Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplayn keikan "pusukameran" paljastamat petturit. Miten eivät tajunneet, että on iso riski jäädä kiinni?

Vierailija
18.07.2025 |

Nyt se äijä syyttää kaikkia muita kuin itseään. Tyhmä Tyhmä Tyhmä.

Kommentit (366)

Vierailija
201/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, niin ihanko oikeasti pariskunnat sitten alkavat suudella joutuessaan tuollaiseen kuvaan? Itse ainakaan en tekisi niin. Ei minulla suutelemisen tarkoitus ole toimia viihteenä muille ja kuvitusrekvisiittana toisten showssa, vaan se on minun ja kumppanini henkilökohtainen, intiimi hetki. Ei se haittaa, jos julkisella paikalla suudellessa muut näkevät, mutta en ikinä alkaisi suudella vain siksi, että ne muut odottavat sitä minulta. Eikä suutelemisen tarkoitus ole toimia esityksenä muille. Enkä todellakaan halua, että aloite suutelemiseen tulee joltain ulkopuoliselta taholta. Ärsyttävää.

Vierailija
202/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, ettei tää olis lavastettu juttu. Jonkunlainen mainoskikka, ei noin pienestä asiasta muuten tehtäis maailmanlajuista. 

Kuka haluaa mainoskikan varjolla pilata puolisoidensa ja lastensa elämät ja asettaa koko oman maineensa naurunalaiseksi? Ja itse asiahan ei ole pieni. Tunnettu firma jossa johtajalla on suhde alaisensa kanssa. 

Mua hävettäis eniten se et kaikki tietäis et on ollu Coldplayn keikalla.

Ja mua hävettää että sä olet nolaamassa itseäsi nyt täällä. Oispa täälläkin jumbotron niin saataisiin tämä sinunkin häpeäsi viralliseksi.

Coldplay on huonoa musiikkia, sen voitt

Ei se sen säälittävämpää voi olla ku jauhaa jostain amerikkalaisen yksityisyyden henkilön ihmissuhteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuuntelee noin huonoa musiikkia ku Coldplay ansaitseeki jäädä kiikkiin

Hah, pitihän sun kuiten osallistua tähän ketjuu, otsikossakin on nimi, et ohittanut!

Siis seliseli :D Tunnusta pois, tykkäät kuitenkin ähähähh!

Oon kuullu niiden yhen biisin mtv:llä joskus 2005, oisko speed of sound. Sit ihmettelin ku ne soitti Helsingissäki joku 7 keikkaa putkeen et miks joku heteromies käy tommosella keikalla kuuntelemassa tommosta pikkutyttöjen musiikkia.

Seliseli, vuoden ja nimenkin muistat kappas kappas, en mä vaan muista esim Antti Tuiskun kappaleita tai U2 kappaöeita mitä

näitä onkaan, tunnusta vaan suosiolla tykkäät kuitenkin!

Vierailija
204/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne nolostuivat? Ihan tusinanaamoja, kukaan ei olisi muistanut ketä ne oli. Tuskin heidän puolisot siellä yleisössä oli.

Voiko olla varma, että joku tuttu osuisi samaan konserttiin.  Vaikka vaimon kavereita tai sukulaisia.

Ainakin Suomessa Goldplayn konserteissa tuntui olleen paikalla ihan kaikki.

Coldplay esiintyi Suomessa ensimmäistä kertaa ja jotenkin tuosta konsertista tuli muoti-ilmiö johon ihmiset halusivat mennä vaikka itse Coldplay ei kiinnostaisikaan. Kertoo taas suomalaisten metsäläisyydestä, mennään ihan sekaisin kun joku ulkomaalainen yhtye tulee Suomeen. 

Vierailija
205/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvan nainenhan tietenkin oli täysin viaton.

Lähes uhri.

Vierailija
206/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvan nainenhan tietenkin oli täysin viaton.

Lähes uhri.

Kukaan ole niin väittänyt. 

Vierailija
207/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, ettei tää olis lavastettu juttu. Jonkunlainen mainoskikka, ei noin pienestä asiasta muuten tehtäis maailmanlajuista. 

Kuka haluaa mainoskikan varjolla pilata puolisoidensa ja lastensa elämät ja asettaa koko oman maineensa naurunalaiseksi? Ja itse asiahan ei ole pieni. Tunnettu firma jossa johtajalla on suhde alaisensa kanssa. 

No kuule, köyppä ihan iltalehdestä vaikka katsomassa: 

"Uusi käänne Coldplayn keikalla paljastuneessa pettämiskohussa

Astronomer-teknologiayrityksen toimitusjohtaja Andy Byron on laitettu työtehtävistään sivuun kohun jälkeen."

Että semmonen mainoskikka sulla!

Mitä sä selität? Minä en ole kirjoittanut mistään mainoskikoista vaan vastannut kirjoittajalle joka väittää että koko kyseinen uutinen on lavastus ja että kaikki osallisina olevat henkilöt olisivat näyttelijöitä. Opettele sisäistämään lukemasi. Ja ei, ei tarvitse lukea iltalehdestä kun koko uutispommi on ollut luettavissa jo heti keikan jälkeen muilta kanavilta. 

Vierailija
208/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, että olisipa kiusallista jos kävisi noin. Nythän kävi.

Ei vaan käy, kun seurustelet kerrallaan vain yhden ihmisen kanssa. Simple as that.

Vierailija
209/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis uskon, että kyseessä on näyttelijät. Ei ole mitään petettyä puolisoa eikä laosia, vaan tilanne on etukäteen suunniteltu ja näytelty. 

Kunnon pinkit lasit silmillä!

Mitäs tästä, näyteltyä tämäkin?

ILTALEHTI niillähän onkin hyvät avustajat joopajoo  "Uusi käänne Coldplayn keikalla paljastuneessa pettämiskohussa

Astronomer-teknolo

Yritys ei tykännytkään pomonsa pettämisestä. 😆

USAssa ollaan aika tarkkoja tämän asian kanssa, tää "älä tee huorin" otetaan monessa paikkaa kirjaimellisesti. Uskonnollisia piirejä on paljon ja niitä ei haluta ärsyttää, jotta kauppa kävisi, koska kaupankäynti on se, mikä siinä maassa on tärkeintä. Kaupankäynti suurella volyymillä. 

Vierailija
210/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, niin ihanko oikeasti pariskunnat sitten alkavat suudella joutuessaan tuollaiseen kuvaan? Itse ainakaan en tekisi niin. Ei minulla suutelemisen tarkoitus ole toimia viihteenä muille ja kuvitusrekvisiittana toisten showssa, vaan se on minun ja kumppanini henkilökohtainen, intiimi hetki. Ei se haittaa, jos julkisella paikalla suudellessa muut näkevät, mutta en ikinä alkaisi suudella vain siksi, että ne muut odottavat sitä minulta. Eikä suutelemisen tarkoitus ole toimia esityksenä muille. Enkä todellakaan halua, että aloite suutelemiseen tulee joltain ulkopuoliselta taholta. Ärsyttävää.

Jokainen toimii miten toimii, ei me sinun moraalisaarnaa tähän tarvita. Ole sinä pussaamatta mutta salli jos joku toinen haluaa niin tehdä.

Vierailija
211/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa jos alkaa elää valheessa ja petoksessa. Ehkä oppivat? Mitähän mieltä miehen vaimo on miehen side chickistä.

Taisi laittaa avioeron vireille.

Jos ei ole avioehtoa, niin saa ceo-rahaa niin maan prkeleesti. Eikä ole ikivanha kusipiä enää vaivoinaan. Todellinen voittaja.

Vierailija
212/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa tapahtui?

Boston USA, miehen nimi vuosi heti internettiin ja tuo nainen on hänen firmansa HR-päällikkö

Miehellä on ollut varmaan paljon "työhommia".

Työmatkoja, maratonkokouksia, ylitöitä, asiakkaiden kestitsimisiä ja mitä näitä nyt onkaan.

Vierailija
213/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen toimari...

Vierailija
214/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettäis eniten se et kaikki tietäis et on ollu Coldplayn keikalla.

Ja mua hävettää että sä olet nolaamassa itseäsi nyt täällä. Oispa täälläkin jumbotron niin saataisiin tämä sinunkin häpeäsi viralliseksi.

Paitsi, ettei kyseessä ollut yksityinen henkilö vaan tunnetun firman keulakuva.

Vierailija
215/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne nolostuivat? Ihan tusinanaamoja, kukaan ei olisi muistanut ketä ne oli. Tuskin heidän puolisot siellä yleisössä oli.

Voiko olla varma, että joku tuttu osuisi samaan konserttiin.  Vaikka vaimon kavereita tai sukulaisia.

Ainakin Suomessa Goldplayn konserteissa tuntui olleen paikalla ihan kaikki.

Coldplay esiintyi Suomessa ensimmäistä kertaa ja jotenkin tuosta konsertista tuli muoti-ilmiö johon ihmiset halusivat mennä vaikka itse Coldplay ei kiinnostaisikaan. Kertoo taas suomalaisten metsäläisyydestä, mennään ihan sekaisin kun joku ulkomaalainen yhtye tulee Suomeen. 

Ja tämä kutittaa sinun pyllyä, koska?

Vierailija
216/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noilla kiinnijääneillähän oli ihan naimanaamat. Ihan toistensa näköiset. Rakastuivat siis itseensä. Niin Match made in Heaven, ettei siinä ole puolisoilla mitään varaa sanoa tai tehdä mitään. Tuo oli väistämätöntä.

Vierailija
217/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on varmaan ollut tuhansia, ellei jopa kymmeniä tuhansia, kuuntelijoita, joten joutuminen "pusukameraan" on hyvin epätodennäköistä. Nyt se hyvin pieni todenäköisyys sattui kohdalle.

Mutta kuten joku jo sanoi, jos olisivat olleet muina miehinä niin ketään ei olisi kiinnostanut, mutta kun äkkiä hyppäsivät irti toisistaan niin nousi epäilykset salasuhteesta, ja kun nettiin pääsee näin mehukas video niin henkilöllisyydet on pian selvitetty.

Pusukameraahan välttelee parhaiten halailemalla toista hellästi ja näyttävästi...

Vierailija
218/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se sen säälittävämpää voi olla ku jauhaa jostain amerikkalaisen yksityisyyden henkilön ihmissuhteista."

Onhan! Jonkun rikkaakn kakaran kuolemasta jauhettu sivutolkulla, arviltu yms, ei ole edes julkkis.

plus teinien kuolonkolarit jne!

Ihan yhtä säälittävää.

Tämä vaan on herkullinen, pettäjä kusahti karmivalla tavalla!

Ukolla tekee kipeetä, ihan oikein! Kaikkien petettyjen naisten puolesta vatkataan hamaan tappiin!!

Vierailija
219/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on saanut ihan valtavat mittasuhteet. Tiktokissa on videoita ja hauskoja pilailuja tästä. Oikein että jäivät kiinni, ihmettelen kyllä typeryyttä mennä noin julkiseen paikkaan ja ainakin yhden työntekijän läsnäollessa kaulailla eli kertonee siitä että suhde on ollut jo jonkun aikaa.

Mutta niiden petettyjen puolisoiden kannalta tämä myllytys on varmaan ihan hirveää. 

Olen vierestä joutunut seuraamaan vastaavaa omalla työpaikallani aikoinaan. Nää kaksi kuherteli ihan avoimesti avokonttorissa. Pikkupomo-nainen leperteli vähän isommalle pomolle-miehelle, jonka itsetuntoa se uskomattoman typerä liverrys ilmeisesti hiveli, kun kaikki muut inhosi sitä miestä. Miehen vaimo samassa paikassa töissä, istui alakerrassa about näiden alapuolella. Ei noi pettäjät välitä kuin itsestään. Ne varmaan oikein toivovat kiinnijäämistä, ettei tarvitse itse puhua ja selvittää eroa.

Vierailija
220/366 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis noilla kiinnijääneillähän oli ihan naimanaamat. Ihan toistensa näköiset. Rakastuivat siis itseensä. Niin Match made in Heaven, ettei siinä ole puolisoilla mitään varaa sanoa tai tehdä mitään. Tuo oli väistämätöntä.

Oukei. Miksei mies sitten pistänyt eroa vireille entisestä, siitä joka ei ole match made in heaven? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän