Huono Äiti bloggariyrittäjä kiistää kohdelleensa huonosti nuoria kesätyöntekijöitä
-omilla somekanavillaan, jutun ohessa kiva shelhvie yhdessä nuoremman miesystävän kanssa, joka keittiömestarina näissä kyseisissä rafloissa. Mutta anteeks, tän äijän hampaat!? Kilometrien päähän loistaa vuosien kerrostumat hammaskiveä, yöögh! Ei tulis mieleenkään mennä tuonne syömään jos hygieniataso työntekijällä tämä.
Kommentit (193)
Jos on huono äiti, epäilykset heräävät heti
Voin hyvin kuvitella millaisen version töistä potkut saanut nuori kertoo vanhemmalleen ja vanhempi sokeana uskoo ja soittaa iltapäivälehtiin.
- eräs joka on itsekin ollut nuori
Vierailija kirjoitti:
Jos on huono äiti, epäilykset heräävät heti
Tämä! Vähän uhriutujavibat, jos itsensäkin nimeää noin.
Jeesus noi hampaat!! Piä suu vaan kiinni. Varmaan raikkaat pusut.
Ei mikään penaalin terävin kynä, sen osoittaa jo suhde kokkare Petri Sarvanmaan kanssa.
Löytääkö joku sen lehtijutun vai höyryääkö kakamutsi omiaan
Mä muistan vaan kaikki koronatuet ja sitten sen, kun oli raskaana. Hommasi jonkun PT.n ettei vaan liho liikaa raskausaikana.
Voi harmi kun sattui huonoa mainosta just uutta raflaa ponnistaessa.
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella millaisen version töistä potkut saanut nuori kertoo vanhemmalleen ja vanhempi sokeana uskoo ja soittaa iltapäivälehtiin.
- eräs joka on itsekin ollut nuori
Se ei ollut nyt tän pointti vaan jonkun hampaat.😂
Ei nämä jutut tyhjästä synny.
Henkilöstön hyvä ja asianmukainen kohtelu on suorassa yhteydessä yhtiön menestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan vaan kaikki koronatuet ja sitten sen, kun oli raskaana. Hommasi jonkun PT.n ettei vaan liho liikaa raskausaikana.
Ainiin totta, se koronatukikeissikin! Miten samalle ihmiselle "sattuu" kaikenlaista? Vai onko sattumaa sittenkään. Jospa onkin huono, äiti, tiedä häntä
Joku filtteri vois ehkä pelastaa. Ilmainen vinkki, Sartsa!
Kauhee puolustelu kyllä on huonon äidin someissa nyt. En ainakaan itse nuorena ois ottanut koeajalla lopareita kuin oikeasta liian kovasta paineesta, kaikkea tuli kestettyä ja kun ei edes tiennyt omista oikeuksistaan.
Nuorethan on itse jättäneet menemättä enää, jotain siellä on siis tapahtunut. En usko että kovin pienestä jättäisivät kesätyön.
Huono äiti julkaisee mielipiteitä herättäviä tarinoita milloin mummoista ja laiskoista miniöistä. Huomioni on kiinnittynyt siihen, että Huono äiti nimimerkki usein puolustelee näitä kiusaavia anoppeja ja mummoja. Kommenttien perusteella en haluaisi itse työskennellä kiusaajia puolustelevan ihmisen kanssa ja minulle on jäänyt hänestä hyvin erikoinen kuva.
Oli muuten Ylen historian surkein toimittaja tuo torvi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8344c5a2-590b-4172-bf58-457dbb…
"JULKKISPARI" :D :D :D :D :D
Jännä et puolustelee ettei oo voinut itse huutaa ja kiusata kun ollu töissä etänä. Eipä se kiusaaminen oo ennenkään vaatinut et ollaan naamatusten...
Siis tää vastine löytyy HuonoÄiti somekanavilta, ig: Ilkka lääveri, ja ne raflat Ravintola Metsä. Itse lehtijuttua en kyllä löydä Iltalehden sivuilta.