Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esti kaikkialla somessa

Vierailija
18.07.2025 |

Kerroin miehelle, että suhteemme ei toimi ja jätin hänet. Tämän jälkeen hän mitään sanomatta esti kaikkialla. Facebookissa, wapissa enkä pysty hänelle edes soittamaankaan. Onko siis estänyt numeroni?

Mikä tähän voisi olla syynä? Suhteemme oli aika lyhyt.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat pitää yhteyttä kun itse katkaisit suhteen? Esititkö että jatketaan kavereina ja jos niin hyväksyikö mies sen? En kyllä muuten näe mitään järkeä että yrität edelleen ottaa yhteyttä vai kaduttaako ero?

No onhan se aika erikoista käytöstä, jos ei kyseessä ol joku rikostapaus, sulkea joku ihminen täysin elämästään. Varsinkin jos tämä on ollut erittäin tärkeä vielä eilen. 

No, eikä ole outoa. Se on ihan tervettä ja järkevää.

Kyllä aikuiset ihmiset osaa käsitellä ilman jankutusta asiat. Toiset haluaa itse. 

Aapee kirjoitti, että oli lyhyt suhde.

Eiköhän aaperkin sen saa käsiteltyä vaikka jonkin kaverin kanssa puhuen.

Vierailija
62/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin se mies on nyt kusipää? Sinähän sen jätit. Kyllähän hänellä nyt on oikeus poistaa turhat yhteystiedot yms.

Jos blokkaa läheisen ystävänsä siksi että pillunkäyttö loppuu niin onhan se nyt aikamoista kusipäisyyttä. Ehkä prostituoidut sopisivat tällaiselle ihmiselle paremmin sitten, heitä ei tarvitse kohdella ihmisinä.

Vai että oikein läheinen ystävä 😂🤣 

Nyt vaikuttaa olevan sen verran suuret harhat että kannattais hoitaa se lääkityksensä kuntoon ja sassiin ja ottaa paluulento takaisin maanpinnalle😂🤣

Kaikilla ei ole tapana paneskella niiden läheistenkään ystäviensä kanssa joten kyseessä oli joko seurustelu/tapailu/fwb ja kun tuo suhde loppuu niin loppuu myös kaikki yhteydenpito ja selvästikin parast tapa tehdä siitä kokonaan loppu on eron jälkeen pistää estot kyseiselle reppanalle jolla ei ilmeisestikään ole oikeita ystäviä kun pitäisi saada roikkua entisissä kumppaneissaankin turhaan😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat pitää yhteyttä kun itse katkaisit suhteen? Esititkö että jatketaan kavereina ja jos niin hyväksyikö mies sen? En kyllä muuten näe mitään järkeä että yrität edelleen ottaa yhteyttä vai kaduttaako ero?

No onhan se aika erikoista käytöstä, jos ei kyseessä ol joku rikostapaus, sulkea joku ihminen täysin elämästään. Varsinkin jos tämä on ollut erittäin tärkeä vielä eilen. 

Kyllä aikuiset ihmiset osaa käsitellä ilman jankutusta asiat. Toiset haluaa itse. 

Tervettä ja järkevää on blokki jos tulee vaikka r aiskatuksi tai hakatuksi.

Se että blokkaa kun ilmainen pillunkäyttöoikeus loppuu on nimenomaan epätervettä ja sairasta.

Vierailija
64/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin se mies on nyt kusipää? Sinähän sen jätit. Kyllähän hänellä nyt on oikeus poistaa turhat yhteystiedot yms.

Jos blokkaa läheisen ystävänsä siksi että pillunkäyttö loppuu niin onhan se nyt aikamoista kusipäisyyttä. Ehkä prostituoidut sopisivat tällaiselle ihmiselle paremmin sitten, heitä ei tarvitse kohdella ihmisinä.

Nyt vaikuttaa olevan sen verran suuret harhat että kannattais hoitaa se lääkityksensä kuntoon ja sassiin ja ottaa paluulento takaisin maanpinnalle😂🤣

Kaikilla ei ole tapana paneskella niiden läheistenkään ystäviensä kanssa joten kyseessä oli joko seurustelu/tapailu/fwb ja kun tuo suhde loppuu niin loppuu myös kaikki yhteydenpito ja selvästikin parast tapa tehdä siitä kokonaan loppu on eron jälkeen

Eikö siis parisuhdekumppani ole läheinen ystävä? Jos ei niin äkkiä h uoriin, joilta saa pillua ilman ihmissuhdetta.

Vierailija
65/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervettä ja järkevää on blokki j

Kyllä tuo väen vängällä väleihin pyrkiminen ja siitä kiukuttelu epäonnistuessaan on sairasta ja kaukana järkevästä. 

Vierailija
66/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde loppuu, se loppuu. Ei sen jälkeen pidetä mitään yhteyksiä. Ystäväksi ei kenekään tarvitse ex kumppanin kanssa jäädä.

ja mitä ilmeisimmin mies tiesi, että jatkat viesteillä pommittelua. Sinä jätit jatka elämääsi ja jätä se jättämäsi mies rauhaan. 

mitä ihmeen asiaa sinulla edes voi olla kun itse lopetit suhteen?

Alkoiko harmittamaan kun toinen ei ruinaakkaan takaisin?

Vierailija
67/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa. Mutta saahansitä silti järkyttyä aiheettomista pakkitantrumeista. Ne ovat ihan syystä järkyttäviä, ihan niinkuin muutkin raivoreaktiot omien oikeuksiensa käyttämiseen.

Vierailija
68/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole tapana paneskella niiden läheistenkään ystäviensä kanssa joten kyseessä oli joko seurustelu/tapailu/fwb ja kun tuo suhde loppuu niin loppuu myös kaikki yhteydenpito ja selvästikin parast

Parisuhdekumppani ei ole minulle mikään läheinen ystävä jonka kanssa jäädään eron jälkeen väleihin jos jompaakumpaa ei hotsita. Parisuhteilut ja ystävät erikseen. 

Vierailija
69/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suhde loppuu, se loppuu. Ei sen jälkeen pidetä mitään yhteyksiä. Ystäväksi ei kenekään tarvitse ex kumppanin kanssa jäädä.

ja mitä ilmeisimmin mies tiesi, että jatkat viesteillä pommittelua. Sinä jätit jatka elämääsi ja jätä se jättämäsi mies rauhaan. 

huh huh, sieltä taas lisää prostituuttien asiakkaita. Parempi kun panette vaan niitä panemsen eksperttejä ja kaikki muu vuorovaikutus jää pois, kun on noin vaikeaa luopua ilmaiseduista.

Vierailija
70/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole tapana paneskella niiden läheistenkään ystäviensä kanssa joten kyseessä oli joko seurustelu/tapailu/fwb ja kun tuo suhde loppuu niin lop

Onpa outo ajatus. Parisuhde on läheisin ystävä, niin läheinen että olet kirjaimellisesti toisen kehon sisällä.

Jos ajattelet että tällainen suhde ei sisällä ystävyyttä niin mars prostituutteihin. He ovat kylmettäneet itsensä kaltaisellesi psykopaateille.

Vierailija
71/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo miehet ovat sellaisia. Suuttuvat pakeista vaikka olisit täysin tuntematonkin, suhteesta nyt puhumattakaan. Miehillä on erittäin hauras ego.

Häh?

Ei halua olla yhteydessä. Selvä peli.

Aapee ei halua ollla yhteydessä, niin miksi se toinen haluaisi.

Tuohan on selkeä ja reilu peli. Veks.

Mä en ainakaan jäis vatkaamaan ja vehtaamaan.

Syö vaan ihmistä.

Aapee, etiäpäin!

Mä olen nainen ja mä toimin ihan samalla lailla- irti silloin, kun on tuollainen epävarma ja pelaaminen. Mun psyyke ei jaksa vehtaamista.

Joko olen tai en ole. Sen nopeasti kyllä tietää.

Ja, kun ilmaistaan, että ei, niin se ihan oikeasti tarkoittaa mulle ei. Samoin, kun itse ilmaisen, että ei, niin ei se vaihdu. Se on ei.

Sitä eitä alan t

Niin no, mä puhun ihan seurustelusuhteesta. Ajattelen sen kokonaisuutena, enkä seksipalvelusuhteena. 

Vierailija
72/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huh huh, sieltä taas lisää prostituuttien asiakkaita. Parempi kun panette vaan niitä panemsen eksperttejä ja kaikki muu vuorovaikutus jää pois, kun on noin vaikeaa luopua ilmaiseduista.

Ei tarvitse sen enempää naisten kuin miestenkään juosta missään prostitutoidulla kun pitää parisuhdeasiat ja ystävyysasiat erillään. 

Entinen kumppani on entinen kumppani eikä kenelläkään ole kaikesta rakkaudesta tai ystävyydestä huolimatta mitään velvollisuutta jäädä menneeseen roikkumaan ystävänä tai kaverina, ei edes siksi että se entinen haluaa väkisin pitää jonkinlaiset välit jos vaikka joskus jne. 

Päästää irti ja jatkaa omaa elämäänsä. 

Vierailija
73/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Olisit kiitollinen että pääset noin helposti eroon ilman kiristysyrityksiä, väkivaltaa ja tappouhkauksia tai stalkkaamista. Jatka elämääsi, ja hanki ystäviä muualta.

Niinpä. Aina syytä olla kiitoliinen kun mies on vain kusipää eikä murhaaja. Kiitos allah. Ja sitten ihmetellään, kun ei suhteita tule.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
74/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en yhtään ihmettele, että esti kun lukee tällaisia vastauksia, että jos ei suostu tekemisissä olemaan niin on sekopää. Sivusta

Vierailija
75/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
76/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo miehet ovat sellaisia. Suuttuvat pakeista vaikka olisit täysin tuntematonkin, suhteesta nyt puhumattakaan. Miehillä on erittäin hauras ego.

Häh?

Ei halua olla yhteydessä. Selvä peli.

Aapee ei halua ollla yhteydessä, niin miksi se toinen haluaisi.

Tuohan on selkeä ja reilu peli. Veks.

Mä en ainakaan jäis vatkaamaan ja vehtaamaan.

Syö vaan ihmistä.

Aapee, etiäpäin!

Mä olen nainen ja mä toimin ihan samalla lailla- irti silloin, kun on tuollainen epävarma ja pelaaminen. Mun psyyke ei jaksa vehtaamista.

Joko olen tai en ole. Sen nopeasti kyllä tietää.

Ja, kun ilmaistaan, että ei, niin se ihan oikeasti tarkoittaa mulle ei. Samoin, kun itse ilmaisen, että ei, niin ei se vaihdu. Se on ei.

Sitä eitä alan t

Se on ihan totta. Kusipäästä on parasta päästä eroon ja painaa tarkasti mieleen hänen kyvyttömyytensä käsitellä sitä, että ilmaisedut loppuvat. 

Tällaisille ihmisille ei myöskään kannata tarjota niitä ilmaisetuja. Tänään blokki, huomenna murha...

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
77/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin samoin. Olen nainen. Mitä kytättävää tai asiaa jollain entisellä säädöllä on? Soon moro, ja next.. Ei tarvii perään itkeä.

Vierailija
78/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse sen enempää naisten kuin miestenkään juosta missään prostitutoidulla kun pitää parisuhdeasiat ja ystävyysasiat erillään. 

Entinen kumppani on e

Niinpä. Käyttöpillua ei kohdella ihmisena vaan kun pillunkäyttö loppuu niin roskiin vaan.

Naisten on hyvä tiedostaa tämä ja miettiä kenelle sitä pilluaan jakelee, kun tämä on todellisuus.

Vierailija
79/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en yhtään ihmettele, että esti kun lukee tällaisia vastauksia, että jos ei suostu tekemisissä olemaan niin on sekopää. Sivusta

Sun pitää ymmärtää että kaikki naiset ovat tuollaisia

Vierailija
80/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole tapana paneskella niiden läheistenkään ystäviensä kanssa joten kyseessä oli joko seu

Ottaapas nyt läheisriippuvaiselle pikku kermaperseelle koville elämän karut tosiasiat jotka eivät puollakaan sitä itselleen uskottelemaa ruusunpunaista mielikuvaansa😂🤣

Se että se parisuhdekumppani on sen parisuhteen aikana kenties se läheisin ihmissuhde ja läheisin ystävyyssuhde, ei ole mikään velvoite eikä pakote tuon parisuhteen päätyttyä jatkaa sitä mitenkään päin eikä se tee kenestäkään psykopaattia tmv. ettei halua entisen kumppaninsa kanssa eron jälkeen olla missään tekemisissä vaikka hyvässä hengessä olisi erottukin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi