Yletätkö etusormi-peukalo-otteella ranteesi ympäri?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksen ympäri
Jätä Make rauhaan. Jos sä oot homo niin ei se tarkoita sitä et Make olis.
Haluutsä turpaan!
-Kake
Ei onnistu. Painan 60kg, että ei ole läskistä kiinni.
Mulla on lyhyet sormet ja pienet kädet, sekä 10 kg ylipainoa. Sentin verran jää väliä. 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksen ympäri
Jätä Make rauhaan. Jos sä oot homo niin ei se tarkoita sitä et Make olis.
Haluutsä turpaan!
-Kake
Sulla on nakkisormet ja Makella on minipippeli. Sovitte toisillenne. Kuninkaallinen prinssinakki ja hänen palvelijansa.
Menee kaikilla sormilla. Olen lihakseton toimistotyolainen.
Keskisormella ja peukulla.
Keskaria onkin tullut treenattua.
En, enkä myöskään peukalo-keskisormi otteella.
M50
En mitenkään. Keskisormen kanssa menee helposti. Luiseva ranne.
En kummallakaan kädellä. Sen sijaan keskisormi-peukalo-otteella kyllä. Ranteeni ympärys on 18 cm eli olen aika raskasrakenteinen naiseksi.
Tää oli kiva. Sain ihan hyvin. En nyt sano et reilusti mutta ei mikään hipaisukaan!!
Just ja just. Olen hoikka ja lyhyt, mutta etusormi on huomattavasti lyhyempi, kun keskisormi ja nimetön. Nimetön ja keskisormi menee helposti, ja jää vielä tilaa.
Oon aina kadehtinut sirorakenteisia naisia. Tähän raskasrakenteisuuteen kun ei mikään tehoa, ei vaikka olisi alipainoinen.
t: tuo 18-senttisen ranteen nainen
En saa, ehkä sentti jää väliä. Olen pitkä enkä mitenkään siroluinen naiseksi, ja ranteet on aina olleet aika leveät, samoin sormet isot. Se mitä painaa ei juurikaan tuohon vaikuta, koska ei ranteen kohdalla ole juuri muuta kuin luuta, ei läskiä tule ranteen kohdalle. Jos on sirot luut, eikä erityisen lyhyet sormet riittää aina sormet ranteen ympärille vaikka painaisi 200kg.
Vierailija kirjoitti:
Menee kaikilla sormilla. Olen lihakseton toimistotyolainen.
Täällä toinen. Tosin yletin silloinkin, kun paino oli kolmenumeroinen ja omasin vielä lihaksia. Nyt olen lähempänä alipainoa.
Mulle naisen kriteeri on ollut, että saan sormet nilkan ympäri. Vaimo 60+ on tässä pysynyt.
Juu helposti ja on 30kg ylipainoa ja työtä on myös tehty.