Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esti kaikkialla somessa

Vierailija
18.07.2025 |

Kerroin miehelle, että suhteemme ei toimi ja jätin hänet. Tämän jälkeen hän mitään sanomatta esti kaikkialla. Facebookissa, wapissa enkä pysty hänelle edes soittamaankaan. Onko siis estänyt numeroni?

Mikä tähän voisi olla syynä? Suhteemme oli aika lyhyt.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat pitää yhteyttä kun itse katkaisit suhteen? Esititkö että jatketaan kavereina ja jos niin hyväksyikö mies sen? En kyllä muuten näe mitään järkeä että yrität edelleen ottaa yhteyttä vai kaduttaako ero?

No onhan se aika erikoista käytöstä, jos ei kyseessä ol joku rikostapaus, sulkea joku ihminen täysin elämästään. Varsinkin jos tämä on ollut erittäin tärkeä vielä eilen. 

Mietis nyt kertaalleen kuka on sulkenut ja kenet ensin omasta elämästään ...

Vierailija
42/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinun takapuoltasi niin kovasti kaivelee että sinut esti kun itse lopetit lyhyen suhteenne? Luulisi olevan se ja sama eikä voisi vähempää kiinnostaa...

Noh normaalisti ihmiset kuitenkin arvostavat sitä mitä ovat saaneet.

Vähän niinkuin jos joku tarjoa sinulle ruuan, kiität siitä, etkä saa raivokohtausta siksi ettei tämä ruokkinutkaan sinua loppuelämääsi. 

Ei pitäisi olla kovin vaikea asia ymmärtää.

#miesvihanäkyväksi

Ai nyt ilmaiset pillupalvelutkin ovat miesvihaa? Millä lodiikalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat pitää yhteyttä kun itse katkaisit suhteen? Esititkö että jatketaan kavereina ja jos niin hyväksyikö mies sen? En kyllä muuten näe mitään järkeä että yrität edelleen ottaa yhteyttä vai kaduttaako ero?

No onhan se aika erikoista käytöstä, jos ei kyseessä ol joku rikostapaus, sulkea joku ihminen täysin elämästään. Varsinkin jos tämä on ollut erittäin tärkeä vielä eilen. 

Mietis nyt kertaalleen kuka on sulkenut ja kenet ensin omasta elämästään ...

Niin vai pelkäsään pillustaan? Eihän se ero muuta tarkoita kuin että nyt pikkuisen etäisyyttä tähän pillunkaiveluun.

Vierailija
44/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinun takapuoltasi niin kovasti kaivelee että sinut esti kun itse lopetit lyhyen suhteenne? Luulisi olevan se ja sama eikä voisi vähempää kiinnostaa...

Vähän niinkuin jos joku tarjoa sinulle ruuan, kiität siitä, etkä saa raivokohtausta siksi ettei tämä ruokkinutkaan sinua loppuelämääsi. 

Täh? Tekee kyllä nyt tosi tiukkaa ymmärtää.

Niin että jos joku antaa sinulle ilmaista pillua pari vuotta niin kohteliasta olisi kiittää eikä saada raivoja, kun palvelu päättyy.

Ei nyt välttämättä, mutta olisi se ihan kiva edes tosiaan kiittää kaikesta ja käydä keskustelu loppuun ilman raivotantrumeita :D

Tosi outo myös tuo palvomis-anekdootti.

Onko miesten ystävällisyys siis täysin olematonta, ellei anna pillua koko ajan?

Ja sitten jos antaa ja lopettaa, niin mies saa himoraivarit? 

Huh huh ja ihmettelette vielä miksei teidän kanssa suhteisiin ala kukaan.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
45/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo miehet ovat sellaisia. Suuttuvat pakeista vaikka olisit täysin tuntematonkin, suhteesta nyt puhumattakaan. Miehillä on erittäin hauras ego.

#miesvihanäkyväksi

Tarkoitat siis #miesten viha näkyväksi

Mieshän tässä suuttui, taas. Siitä että nainen käytti *perusoikeuksiaan* :D Aikauhee. Hirveä nainen!

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
46/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tosiaan jos joku hakkaa tai r aiskaa sinut niin on ymmärrettävää laittaa tämä blokkiin. Mutta se että ei ole enää pillunkäyttöoikeutta on erittäin lapsellinen ja vammainen syy suuttua.

Pillunkäyttöoikeutta? Estäisin noin puhuvan itsekin.

Ei se "seksi" tai "rakastelu" hienolla sanalla muuksi muutu. Siinä on ero "parisuhteen" ja "ystävyyden" välillä.

Vierailija
47/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meenytvttuun sen pillujankkaukses kanssa. Helvetin i d i ootti.

Vierailija
48/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Olisit kiitollinen että pääset noin helposti eroon ilman kiristysyrityksiä, väkivaltaa ja tappouhkauksia tai stalkkaamista. Jatka elämääsi, ja hanki ystäviä muualta.

Vierailija
49/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä ihmeessä mikä syy suuttumiselle siis oli.

Vierailija
50/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ai nyt ilmaiset pillupalvelutkin ovat miesvihaa? Millä lodiikalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#incelgaslighting

Vierailija
51/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Olisit kiitollinen että pääset noin helposti eroon ilman kiristysyrityksiä, väkivaltaa ja tappouhkauksia tai stalkkaamista. Jatka elämääsi, ja hanki ystäviä muualta.

Niinpä. Aina syytä olla kiitoliinen kun mies on vain kusipää eikä murhaaja. Kiitos allah. Ja sitten ihmetellään, kun ei suhteita tule.

Vierailija
52/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että jos joku antaa sinulle ilmaista pillua pari vuotta niin kohteliasta olisi kiittää eikä saada raivoja, kun palvelu päättyy.

Nainen olen enkä ymmärrä alkuunkaan että joku tuntee tarvetta jäädä roikkumaan eron jälkeen ystävinä. 

Tuskin sulle on sen kummemmin raivostunut tuo mies, haluaa vain olla rauhassa sinulta ja se on asia jota sinä et nähtävästi ymmärrä joten kenties tiesi sen ja siksi esti jotta saa itse ainakin mennä eteenpäin elämässään ja käsitellä eron tavallaan. 

Te läheisriippuvaiset olette kyllä kummallista porukkaa... ja saakelin rasittavia... 

Kun ex on ex niin se on ex eikä sen kanssa ole mikään pakko eikä velvoite olla eron jälkeen enää missään tekemisissä vaan ihan vapaasti saa estää jos ei muuten luota että saa olla rauhassa ja jatkaa omaa elämäänsä... ilmaisesta munasta/pillusta huolimatta... 

Vierailija
53/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan pässi, ei kukaan ole suuttunut kellekään. Sulla vaan on rajallinen käsityskyky, mutta sekin on ihan okei.

Vierailija
54/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin se mies on nyt kusipää? Sinähän sen jätit. Kyllähän hänellä nyt on oikeus poistaa turhat yhteystiedot yms.

Vierailija
55/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että jos joku antaa sinulle ilmaista pillua pari vuotta niin kohteliasta olisi kiittää eikä saa

Ei olekaan. Mutat se että laitaa estot ja blokit päälle jo ennen mitään häirintää kertoo että se ongelma on siellä estäjän päässä eikä jättäjän. Tietysti jos se "ex" on ollut sinulle ensisijaisesti vain väline, joku roolin näyttelijä tai käyttötarvike, onhan se ihan luonnollista heittää tunteetta roskikseen. Mutta useammin näissä on kyllä kyse raivosta. Sen verran monet pakkiraivot olen elämässäni nähnyt, ettei selittelyt mene läpi.

Vierailija
56/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo miehet ovat sellaisia. Suuttuvat pakeista vaikka olisit täysin tuntematonkin, suhteesta nyt puhumattakaan. Miehillä on erittäin hauras ego.

Häh?

Ei halua olla yhteydessä. Selvä peli.

Aapee ei halua ollla yhteydessä, niin miksi se toinen haluaisi.

Tuohan on selkeä ja reilu peli. Veks.

Mä en ainakaan jäis vatkaamaan ja vehtaamaan.

Syö vaan ihmistä.

Aapee, etiäpäin!

Mä olen nainen ja mä toimin ihan samalla lailla- irti silloin, kun on tuollainen epävarma ja pelaaminen. Mun psyyke ei jaksa vehtaamista.

Joko olen tai en ole. Sen nopeasti kyllä tietää.

Ja, kun ilmaistaan, että ei, niin se ihan oikeasti tarkoittaa mulle ei. Samoin, kun itse ilmaisen, että ei, niin ei se vaihdu. Se on ei.

Sitä eitä alan työstämään. En enää työstä sitä, että jospa oltaisiinkin. Ei olla.

Estot helpottaa omaa työstämistä, jos toinen on roikkuvaa vehtaavaa tyyppiä.

Se ukko teki sulle aapee, palveluksen.

Turhaan roikut ja kiusaat itse itseäsi. Työstä se suhde pois, ja etene.

Otat siitä ne opit ja hyvät talteen. 

Hienoa, että on ryhdikkäiltä ihmisiä.

Vierailija
57/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuollainen estäminen on ihan outoa. En tunne ketään joka olisi estetty tai en ole itse estänyt. 

Ilmeisesti miehellä on pahoja kokemuksia vaikeista ihmisistä ja totesi sinutkin sellaiseksi. Eropäätöksen jälkeen ei ole mitään syytä selvittää asioita eikä puhua mistään. Ne tehdään ennen eroilmoitusta.

Vierailija
58/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin se mies on nyt kusipää? Sinähän sen jätit. Kyllähän hänellä nyt on oikeus poistaa turhat yhteystiedot yms.

Jos blokkaa läheisen ystävänsä siksi että pillunkäyttö loppuu niin onhan se nyt aikamoista kusipäisyyttä. Ehkä prostituoidut sopisivat tällaiselle ihmiselle paremmin sitten, heitä ei tarvitse kohdella ihmisinä.

Vierailija
59/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan pässi, ei kukaan ole suuttunut kellekään. Sulla vaan on rajallinen käsityskyky, mutta sekin on ihan okei.

Joo koska blokkailua harrastetaan "ei-suuttumuksesta" :D

Vierailija
60/144 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Ei halua olla yhteydessä. Selvä peli.

Aapee ei halua ollla yhteydessä, niin miksi se toinen haluaisi.

Tuohan on selkeä ja reilu peli. Veks.

Mä en ainakaan jäis vatkaamaan ja vehtaamaan.

Syö vaan ihmistä.

Aapee, etiäpäin!

Mä olen nainen ja mä toimin ihan samalla lailla- irti silloin, kun on tuollainen epävarma ja pelaaminen. Mun psyyke ei jaksa vehtaamista.

Joko olen tai en ole. Sen nopeasti kyllä tietää.

Ja, kun ilmaistaan, että ei, niin se ihan oikeasti tarkoittaa mulle ei. Samoin, kun itse ilmaisen, että ei, niin ei se vaihdu. Se on ei.

Sitä eitä alan työstämään. En enää työstä sitä, että jospa

Se on ihan totta. Kusipäästä on parasta päästä eroon ja painaa tarkasti mieleen hänen kyvyttömyytensä käsitellä sitä, että ilmaisedut loppuvat. 

Tällaisille ihmisille ei myöskään kannata tarjota niitä ilmaisetuja. Tänään blokki, huomenna murha...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän