Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yletätkö etusormi-peukalo-otteella ranteesi ympäri?

Vierailija
18.07.2025 |

Itse nippanappa

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mula puuttuu 1 cm. :/ 

Vierailija
42/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Mutta olenkin hoikka ja pitkäsorminen. N40.

Ei se kato painoa vaan sormien pituutta ja luuston rakennetta.  Harvalla ylipainoisellakaan on ranteessa läskiä  vaan kyllä se on ihan luu mikä tulee vastaan.  Mutta kiitos, oli kiva kuulla että olet hoikka🤗 tässä sulle palkinto 🏅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kummallakaan kädellä. Sen sijaan keskisormi-peukalo-otteella kyllä. Ranteeni ympärys on 18 cm eli olen aika raskasrakenteinen naiseksi.

Et ole raskasrakenteinen naiseksi, vaan normaali. Olen myynyt vuosia rannekoruja, ja naisilla "normaali" on 18cm, siroilla 17cm, ja isoluisilla 19cm, on toki niitäkin joilla on 20cm kuten miehillä saattaa olla, tai 16m joka on yleensä lapsella. Miehillä rannekorujen mitat on siinä 20-23cm. Fyysisen työn tekeminen käsillä suurentaa käsiä reilusti, niin sormen ympäryskokoa kuin rannettakin. Esim. yksi ystävättäreni joka oli muutenkin ruumiinrakenteeltaan ns. romuluinen, oli hevostallilla aina lapsen ja nuorena, eli lapioi hevosen lantaa päivittäin, niin hänellä oli jo yläasteella tosi isot kädet vaikka oli tosi hoikka, ei juurikaan edes tissejä.

Vierailija
44/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan ylittänyt kun on paksu ranne. Luuta se on, ei muuta. Harmitti aikoinaan kun olisi yo-lahjaksi halunnut yhden rannekorun Mutta Kalevala Korun mielestä kaikilla naisilla on kapea ranne🤨 ei mahtunut ei...

Vierailija
45/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Keskisormi ja peukalo onnistuu. On suht kapea naisen ranne eli luut tuntuvat, muualla voi olla hieman ylipainoa.

Vierailija
46/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. 

T. Xs kokoinen nainen

Vierailija
47/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan superhoikka pitää olla jos saa joi sormet kurottua yhteen

Riittää jos on pitkät sormet ja normaali ranne.

Olen läski, jolla on lyhyet sormet, mutta hyvin kapea ranne. Onnistuu hyvin.

Vierailija
48/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kummallakaan kädellä. Sen sijaan keskisormi-peukalo-otteella kyllä. Ranteeni ympärys on 18 cm eli olen aika raskasrakenteinen naiseksi.

Et ole raskasrakenteinen naiseksi, vaan normaali. Olen myynyt vuosia rannekoruja, ja naisilla "normaali" on 18cm, siroilla 17cm, ja isoluisilla 19cm, on toki niitäkin joilla on 20cm kuten miehillä saattaa olla, tai 16m joka on yleensä lapsella. Miehillä rannekorujen mitat on siinä 20-23cm. Fyysisen työn tekeminen käsillä suurentaa käsiä reilusti, niin sormen ympäryskokoa kuin rannettakin. Esim. yksi ystävättäreni joka oli muutenkin ruumiinrakenteeltaan ns. romuluinen, oli hevostallilla aina lapsen ja nuorena, eli lapioi hevosen lantaa päivittäin, niin hänellä oli jo yläasteella tosi isot kädet vaikka oli tosi hoikka, ei juurikaan edes tissejä.

Ranteen ympärys on eri asia kuin korun pituus. 

Vierailija
49/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jopa pikkusormi - peukalo, mutta ranteeni onkin kapea. Käteni on myös pieni ja lyhyet sormet. 

Vierailija
50/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti koska en oo mikään läski-jooseppi

Vierailija
51/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ja nilkan ympäri myös. 

Vierailija
52/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole eri, mutta mittasin ranteeni ja se on 16. Tiesin kyllä että mulla on tikkukädet, mutta jalat taas on paksut - olen hyvin epäsuhtainen.

Vierailija
53/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee kaikilla sormilla. Olen lihakseton toimistotyolainen.

Täällä toinen. Tosin yletin silloinkin, kun paino oli kolmenumeroinen ja omasin vielä lihaksia. Nyt olen lähempänä alipainoa.

Ranteissa harvemmin on lihaksia.

Vierailija
54/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paksu ranne ja lyhyet sormet.

Vierailija
55/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan jopa pikkusormi - peukalo, mutta ranteeni onkin kapea. Käteni on myös pieni ja lyhyet sormet. 

Mäkin saan juuri ja juuri pikkusormella ja peukalolla, mutta etusormen ja peukalon väliin jää puolitoista senttiä.

Vierailija
56/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan peukalon ja etusormen peräsuolen laskeuman ympärille.

Vierailija
57/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan superhoikka pitää olla jos saa joi sormet kurottua yhteen

Kyllä, ei ole tullut käytyä kuntosalilla, jotta ranteissakin olisi lihaksia tarpeeksi.

Vierailija
58/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vasemmalla kädellä vasemman ranteen ympäri, ei onnistu.

Vierailija
59/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu helposti. Vaikka läski oonkin. Mutta pitkäsorminen. 

Vierailija
60/98 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut nyt aikuisena. Sama juttu lapsena. 

Mulla on lyhyet sormet kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä