Yletätkö etusormi-peukalo-otteella ranteesi ympäri?
Kommentit (98)
Ihan helposti kaikki sormet, enkä ole hoikka enkä pitkäsorminen. Mitä tämä kysymys yrittää todistella?
Saan ja menee päällekkäin noin 1 cm. Nilkan ympäri ei ihan mene.
Saan helposti. Pitkät sormet ja laiha ranne.
En saa vaikka olen todella siro. On niin pienet kädet ettei mitään mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti ja nilkan ympäri myös.
Et vissiin paljoa treenaa jalkoja?
Treenaan paljonkin, mutta nilkka on jäänyt kaposeksi.
T. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kummallakaan kädellä. Sen sijaan keskisormi-peukalo-otteella kyllä. Ranteeni ympärys on 18 cm eli olen aika raskasrakenteinen naiseksi.
Et ole raskasrakenteinen naiseksi, vaan normaali. Olen myynyt vuosia rannekoruja, ja naisilla "normaali" on 18cm, siroilla 17cm, ja isoluisilla 19cm, on toki niitäkin joilla on 20cm kuten miehillä saattaa olla, tai 16m joka on yleensä lapsella. Miehillä rannekorujen mitat on siinä 20-23cm. Fyysisen työn tekeminen käsillä suurentaa käsiä reilusti, niin sormen ympäryskokoa kuin rannettakin. Esim. yksi ystävättäreni joka oli muutenkin ruumiinrakenteeltaan ns. romuluinen, oli hevostallilla aina lapsen ja nuorena, eli lapioi hevosen lantaa päivittäin, niin hänellä oli jo yläasteella tosi isot kädet vaikka oli tosi hoikka, ei juurikaan edes tissejä.
Mä mittasin just ranteen ja nilkan ympärykset. Olen tuo, joka kertoi, että etusormi on muita sormia lyhyempi. Mun ranteen ympärys on 14,5cm ja nilkan 18,5cm. En käytä paljoa koruja, joten en tiedä niiden mitoituksista. Nuorempana sain tapailumiehiltä rannekoruja, ja ne olivat poikkeuksetta liian suuria ympärykseltään.
Yksi erittäin kaunis hävisi johonkin kaupungin yöhön, kun se meni helposti koko käden yli.
Ainoa rannekoru joka minulla on tallessa ja sopii, on sellainen, jonka sain ala- asteella. Saimme siskon kanssa samanlaiset, mutta hänelle koru ei enää mene.
Äitini on ollut todella sirorakenteinen ja pitkähkö naiseksi, eikä edes minulle mahdu hänen nuoruusvuosien sormukset. Toki on jäntevöitynyt, kun alkaa ikää olemaan. Isä on lyhyehkö, mutta raskasrakenteinen.
Itse olen lyhyt, jalat on kapeat ja pitkät. Torso on lyhyt, eikä vyötäröstä ole tietoakaan. Jokainen meistä on erilainen, ja se onkin rikkaus tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä😳 eihän nilkoissa ole edes lihaksia mitä treenata🤣
En lähellekään. Peukalo ja keskisormi nippanappa.
n30
Helposti. Olen narukäsi ja rimppakinttu mutta keskivartaloon kertyy ihraa, siis plussapallo. Mummo79
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä😳 eihän nilkoissa ole edes lihaksia mitä treenata🤣
Ei niin. Nilkassa ei ole ainuttakaan lihasta (paitsi gastrocnemius, soleus, tibialis anterior, tibialis posterior, peroneus longus, peroneus brevis, flexor hallucis longus ja flexor digitorum longus).
Keskisormipeukalo- ottéella sujuu. Etusormi on tynkä.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen ympäri
Tätä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet kyselysi tuloksilla?
Me Naisiin artikkelin, kuin virallisen tutkimuksen mukaan ihmisten ranteet....
Olen lihava mutta silti saan helposti. Mulla on hoikat ranteet ja nilkat. Muutoin en olisi siro vaikka olisin alipainoinen, minulla nimittäin melko leveät hartiat ja lantioluut.
Vierailija kirjoitti:
Oman ranteeni ympäri yletyn, mutta en mieheni peniksen ympäri. Pitäisikö olla huolestunut?
Ukkosi mulkusta ei kysytty.