään ole mitään voimaantumista.

Vierailija
18/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? 

Itse en näe että mikään vaatekappale tekisi kenestäkään erityisen seksikästä. Ja juuri tuo - jos itse menen rannalle, niin menen sinne viettämään kivaa iltaa - en herättämään satunnaisissa, minulle tuntemattomissa miehissä seksihaluja.

You do you. Eteenpäin.

Vierailija
19/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, alasti kulkeminen ei ole seksikästä. Itse ajattelen vain että tuollaiset naiset ovat halpoja, ja antavat jokaiselle kysyjälle. Irstailu ja paljas pinta eivät myöskään ole mitään voimaantumista.

Hanki mielenterveydellistä apua.

Vierailija
20/435 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niin niin myöntäisivät sen sitten suoraan :P

Miksi kenenkään pitäis selitellä sulle pukeutumisiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi