Yletätkö etusormi-peukalo-otteella ranteesi ympäri?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Just ja just menee peniksen ympäri. Ei oman vaan kaverin.
M55
Mulkku ei ole ranne, ymmärryksesi on perseestä.
Yllättäen vain just ja just. Mun ranteet on niin kapeat, että melkein häpeän niitä.
En saa, lähellekään. 167 cm 74 kg eli en nyt megaläskikään. Ja olen pitänyt ranteitani hoikkina.
Vierailija kirjoitti:
En saa vaikka olen todella siro. On niin pienet kädet ettei mitään mahdollisuutta.
Mullakin pienet kädet. Lukiossa musan ope sanoi kun harjoiteltiin kitaran soittoa ja mulla oli vaikeuksia lyhyiden sormieni kanssa et jotkut kuuluisuudetkin ovat käyttäneet erikoisvalmisteisia kitaroita sen takia ku sormet ei yllä 😂 Mutta kyllä mulla siis ranteen ympäri menee koska kapeat ranteet myös.
Just ja just saan sormet yhteen, tiukkaa tekee, iho menee rutulle.
Ei lähellekään. 35v punttisalilla on tuottanut tulosta.
Tämä eli liity läskiin, vaan sormien pituuteen joka voi vaihdella suurestikin.
Saan tottakai reilulla marginaalilla ja nilkan ympäri samaten.
Vierailija kirjoitti:
Tämä eli liity läskiin, vaan sormien pituuteen joka voi vaihdella suurestikin.
Kyllä niitä ranteitakin on eri paksuisia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä onnistu, maajussin ranteet ovat työssä sen verran vahvistuneet.
Ranteissa ei ole lihaksia. Onko paksut vai "sirot" ranteet riippuu geeneistä ja rasvasta pääasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Saan jopa pikkusormi - peukalo, mutta ranteeni onkin kapea. Käteni on myös pieni ja lyhyet sormet.
Sama täällä. Ranteen ympärys 14cm.
Helposti, vaikka mulla on lyhyet sormet. Ranteen ympärys alle 14cm kapeimmassa kohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ranteeni ympäri yletyn, mutta en mieheni peniksen ympäri. Pitäisikö olla huolestunut?
Ukkosi mulkusta ei kysytty.
Onhan hyvä kertoa tämäkin fakta ennen kuin ehditään kysyä.😁
Vierailija kirjoitti:
Ihan superhoikka pitää olla jos saa joi sormet kurottua yhteen
Saan helposti enkä ole mitenkään superhoikka. Rasva vaan ei kerry käsiin sitten millään.
Kyllä yltää ja penis yltää reiden ympäri, yrittäkää perässä yltääkö vai pitääkö. vielä treenata ja venyttää heppiä.😀😃
Mä oon läski-justiina ja saan silti hyvin helposti.